Sabah kalktım hemen holdinge gittim. DEP holding ile anlasmamiz geçenlerde imzalandı. Ve şimdi ilk toplantimizi yapacaktık. DEP holding in sahipleri Hülya Ataman ve oğlu Egemen Ataman. Holding o kadar başarılı islere imza atmış ki biz bile görünce çok şaşırdık. Dünyadaki bir çok konut güvencesi projesi gerçekleştirmiş. Bir çok AVM açmış. Şimdi ise bizimle ortak oldu. Nedenini bende bilmiyorum. Ama bu holding için çok iyi bir fırsat. Neden mi? Çünkü babamın ölümünden sonra ben holding ile ilgilenmeyi birakmistim. Zaten Ateş babamda ilgilenmedi. O yüzden büyük bir çöküş yaşadık ve piyasada Adımız bile geçmiyor şuan. O yüzden bu holding ile holding ile ortak olmamız bizim için bir avantaj gibi birsey.
-Selin hanim. Misafirlerimiz geldiler.
-Tamam. Toplantı salonuna alalım. Bende geliyorum.
-Peki efendim.
Aslında biraz heyecanlıyım. Çünkü ortakligimiz sadece telefonlarla veya avukatlar ile falan olmuştu. Hiç toplantı yapmadan ortaklık belgelerini imzalamıştık. Ilk toplantimiz yani. Neyse artık bu düşünceleri kafamdan silmeliyim. Çünkü toplantı salonuna geldim.
-Hülya hanım, Egemen bey hoşgeldiniz.
-Hosbulduk efendim.
-Buyrun oturun lütfen.
-peki.
-Bu arada ben selin neşe solman.
-selin neşe demirözturk değil miydi?-ikisinide kullanıyorum. Resmiyette ikiside geçerli.
-Anladım.
-Neden sordunuz ki Egemen bey?
-Merak ettim. O yüzden.
-Tamam. Anladım. Başlayalım mı?
-olur.
-Öncelik ile bizimle ortaklık kurmanız bizi gururlandirdi ve onurlandirdi.
-Sizinle ortaklık kurmak bizim içinde onur ve gurur verici. Uzun zamandır piyasada yoktunuz. Hem böylece sizde yükselmiş olursunuz.
-neden bizimle bir anda ortaklık kurmak istediniz?
-Sakıncası mi var?-Yok merak ettim.
-Neyse bunları geçelim. Ileri bir proje düşünüyor musunuz?-Aslında elektrik santrali projemiz var bir ay sonra yürürlüğe girecek. Tek başımıza bu işin içinden nasıl çıkarız diye dusunuyorduk.
-Maliyeti ne kadar?
-100 bin dolar.
-anladım.
-Fakat şuan 80 bin dolar var elimizde. Ama proje başarılı olursa 150 bin dolar kazancimiz olacak.
-Iyi bir kazançmış. Tahmin mi bu miktar.
-Aslında evet tahmin. Ama harciyacagimiz para sonuç.
-Aslında bu bizim içinde iyi olur. Ilk defa elektrik santrali projesinde yer alicaz.-Bizim için ilk değil diyebiliriz.
-nasıl?
-maden işletmesi projesinde yer aldık. Baraj santralleri kurduk. Hemde beş altı kez. Tabi bu benim bildiğim kadarıyla. Biliyorsunuzdur belki. Ateş bey benim üvey babam. Belki benden önce bir çok projede yer aldı.
-Aslında çok basarilisiniz. Neden bir anda tepe taklak oldunuz?-Özel meseleler.
-Anladım.
-Tamam o zaman önümüzdeki hafta eğer sizin içinde uygun ise şu elektirik santrali projesi için bir toplantı duzenleyelim. Olur mu?
-Tamam. Olur tabi o zaman bios günümüz varmı bakalım tekrar konuşuruz.
-Anlaştık o zaman.