Bir hafta sonra
Bu gün çok heyecanlıyım. Neden mi çünkü DEP Holding'e yeni AVM projemizi sunucam. Bizzat kendim yapıcam sunumu. O kadar çok heyecanlıyım ki elim ayağım titriyor. Bu benim ilk sunumum olucak. O yüzden bu kadar heyecanlıyım.
-Off Demir kalbim yerinden çıkacak.
Bana bakıp muzipce gulumsedikten sonra yanıma geldi ve ellerini yanaklarima yerleştirerek "Sen bu işi yaparsın" dedi ve "ben sana güveniyorum sen yaparsın" dedikten sonra anlimi öptü. Iste o an heyacanim'in biraz olsun dindigini hissettim.
Sonra ona bakarak
Sen nasıl bir seysin ya
Dedim.
Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar uzun zaman geçiyoruz. Aslında hep beraberiz ama ya çocuklar vardı ya başka birileri yada is konuşuyorduk. Uzun bir aradan sonra bu romantiklik iyi geldi. Romantiklik diyorum çünkü öyle son günlerde yaşananlara göre. Odadan çıkıp çocukların odasına gittiğimde melek ve Selman uyuyordu. Toprak ise uyanmış etrafa bakiniyordu.-oğluşum. Uyandin mi sen bakalım. Gel buraya
Beni görünce hemen gülmeye başladı. Benimde en çok sevdiğim şeylerden biridir bu. Cocuklarimin yada başka çocukların bana böyle içtenlikle gülmesi.
-oğlum Anne ise gitmek zorunda ama gelince seninle abinle ve ablanla oyun oynayacak.
Hemen gözleri dolayi başlamıştı. Sanırım gidecegimi hissetti.
-ama oğluşum yapma böyle. Derya buraya gelir misin? Benim çıkmam lazım.
-Geldim selin hanim.
Bu sırada toprakta susmuştu.
-Benim gitmem lazım. Toprak uyandı. Biraz ağladı. Şimdi iyi. Sen bakarsın ben gelinceye kadar.
-Tamam efendim.
Toprağı Deryaya bıraktıktan sonra evden çıktım. Açıkçası canım hiç araba kullanmak istemiyordu. Bu yüzden kadirden rica ettim beni holding'e goturmesi için. Bu sırada bende sekretirimi aradım.
-Alo deniz ben birazdan ordayım. Yaklaşık beş dakikaya fln yani. Proje odamda aman başına bir şey gelmesin. Ben zaten çıkarken odayı kilitlemistim. Hülya Hanım'la Egemen bey geldiler mi?
-Az önce giriş yapmışlar.
-Tamam sen onları sunumu yapacağımız yere götür benim hemen gelicegimi söyle.
-Tamam efendim.
Telefonu kapatıp kadir biraz acele etmemiz gerektiğini söyledim. Allah kahretsin heyecandan evde boş boş dolanacagima hazırlanıp yola çıkmış olsaydım. Şimdi onları ben karşılıyor olacaktım. Ama boşverelim çünkü benden fazla Faruk bey muhattap olucak onlarla ben sadece imza aşamasında onlarla olucam.
-Geldik efendim.
Kadir'in sesiyle kendime gelip arabadan indim.
-Kadir dönüşte ben kendim dönerim sen gidebilirsin.
-Tamam. Olur.
Arabanın anahtarını kadirden aldıktan sonra koşarak holding'e girdim. Ve hemen sunumun yapılacağı salona geçtim.
-Hoş geldiniz kusura bakmayın geç kaldım.
-Önemli değil selin hanim zaten daha 10 dakika var. Biz erken geldik.
-tamam o zaman. Şey kahve falan içelim o zaman ne dersiniz?-Peki (egemen)
-Tamam olur. (Hülya)
-Türk kahvesimi yoksa sütlü kahve mi?
-Benimki sütlü
-Benimki Türk Kahvesi sade.
-Tamam. Alo deniz bize iki tane sütlü kahve birde sade Türk Kahvesi getirir misin?....... tamam.
-Başlayalım. Buyrun.
-Tamam. Günümüzde artık kadınların vazgeçilmezi haline gelmiş bir şey var . Tabiki alışveriş yapmak. Yada alışveriş yapmamak bile alışveriş merkezine girip ne var ne yok diye göz atmak. Zevk için olsun, öylesine diye olsun, lazım olan şeyleri almak için olsun, depresyona girdik diye olsun. Ve daha bir çok şey kadını alışverişe itiyor. Ve bir çok ilde ilçelerde falan AVM sayısı çok az. Tabloda gördüğünüz gibi. Istanbul , Antalya , Izmir ve Çanakkale ile Ankara başta olmak üzere kırmızı renkle gördüğümüz yerlerde AVM sayısı oldukça fazla. Ama Muğla Şile izmit gibi mavi renkli yerlerde AVM sayısı az. Geçen senenin verilerine bakacak olursak;
Istanbul gibi Antalya gibi hem işlek hemde turistik yerlerin oranı daha fazla. Şimdi diyeceksiniz diğer yerlerde turistik. Evet ama burda esnaf konuşuyor. Bizim projemizde esnaf ta yer alacak. Nasıl mı? AVM nin yapılacağı yerler genelde ormanlık alan . Ama biz ağaçları kesmek istemiyoruz daha doğrusu doğaya zarar vermek istemiyoruz. Bu yüzden biz bu bölgelerdeki esnaf ile anlaştık. AVM nin yapımı bittiğinde AVM bölümleri olucak. Giyim bölümü , yemek bölümü, kırtasiye bölümü, süpermarket bölümü ve daha neler neler. Yani anlayacağınız üzere esnaf ekmeginden olmayacak bizde kendi paramizi kazanmış olacaz.-Peki bir şey sorabilir miyim?
-Tabi egemen bey
-Bu AVM nasıl bir şey olucak.
-Ekranda gördüğümüz gibi suan bu taslak hali. Ama bittiğinde bu hale gelecek.
-Emin misiniz?
-Biz ekibimize güveniyoruz.
-Anlaşıldı. Anne sen ne diyorsun?
-Bence süper.
-Anlaştık o zaman.
-Evet. Peki proje ne zaman baslatilacak.
-Bu gün ekibe haber veririz yarın İzmit'te başlarlar. Eğer proje orada başarılı olursa Adana Muğla Şile gibi yerlerde de hayata geciririz.
-Super fikir. O zaman görüşmek dileğiyle.hoscakalin.
-Sizde. Iyi gunler.