Anneler Gününe Özel

971 39 1
                                    

BU BÖLÜM ANNELER GÜNÜN ÖZEL BIR BÖLÜM SONRA YİNE KALDIGIMIZ YERDE DEVAM EDICEZ. ONCELIKLE KENDİ ANNEM OLMAK ÜZERE DÜNYADA KI TÜM ANNELERIMIZ'IN ANNELER GÜNÜN KUTLUYORUM.

ANNENİN YÜREĞI FAZLA DAYANAMAZ. HER BIKSA BENDEN ANNEM BANA DOYMAZ. ÖPER BESLER BENİ UYUTUR KALBIYLE. BIR TEK ANNEM OLSUN BANA BIR ŞEY OLMAZ.

TABI BEN BAZI SOZLERINI DEGISTIRDIM. O AYRI BIR MESLEK NEYSE BASLAYALIM.

Bu gün her geçen günden biraz daha iyiydim. Annem denen o kadında bana oyun oynamıştı. Olsun bu gün anneler günü. O yüzden ona anneler günün kutlu olsun mesajı atmak istiyorum. Ama öyle mutlu mutlu gülen yüz emojisi fln koyarak değil. Laf sokarak. Bence bana göre yani. Neyse atalım bakalım mesajımızı.

"BU GÜN ANNELER GÜNÜ. DOĞAL OLARAK SUAN BENDEN BIR ANNELER GÜNÜ KUTLAMASI BEKLİYOR OLABİLİRSİN. AMA BEKLEME SENİN ANNELER GÜNÜ MESAJINI BENDEN ALMAYA HAKKIN YOK. AMA OLMUYOR. YAPAMIYORUM. İYİ YADA KÖTÜ BİLE OLSA SANA BU MESAJI YAZIYORUM. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN. ANNE OLMAYAN YADA OLAMAYAN ANNE."

Biliyorum neden böyle yapıyorsun diyenleriniz var. Ama olmuyor. Bana yaptığı o şeyi. Attığı o kazığı unutamıyorum. Hayatımda bir çok olay yaşadım. Demir'in gerçek babası sandığımız adam adını bile unuttum artik. Beni öldürmeye kalktı.Ardından Demir'in gerçek babasını gözümün önünde öldürdü. Sonra ben Demir'e her şeyi anlattım. O pislik öldü. Demir bi süre kendine gelemedi.Sonra annem ve babam olarak bildiğim insanların annem ve babam olmadığını öğrendim. Gerçek annem ve babamla tanıştım. Onların beni bırakıp gitmelerine de o pislik neden olmuş. Sonra öz babam aşırı alkol aldığı için trafik kazası yapıp öldü. Demir'in kardeşi Hande intihar etti ve öldü. Annem deseniz. Bana kazık attı. B arada Demir benim soyadımı kullanmaya başladı. Neden bende bilmiyorum.

Bunların yanında güzel şeylerde yaşadım. Üç tane çocuğum oldu. Şimdi biri beş yaşında(selman) biri dört yaşında(melek) biride daha iki aylık(toprak).

-İKİ SAATTİR NE DÜŞÜNÜYORSUN SEN BAKALIM?
-SEN NE ZAMAN UYANDIN?
-SORUMA SORUYLA CEVAP VERME HANIMEFENDİ.
-TAMAM. YAŞADIKLARIMIZI DÜŞÜNÜYORUM. İYİ VEYA KÖTÜ HEPSİNİ.
-KENDİNİ ÜZMEYE DEĞMEZ KÖTÜ ŞEYLER IÇIN.
-EVET ASLINDA. HAKLISIN.
-BAK NE DICEM. TABI KIZMAZ İSEN.
-NEYMİŞ?
-DİYORUM Kİ HANDAN ANNENLERE Mİ GİTSEK SONUÇTA ANNELER GÜNÜ. HEM BERABER BİRŞEYLER YAPARIZ.
-OLUR TABİ. HEMEN HAZIRLANALIM. KAHVALTIYI ONLARLA YAPARIZ. ZATEM ONLAR ON BIR DE YAPIYORLAR GENELDE.
-BEN ONLARIN EV CALISANLARINI ARIYIM O ZAMAN. SÜPRIZ OLSUN.
-TAMAM. BENDE HAZIRLANAYIM.SONRA COCUKLARI HAZIRLARIM.
-BERABER HAZIRLARIZ ONLARI.
-PEKI

Sakın bana öyle bakmayın. Ben kocam ve çocuklarımla beraber olayım isterlerse anneler gününü kutlamayalım. Çünkü onlar benim değerlim.

Her neyse hazirlanip cocuklarin odasina gectik. O da resmen Melek vr Selman tarafindan işgal edilmiş.

-OĞLUM KIZIM BU NE BOYLE?NE YAPTINIZ ODADA?
-SAVAS YAPTIK.
-ORASI BELLI.

Cocuklarida hazirlayip yola ciktik. Yaklasik yarim saat sonra gelmistik. Simdi kapiyi caliyorduk.

-HOS GELDINIZ.
-HOS BULDUK MERVE. NERDELER?
-BAHCEDELER BUYRUN.
-SEN BIZE SERVIS AC BIZ GIDERIZ.
-PEKI.

Sonrasi zaten hos geldin bos gittin gibi seylerdi. Butun gunumuz sohbet ederek gulerek gecti. En cokta cocuklarin bana hazirladigi supriz hosuma gitti. Bama kendi agizlariyla o pertek dilleriyle sarki soylediler.
Demir beni optu. Simdi evimize geldik. Yatak odamizda yatagimizdayiz. Birazdan uyuyacagiz. Bu gun gercekten cok guzeldi. Cok mutlu oldum...

Bu gün 8 Mayıs Dünya Anneler Günü. O yüzden bu gün annerimizi üzmeyelim. Biliyorsunuz ki evlatlarını kaybeden annelerimizde var. Onlari unutmayalim...

Zoraki Bir Evlilik-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin