---
Kulağıma gelen fısıltılarla gözlerimi zorla aralamak zorunda kaldım. Karşımda gördüğpüm manzara ise cabası. Teyzem ve Merici bizi izlerken buldum. Carsafı boyun altıma kadar cektim pijamalarımla olmama rağmen. Tuhaftı teyzem tarafından bu şekilde basılmak. Ne bilim.
"Teyze! teyzeme gidip bu kız isteme işini konuşmamız lazım baksana yan yana yatmayada baslamışlar. Allah bilir dun neler yaptılar" meriçin anneme dediği şeyi algılamaya çalışıyordum bir dakika ANNEM?
Teyzeme bakamıyordum utancımdan. Meeiçe öldürücü bakışlarımı yöneltsemde hiç üzerine alınmıyordu. Aklıma neden hala yataktan kalkmadığım geldi. Hızla yataktan kalkıp teyzemin karşına dikilip gözlerine baktım.
"Teyze hic bir sey göründüğü gibi değil. " dediğimde teyzemden önce meric lafa girdi.
"Tabi sadece kuzensiniz olabilir böyle ufak şeyler." Meriç ne yapmaya çalışıyordu. Gözlerimi kısarak lna baktım o ise elini ağızına tutmuş gülememk zor tutuyordu.
''Kes sesini Meriç. '' dedi Serkan arkadan homurdanarak.
Herkesini bakışları Serkana döndü fakat bu durum Serkanın umrundaymış gibi görünmüyordu. Pislik. Insan bi kalkıp yardımçı olur dimi.
''Şimdi hepiniz dışarıya çıkın. '' diyen Serkanla hepimiz başımızı olmu olarak sallayıp cıkıyorduk ki.
Serkan., '' Açelya hariç. '' diyene kadar.
Annem ve teyzemle göz göze geldik ne diyeceğini merak ediyordum ama hiç biş demediler sadece gülmemek için kendinilerni zor tutuyordular. Onlar cıktıktan sonra arkamı dönüp Serkana gözlerimi kısarak baktım. O ise ne bakıyorsun dercesine bakıyordu. Özürlü varlık.
''Serkan sen napıyorsun yha. Anemlere basıldık ama beyefendinin umrumda değil. '' dedim yanına oturup yastığı yüzüne atarak. O ise gülmeye başladı.
''Ser-. '' lafımı bitiremeden. Beni kendine çekip kucakladı.
''Özledim seni. '' dedi.
Gülümsiyemeden edemedim tabi. Beni yumuşatmayı iyi biliyordu.---
''Ya hadi cocuklar siz dışarı çıkın benim arkadaşlarım gelicek'' bizi yiterek dış kapının önüne koyan teyzeme ve anneme baktık. Kapıyı tam kapatıyoduki '' Ha bide bugün saat 8 den önce gelmeyin. '' diye ekledi ve sonra kapıyı yüzümüze carptı.
''Ee. Şimdi napıcağız. '' dedi Serkan.
''Bilmem. Bence bi Kafeye gidek güzel kahvaltı yapak malum Teyzem kahvaltı yaptırmadan kapının önüne koydu. '' dedi Meriç sırıtarak.
Tam bişey diyecektim ki Serkan kolunu omuzuma attı ve kendine çekti. O heycanla tabi ne diyeceğimi unuttum.
''Kafe burası mı? Bence kafeden cok Sapların olduğu yere benziyor maşallah bütü sap kızlar burda. '' dedim etraftakı kızlara tiskinerek bakarak. Serkanla Meriçe baktığımda maşallah hallerinden memnunlar gibi. Dirseğimlen Serkanın karnına geçirdim ve gözlerimi kısarak baktım. O ise gülümsedi. Göt.
''Abicim biz buraya senle neden öne gelmedik. '' diye Meriçe seni 31 yerinden bıçaklarım bakışı attım dua etsinki tecavüz ettitip gelinlik gidirim uçurum bakışı atmadım yani. Zaten yazık garibim korktu bakışlarımdan ve kafasını yere dikti.
''Eh hadi oturalım... '' dedi Meriç korkmuş bi şekilde. Güldüm.
Bir kaç saatir sadece eski okul günleri hakkında gülüyorlardı oysaki hiç komik değildi bunlar harbi mallar insan mal mı okul hakkında konuşsunlar. Özürlü varlıklar.
''Eee. Açelya. Sen hiç konuşmadın. '' diyen Serkana döndüm. Yani ne dimki okul hakkında.
''Yani ne diyimki okul bok gibiydi güzel anım varmı dur bi düşünim... hayır yok tek kelimeyle iğrençti hem niye açtınız bu konuyu yha zaten universite başlıyacak niye açiyonuz biz burda acımızı dindirmeye çalışıyoruz herhalde bide-... . '' lafımı Serkanın kokmuş eli pöldü.
''Tamam Açelya bilseydik bukadar konuşacağıni vallaha açmazdık. '' dedi Serkan.
Ilk elini ağazımdan cektim ve sinirli bakışlarıma onu tiskinerek süzdüm.
''Sen bi şu 18 yıldır yıkanmayan elini bi yıka tamam mı. '' dedim kendimi öbür tarfa cevirip kollarımı birbirine keletleyerek.
Meriç ise gülüyordu. '' mal. ''Meriç gözünü biryere diker ve sonra hemen ayaklandı
''Ee gencler ben bi tuvalete kaçar. '' dedi ve yanımızdan hızla ayrıldı.''Kızdın mı. '' dedi Serkan sessizçe.
Ona dönüp evet dercesine kafamı salladım.
''Peki... Nasıl affettirebilirim kendimi.'' diye sordu.
''Nasıl diye bid-.'' lafımı Meriç böldü bi bana baktı bide Serkana. Serkana kafasıyla '' bi gelsene'' dermiş gibi yaptı. Noluyor yha.
''Açelya bekle birazdan geliriz. '' dedi Serkan
Serkan ayağa kalkıp yanımdan Meriçle ayrıldı. Yaklaşık yarım saatir ikisini bekliyorum ama ikiside yoklar. Baya sıkıldım telefonumla oyalanmaya başladım.
1 saat sonra.
Off nerdeler yha. Bende etrafa bakındım birden telefonumun ışığı yandı elime aldığımda bi görüntü gönderilmiş tanımayan numarayla. Görüntüye bastığımda ilk anlamadım kim olduğumu ama sonra... Gözlerim aniden doldu telefonum elimden düştü ama hiç umrumda değildi yani normalde düşse icim yanar ama busefer içimi yakan şey başka çünki...Serkan....
Arkadaşlar biraz sıkıcımi oldu ne ama lutfen yhaa bi yorum yazin ve vote de yapin yhaa valla yazasım gelmio siz vote vermeğince :(.