1. bolum

4.8K 99 12
                                    

Sabah gözlerimi sinirle açmıştım. Neden mi? Çünkü dün Dorukla kavga ettik. Aslında kavganın nedeni çok komiğimize gidecek. Niye . Çünkü ben sekiz buçuk aylık hamile bir bayanım. Doğum yaklaştı. Uzun ve uçak yolculukları yapmam yasak. Ama Doruk efendi tutturdu da illa "annemin yanına gideceğiz" diye. Herkez diyor ona bak sen kendin git,bu kızın uçak yolculuğu yaması yasak diye ama dinleyen kim anacım. Keçi inadı vardır ya ama bizimkisi erkek o yüzden öküz inadı desekte olur.işte o inattan var bunda da tutturdu. Tamam anneni özlemişsindir git gel kendin. Doğumdan sonra tekrar gideriz diye. Ama neymiş bende gelecekmişim yoksa gitmezmiş. Vallaha bu erkekler bazen salak oluyor.

-gunaydin
-sanada
-ya niye bu kadar anlayışsız davranıyorsun?
-ben mi?
-evet sen. Doktor ne dedi uçak yolculuğu yasak dedi dimi? Ya uçaktayken rahatsızlanırsam napıcaz? Hiç düşündün mü? Benim gözlemlerime göre bence düşünmemişsin.
-tama özür dilerim. Ama sende beni anla annem handenin ölümünden sonra ülkeyi terk etti. Bizide görmek istiyor. Biliyorsun hande mektubunda annemi sana bana kısacası bize emanet etti.
-tamam o zaman. Bak şöyle yapalım. Ben annemi arayayım o buraya benimle kalmaya gelsin sende bir kaç günlüğüne annenin yanına gidersin.
-peki sen nasıl istersen. Ana aklim sizde kalacak.
-kalmasin. Hatta hande ile selmanida götür.
-peki tatlim.
-hadi bakalim kalkalim.

Bölümü kısa tuttum. Ilk anda sizi sıkmak istemedim. Bolumleri uzun zaman araliklarla yaziyorum. Farkindayim. Ama benide anlayin. Sabah dokuzdan aksan ustu saat bese kadar okuladayim. Sonra bes bucuk alti gibi evde oluyorum. Biraz dinlenip odev yapip yemek yiyorum. Sonra derslerimi tekrar ediyorum. Ardindan yatiyorum. Anlayacaginiz suan bile bu kadarini yazabildigime sukur ediyorum.. sizi seviyorum iyiki varsiniz.iyiki benimlesiniz. Biz iyiki z.e.z.b(zoraki evlilik zorlama beni) ailesiyiz. Biz iyiki SelDor(selin doruk) ailesiyiz. Kisacasi biz iyiki variz...

Zoraki Bir Evlilik-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin