Bu gün nedense eskisinden daha enerjik bir şekilde uyandım. Sebebini bende bilmiyorum. Ama mutluydum. Gece Demirle neredeyse hiç aralıksız uyuduk. Dün ikimizde yorgunduk. Doğum üzerinden bir ay geçti ve bende işlerin başına geçtim. Anlaşmalar,toplantılar falan derken iyice yorulmustum. Hele ki dün üç tane yeni yapacağımız anlaşma için ortaklarla ayrı toplantı yaptık ve hepsi bir buçuk saatlik. Birde 2 tane genel kurul toplantısı yapıldı. Onlarda iki saatlik. Sonrası zaten kabus gibi. Anlatsam. .. neyse anlatmayayim. Şimdi ise yatakta kendime gelip dünyayı tanıma aşamasında bulunuyorum. O ayrı bir mesele. Demir az önce duşa girdi. O benim aksime daha yorgundu. Ama yorulmakta haklı. O benden daha fazla toplantiya giriyor. Ayrıca sirket dışında da toplantılar, is yemeği falan bunlara gidiyor.
Bu sürede bende aldığım hamilelik kilolarını geri vermeye başladım. 55 kiloda hamile kaldım ve tam yirmi kilo aldım. Şimdi 10 kilo geri verdim. Vermeyen devam ediyorum. Tabiki doktor kontrolünde diyet yaparak. Ben öyle "ay kilo aldım bu gün şunu yemicem, icmicem" diye konuşan kadınlardan değilim. Doktorumdan rica ettim oda bana hastanenin diyetisyeni ile randevu ayarladi. Şimdi 65 kiloyum. Normal mi derseniz. Aslında normal. Ama eski kilom 55 idi. On kilo fazdaligim var. Her neyse gerçek hayata geri doneyim ben bence.
-Demir istersen bu gün ise gitme-Neden?
-Yorgun görünüyorsun.
-Evet yorgunum. Ama yapmam gereken bir sürü iş var.
-Iyi o zaman benim fazla işim yok beraber vakit gecirebiliriz diye gitme dedim.
-Hayatım çalışmam gereken proje var bu gün son aşaması yanında toplantısı var. Ama ondan sonra biraz olsun nefes alabilicem. Bu arada hangisi?
-Beyaz olan
-Sağol canım hadi görüşürüz.
-Giderken çocukların yanına uğra-Tamam
Adama bak ya biz onun iyiliğini düşünelim. O bizi azarlasin. Neyse Neşe sakin ol. Sakin ol ve çocuklarının yanına git.
-Günaydın ekip.
-Günaydın Anne
-Günaydın anne
-anne bak kardeşim de uyandı.
-Evet kızım gördüm. Hadi bakalım kahvaltıya inin bende toprağı alıp geliyorum.
-peki
-tamam.Evet canlarim bu benim size 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı hediyem olsunn.