-5-

1.7K 69 1
                                    

-3 Gün Sonra-

"Çıkış işlemleri tamam. Doktor birazdan burda olacakmış. "

Demir odaya girince bizde hazırlanmış doktorun gelmesini bekliyorduk. Üç gün önce dünyaya yeni minik bir bebek geldi. Benim üçüncü evladım. Pardon dört demek istedim. Çünkü Demir de hala çocuk. Yani çocuk gibi davranıyor. Bence bana göre. Ona böyle dediğimde ise bana verdiği cevap aynen şu;

"Sen nesin babaanne mi?"

Ve bunu gerçekten sinir ediyor. Bu arada bebeğimiz'in adı Toprak. Babamın ismi. Yani Gerçek babamın. Onu geçen sene trafik kazasında kaybettik. Adı Selim Toprak idi. Bende oğluma Toprak adını verdim. Bana babamı hatırlarsın diye. Çünkü ben onunla çok fazla zaman geciremedim. 24 yaşındayım ve sadece iki sene onunla vakit gecirebildim. 21 yaşıma kadar onsuz yaşadım. 21. Yaşımda onu tanıdım. 23 yaşına geldiğimde ise onu bir trafik kazasında kaybettim. Sadece iki sene onunla vakit gecirmeme rağmen ona çok alismistim. Yokluğuna alışmak benim için gerçekten zor hemde çok zor oldu. Ama ailem için ayakta kalmayi başardım.

"Merhabalar"
Düşüncelerimden beni ayıran bu ses doktorun sesiydi.

"Oncelikle gerçekten geçmiş olsun. Hem sizin için hemde bizim için zorlu bir doğum oldu. Biliyorsunuz ki doğum başladığı sırada beyninizde kanama meydana geldi. Bu da sizin bayilmaniza neden oldu. Bundan dolayı nefes alımınız yavaşladigi için bebekte çok az zarar gördü. Her neyse şimdi ikinizde iyisiniz. Sizden ricam. Her hafta doğal olarak bebek için kontrole gelmeniz. Ve biliyorsunuz ki iki ameliyat birden oldugunuz içinde. Bebek kontrolüne geldiğinizde başınızda bulunan dikisleri pansuman ettirmeniz. Onun dışında ilaçlarınız ve beslenme listeniz burda. "

Demir doktorun verdiği listeyi kontrol ettikten sonra doktora teşekkür etti ve hepimiz hastaneden çıktık.

"Çok şükür annecim bunuda atlattık"

Annem eve gelinceye kadar sürekli bu cümleyi söyledi. Bende artık en sonunda anneme dedim ki;

"Annem tamam şükürler olsun. Ama artık bu konu kapansa. Malum kolay değildi. Bundan dolayı şükür etmen doğal. Ama başım agrimaya başladı. "

Dedim. Çünkü gerçekten başım agrimaya başlamıştı.

"Istersen eve gidince dinlen"

diye konuştu Demir. Aslında iyi fikir. Ama ben kendimi biraz olsa taniyorsam. Bebeğime ve çocuklarıma bakmaktan dinlenmeyi unuturdum.

Bölümü kısa tuttugumun farkındayım. Ama sizden Özür dilerim. Telafisi olacak. Merak etmeyin... Sizi seviyorum.
Multi medyada bulunan müziği ben bir kaç gündür dinliyorum. Sizede tavsiye ederim...

Zoraki Bir Evlilik-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin