Final

1.1K 45 0
                                    

10 yıl sonra

Iste tam on yıl oldu.  Biz evleneli 10 yıl oldu. Bu gun bizim evlilik yıl donumumuz. Korku, sevinç, hüzün, heyacan ve bir cok duygu bizimle beraberdi. Bir cok olay oldu. Bu on yil içinde. Mesela ben sirketi tamamen kocama yani doruga teslim ettim. Artık onun oldu. Annem olacak kadın desen zaten hapiste kendini yedi bitirdi simdi akil hastanesinde. Dorugun annesi almanyada geçirdiği bir baygınlık sonrasi beyin kanamasından dolayi öldü.  Biz iste boyle kaldık. Manevi annem babam, oğullarım selman ve toprak , kizim melek, demir ve ben. Iste kaldik böyle.  Bu gun bizim icin en ozel gunlerden biri. Evet ilk basta arkadaş olarak gorduk birbirimizi ama şu an bulunduğumuz duruma bak. Uc tane cocuk yaptık ve koskoca 10 seneyi beraber geçirdik.  10 yil önce bana boyle bir sey deseler derdim ki..."ben mi? Ya ben barlardan çıkamıyorum.  Ne evliliği ne aski ne çocuğu birakin"derdim. Neyse biz bu gune dönelim. Hazırlanın kutlamamiz var bu gun 10 yil diyorum ya size on yil. Daha hazirlanmam lazim benim. Yatagin uzerinde duran beyaz renkli straplez kalcamda biten ve uzerinde tas işlemler olan elbisemi giydim. Ayagima da beyaz steletto giydikten sonra sacimi bukle bukle yapip yanlardan salik duracak sekilde topuz yaptim. Sade bir makyaj yaptıktan sonra iste hazirdim. Yavas yavas odadan cikip çocukların odasina gittikten sonra odaya girdim.
-cocuklar hadi
-ooo anne yakiyorsun daglari taşları.
-evet anne yeminlen babamın yerinde olmak isterdim.
-susun babasi kiliklilar sizi.
-anne haklilar valla
-tamam hadi gelin.
Yanima iki yakışıklı ve bir guzel daha aldiktan sonra aşağı inmeye basladik. Selman beni toprakta meleği tutuyordu.
-iste hayatımın en anlamli dort insani.
-demir bizi gorunce oturdugu yerden kalktı. Giydigi siyah takim elbise ile daha cok yakışıklı olmustu. Kirk iki yasinda olmasina ragmen hala 10 yil onceki gibi gencti.
-sana emanet baba
Selman beni doruga bırakırken kardeşlerinin yanina gitti.
-uc tane yakışıklı ile ne yapacağım ben?
-onlari seveceksiniz hanim efendi.  Biz sizi nasil seviyorsak.
-yazardan-
Daha sonra hep beraber oturup masaya yemek yediler sonra çocukları uyuttular. Ama kendileri biraz ayri kalmak istedikleri icin evden dışarı ilk aşkın ateşini fitilleyen bara gittiler. Hani şu opustuktukleri bar. Orda gece 3 e kadar eglendikten sonra taksi ile eve döndüler. Neden mi? Eglence beraberinde içkiyi, icki beraberinde askin yeniden baslamasinida getirmişti.

Bu gune kadar yanimda olan her kese cok tesekkur ediyorum. Hepinizi cok  cok seviyorum umarim yeni hikayelerde görüşürüz. Görüşmek üzere

Zoraki Bir Evlilik-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin