19.

1.4K 47 0
                                    

A.N. (Ja kada krenem s ovim ne znam stati 😂. Uglavnom htjela sam vam reći da u ovom dijelu dolaze sexualne scene. Ako niste Fan toga samo prilistate. Ne želim da me osuđivati jer nisam expert u tome tako da neće biti sjajno. Uživajte 😘)

"Dali te boli?" Harry me nježno upita sklanjajući oblog s mog zapešća koji stoji tamo otkako smo došli u Hilton hotel
"Zbilja sam u redu" osmijehnem mu se te pokušam sići s umivaonika,ali Harry mi to onemogući stajući između mojih nogu
"Osjećao sam se tako dobro kada sam ga udario. Poludim čim pomislim da te  netko dira protiv tvoje volje" nagne se prema meni te nam se nosevi dodirnu
"Zbilja ga nisi moram udariti. Sve se može riješiti razgovorom" bila sam protiv nasilja i uvijek ću biti
"S takvim se ljudima ne da razgovarati" njegove su oči uperene u moje što mi odgovara
"Možemo li promijeniti temu?" zbilja mi nije do razgovora o Lucasu u ovom trenutku
"Rado" njegov pogled prijeđe na moje usne te mi stvori poznati osjećaj u dnu mog trbuha
"Želim nešto probati" ni sama ne shvaćam odakle mi ova hrabrost i želja,ali zbilja želim to učiniti večeras i s njim
"Vaš sam cijelu noć gospođice Smith" nasmiješi mi se te ga snažno poljubim stvarajući jedan strastveni poljubac. Dok mi prsti drhte kao da diram nešto ledeno polako pokušam otkopčati njegovu crnu košulju i nakon minute to uspijem ostavljajući ga golog torza.
"Skoči" promrmlja kroz poljubac te obmotan noge oko njegova struka i poslušam ga. Polako odšetamo do velikog bračnog kreveta s zlatnom posteljinom ne prekidajući poljubac. Harry me polegne na krevet te razbije naš poljubac kako bi me pogledao u oči.
"Dali si sigurna?" upita me s brigom u glasu. Brigom za mene. Nisam bila sigurna u to što radim,ali bila sam sigurna s kim to želim učiniti po prvi put. Poznajem ga dva mjeseca i vjerujem mu.
"Da. Vjerujem ti Harry. Samo...samo budi nježan" tiho kažem stavljajući mu osmijeh na lice
"Budi bez brige. Biti ću najnježniji što mogu" opet prisloni svoje usne na moje strastveno ljubeći me. Njegova ruka se nađe na patentu moje haljine te ju lagano otkopča prstima prelazeći preko moje vrele kože. Polako povuče haljinu te svileni materijal samo sklizne s mog tijela ostavljajući me u bijelom donjem rublju. Harry me odmjeri te zagrize donju usnicu što me još više izludi. Spusti svoje hladne usnice na moj vrli vrat te zagrize stvarajući laganu i ugodnu bol u tom mjestu. Njegove ruke pronađu put k mojim leđima te otkopča moj grudnjak i u sljedećoj sekundi moje ogromne grudi ostanu otkrivene ispred njega te se crvenilo zavuče u moje obraze.
"Imaš savršeno tijelo" hrapavi glas dovuče trnce u moje tijelo kao i njegove usne koje sada ljube moju kožu oko bradavica koje su već odavno  postale krute. Harryev vreli jezik prijeđe preko moje lijeve bradavice što natjera snažni jecaj da napusti moja usta. Istu radnju ponovi s desnom bradavicom te osjećam veliku vlažnost u gaćicama. Harryeve usne se spuštaju sve niže i niže niz moje tijelo dok njegova desna ruka ne pronađe put k mojim gaćicama. Lagano uvuče ruku unutra povlačeći par mojih stidnih dlačica što me natjera da se izvijen od užitka. Njegov kaži prst dođe do mog centra te lagano prijeđe preko njega te ja opet viknem njegovo ime puna požude. Harryev prst polako uđe u mene tjerajući me da vrisnem od boli, ali većinom od užitka koju ta bol pruža. Dok polako vadi i gura prst u mene bol je sve manja,ali užitak je sve veći.
"Spremna" Harry promrmlja te skine svoje gaće skupa s boksericama davajući mi pogled na njegov veliki penis. Kvragu kako će to ući u mene?!
Rukom posegne prema noćnom ormariću i izvuče maleni paketić iz njega. Kondom. Nakon što otvori paketić izvuče kondom iz njega te ga stavi na svoju cijelu dužinu. Nasmiješi mi se te me ponovo snažno poljubi i uđe u meni. Bol je ogromna,ali njegove usne mi onemoguće da vrisnem. Harry polako izađe u mene te se jednakom brzinom vrati u mene. Nakon par sekundi bol se smanjila te dam Harryu odobrenje da krene brže što i učini te užitak postane sve veći. Glasni jecaji napuštaju moja usta dok moje ruke snažno stiskanju njegovu kosu.
"Harry...ja...ja" od užitka ne uspijem završiti riječ dok osjećam da ću uskoro doživiti svoj prvi orgazam
"Svrši malena. Samo za mene" i s tim riječima val olakšanja me prođe te se Harry izvuče iz mene i svrši u kondom. Sigurnost prva. Baci se kraj mene na krevet sav znojan i uzdihan. Baš u jednakom stanju kao što sam i sama.
"Moram ti nešto priznati" promrmlja hvatajući zrak
"Reci?" tiho ga pitam polako povlačeći pokrivač preko mog tijela. Bol je još prisutna,ali puno manje.
"Ovo mi je najbolji sex koji sam ikada imao" na njegovo priznanje ne mogu, a da ne stavim osmijeh na lice
"Trebam li biti ponosna?" upitam ga naslanjajući glavu na njegova gola prsa
"Oh itekako" nasmije se te njegov duboki smijeh ispuni veliki apartman
"Hvala ti Harry" tiho promrmljam osjećajući kako me umor svladava
"Zbog čega?" njegova ruka na mojim leđima radi kružne pokrete te to mi ne pomaže da ostanem budna
"Zbog toga što si došao u Los Angeles u zbog mene" zjevnem sklapajući oči
"Ispao sam ogromni kreten onog dana te nisam te trebao pustiti tako lako" osjetim kajanje u njegovom glasu
"Kako si me pronašao uopće?" to me pitanje muči od kako mi je poslao onu poruku
"Imam ja svoje načine. Gdje got da odeš ja ću te uvijek pronaći" njegove riječi su učinile da se nakon dugo vremena napokon osjećam sigurno.

BURN (H.S.)Where stories live. Discover now