Start

3.4K 83 5
                                    

Za najdražega

Zaljuljali smo svijet. Ti i ja... Zaljuljali smo ga i nije bilo natrag. Dva različita svijeta su se sudarila i donijela katastrofu. Nikada se to nije smijelo dogoditi,ali ipak ne žalim ni sekunde. Bio si sve što mi treba i više. Bio si moj demon. Moj heroin,moja cigareta i moj alkohol. Postala sam ovisna o tebi,a svaka ovisnost je loša za zdravlje. Tako si i ti bio loš za mene. Znao si to kao i svi oko nas. Svi ste toga bili svijesni. Svi osim mene. Ja sam bila slijepo zaluđena s tobom i to me uništavalo iznova i iznova. Bio si sve što mi treba i sve što nikada nisam smjela dobiti. Možda te nisam trebala pustiti u život. Možda bi bilo sve bolje...Ali ipak ne žalim ni jednu minutu koju smo proveli zajedno. Spasio si me. Izvukao si me iz vječne tame koja me gušila i polako isisavala život iz mene. Bio si moj spas u zadnji čas i hvala ti zbog toga. Zbog svake lijepe riječi,toplog pogleda i onog najvažnijega...ljubavi.
Sjećam se kako si spominjao da sam ja tvoj anđeo kojeg svaki vrag ima...Samo ti nisi mogao shvatiti da si ti bio moj anđeo...
Moj svijet...
Tvoja Angela

I just wanna say thanks to @eleni_cherie bc she make this beautiful cover for my story! Thank you so,so much ♡

BURN (H.S.)Where stories live. Discover now