-Annecim olmaz ama hasta olursun.
-Anne erkek adam hasta olmaz bir kere ya son bir kez girelim havuza nolur?..
-Annecim Hava yağmurlu olmaz.
-Anne lütfen.
-Toprak olmaz dedim. Daha sonra kapalı havuza girersin. Hem ayrıca yatma saatin geldi sen hala burda benimle konuşuyorsun.
-Off tamam.
Anne olmak kolay değil gördüğünüz gibi. akşamın 8'inde havuz diyor. Ben bile o saate kadar yüzmedim. Aslında yüzmüş olabilirim. Ama hatırlamıyorum. Ben çocukken her şey planliydi. Uyku saatin kadar. Akşam 8 oldumu yatağa yarım saatte hikaye desen sekiz buçuk gibi uyumuş olmam gerekirdi. Sonra bu saatler ben büyüdükçe değişti tabi. Ben kendim değiştirdim. Ailede zaten bir şey demiyorlardi artık. Ama hiç bir zaman saati kacirmazdim. Özel Günler hariç. Neyse bu saçma konuları unutalim. Siz unutmayın isterseniz tabi. Ama benim unutmam lazım. Malum sirket toplantısı var yarın. Onunla ilgilenmem lazım. Ben yokken ortaklarimiz ilgilendi. Neler yaptılar? Onları öğrenmem gerek. Bu yüzden bende bu gün şirketten tüm iki ayin raporlarını aldım ve çalışmam lazım.
Ilk önce muhasebe raporuna bakmam lazım.
-Edos firmasının siparişleri iletildi. Karşı taraf bize yüz bin TL ödedi. Çalışanların aylık maaşları ödendi. Yurt dışındaki sirketlerimize 100'er bin TL ücret gönderildi. Ve Hülya Boztepe ile Egemen Boztepeye 250 bin TL ödendi. Ne bir dakika bundan benim niye haberim yok. Anlaşmanın maddesine göre ortaklık ödemelerinde bizim şirketten para çıkışı yapilacaksa benim imzalamam gerek.
Hemen telefonu elime aldım ve muhasebe müdürünü aradım. -Alo Haluk bey ben Neşe Demirozturk. Size bir sorabilir miyim?
-Tabi efendim.
-Bu saate rahatsız ediyorum ama muhasebe hesaprinda bir şey dikkatimi çekti. Hülya ve Egemen Boztepeye benim iznim olmadan nasıl 250 bin TL verdiniz.
-Efendim bana sizin çek yazacaginizi ve daha sonra o çeki bana vereceginizi söylediler.
-Kim söyledi?
-faruk bey efendim.
-Tamam. Bundan sonra benim ağzımdan çıkana inanin ve her şeyde beni arayın benden izin isteyin. Anlaşıldı mi ben o parayi kolay bulmuyorum. 250 bin sirketin iki ayda zor kazandığı bir para.
-tamam efendim.
Yedim seni faruk efendi. Ya benim iznim olmadan ben böyle bir şey dememisken gidipte niye böyle konuşuyorsun.
-alo faruk bey sizinle acil konuşmam lazım.
-buyrun dinliyorum.
-Hülya ve Egemen Boztepeye benim iznim olmadan nasıl 250 bin TL ödersiniz. Üstelik bu tür ödemelerde benim imzam olması gerekiyorken. Birde gidip Neşe hanımın haberi var çek yazacak demişsin. Ben sana böyle bir şey dedim mi?
-ama efendim.
-amasi falan yok. 250 bin sirketin iki ayda zor kazandığı bir bütçe. Bir daha böyle bir şey olursa. Sizi kovmakla kalmam. Anlaşıldı mi?
-beni lütfen dinleyin. Karşı tarafın acilen paraya ihtiyacı vardı. Sizde yoktunuz. Bende böyle bir şey yaptım. Size soyleyecektim yemin ederim.
-tamam kapat.
Inanamiyorum ya. Offf. Hayır anlamıyorum. Off. Yoruldum ama şimdiden yoruldum. Neyse diğer kalanları kontrol edeyim.
-teslimatlar yapıldı. Yönetim kurulu toplantısı geçici bir süreliğine ertelendi. Falan filan.
............
-Yeniden Şirkete gitmeye başlaman güzel bir şey olmuş. Açıkçası bende yorulmustum. Tek başıma hem orası hemde diğer taraf yoruyordu beni.
-Anlıyorum. Sana bir şey sorucam. Dün gece muhasebe raporlarını kontrol ederken Hülya ve egemen Boztepeye 250 bin TL ödeme yapılmış. Hemde benim imza olmadan. Muhasebe mudurunu aradım. Onada faruk bey benim çek yapacağımı sonra ona verecegimi söylemiş. Sen biliyor musun?
-Hayır bende senden duydum şimdi. Ee napicaksin?
-Simdilik bir şey yapmicam. Ama tetikte olucam. Zaten kadın la oğlunun şirketi Boztepe holding in gruplarından. Biliyoruz ki Boztepe nin geçmişi kirli. Asıl dikkatimi çeken bir olay daha ise paraya ihtiyaçları olduğu için böyle bir yapmışlar.
-allah allah neyse çıkar yakinda kokusu. Ee şimdi ne yapacaksın şirkette.
-yönetim kurulu toplanıyor bu gün. Onun toplantısına katilicam. Sonra personel toplantısı var. Ardından şu para meselesi.
-Anladım. Görüşürüz o zaman.
-görüşürüz. Çocukların yanına ugramayi unutma.
-onlar sabah çıktılar. Annem de kalmak istediler. Bende tamam dedim. Toprakta zaten uyuyor. Uyandırmak istemiyorum.
-tamam o zaman. Ben de birazdan çıkarım.
-Tamam..