Гледна точка на Джъстин:
Трябваше да се отърся от факта, че бях ядосан, и че копнеех да убия някого, защото Келси забеляза на момента, в който седнах в колата.
''Добре ли си?'' Тя попита, думите й изпълнени с тревога и объркване.
Аз заключих челюстта си здраво, опитвайки се да сдържа гнева си вътре, така че да не си го изкарам на нея. Облизвайки устните ми, завъртях ключа в стартера, изкарвайки колата на пътя. ''Добре съм.''
От ъгъла на окото си можех да видя Келси да шава неудобно, искайки да зададе друг въпрос, но захапа езика си, не искайки да ме разстрои.
Добро момиче. Помислих си вътрешно, докато обръщах на ъгъла, усещайки вените ми да се пълнят с отрова.
Отмествайки лявата ми ръка от волана, внезапна нужда ме връхлетя, като се наведох на една страна, тършувайки в жабката за нещото, което исках в момента.
Сграбчвайки една кутия цигари, се преместих обратно на мястото ми, поглеждайки между кутията и пътя, като се уверих, че не бях достатъчно глупав, за да се блъсна, преди да извадя цигара и запалката от джоба ми и да захвърля кутията настрани, запалвайки цигарата.
Дръпнах си дълго, оставяйки чувството на дима да ме погълне, като отпусках мускулите си. Изпъшках. Отмина известно време, откогато пуших добре. Отваряйки прозореца в момента, в който осъзнах, че във въздуха се носеше дим, продължих да карам.
Келси гледаше до мен съсредоточено. Устните й се отдръпнаха настрани, перфектно оформените й вежди се събраха в една в средата. Тя гледаше така, сякаш обмисляше нещо.
Въздъхвайки, аз спрях колата. ''Какво има?'' Сопнах се.
Келси изглеждаше стресната от изблика ми, като ме гледаше с широко отворени очи. ''Нищо...''
''Не ме лъжи, Келс.'' Промърморих, дръпвайки си отново от цигарата ми, задържайки дима за известно време, преди да го пусна.
''Аз н—''
''Казах,'' Започнах отново, гласът ми сърдит и строг. ''Не ме лъжи.'' Очите ми бяха тъмни, като се взираха в нейните светли.
Преглъщайки, тя облиза устни. ''Аз... просто...'' Тя спря, въздишайки отчайващо. ''Изглеждаш...''
''Просто го кажи, Келси.'' Изсъсках, усилено опитвайки се да не допусна чудовището вътре да поеме контрола.
YOU ARE READING
Danger
Romance"They don't call him Danger for nothing." Историята е превод! Препоръчва се за: Тийнейджъри+ Герои: Джейсън МакКенн, Джъстин Бийбър, Оригинален герой (жена), Оригинален герой (мъж) Жанр: Екшън, Драма, Хумор, Болка/Комфорт, Романтика, Трагедия Предуп...