- Özür dileriz efendim. Biz siz olmayınca onlara bir cevap veremedik. Bu yüzden sizin gelmenizi bekledik, size durumu açıklayıp ona göre onlara cevap verecektik.
-Ya siz acaba gerizekalı olabilir misiniz? Ben bu şirketin sahibiyim. Istediğim zaman gelir giderim. Siz buna karışamazsınız sizin yapmanız gereken tek şey böyle durumlarda ya beni aramak ya da bana mesaj falan göndermek.
- Gerçekten özür dileriz Efendim bir daha olmayacak.
-Olmazsa sevinirim zaten. Hadi artık herkes işinin başına. Çıkın odamdan. Eğer bir daha böyle bir şey olursa hepinizi kapı dışarı ederim. Anlaşıldı mı?
- Anlaşıldı efendim.
- Selin sen iki dakika dur. Bana hemen Hülya ve Egemen Boztepe ile acilen bir görüşme ayarlamanı istiyorum.
- Tamam efendim.
- çık artık Hadi.
Sadece iki ay şirkette durmadım ve şirket birbirine girmiş inanamıyorum. Bir insan bu kadar mı sorumsuz olur ya. Hayır yani Senin çalıştığın şirketle ilgili bir sorun var. Ve sen bunu patronuna söylemiyorsun. Aslında vicdanım olmasa onları şu an kapı dışarı ederdim ama yapamıyorum. Neden bilmiyorum ama yapamıyorum. Aslında bu iki ay benim için gerçekten zor geçti. Annemin yalanları, dolanları, çocuklar falan derken iki ay su gibi akıp geçti. Şirket ile ilgilenecek vaktim bile olmadı nerdeyse. Annemin Neden böyle yaptığını hala çözebilmiş değilim. Ama onunla iletişimi kopardım. Belki bana kıza bilirsiniz. Ama Şunu bilin ki O ne haketti ise hakkını vererek hak etti.bBen bir şey yapmadım yani bu yüzden içim rahat.
- Neşe Hanım gelebilir miyim?
-Gel selin ne oldu?
-Istediginiz üzere Hülya hanim ve egemen bey sizinle görüşme yapacaklar.
-Güzel peki ne zaman?
-Bu gün musaitlermis. Istediginiz zaman Istediginiz yerde bulusabileceginizi söylediler.
-Şirkette buluşalım buraya gelsinler. Birde bana su söyler misin getirsinler?
-Tamam efendim.
250 bin TL acaba nereye gitti.merak ediyorum doğrusu. Hele birde benden gizli çekildiği için nedenini daha çok merak ediyorum.
Aslında belki bir açıklaması olabilir. Ama geçerli bir açıklama olsa daha iyi olabilir. Hem onlar için hem benim için.
-efendim.
-neşe hanim. Hülya hanim ve egemen bey geldiler.
-Tamam gelsinler.
Yaklaşık on saniye sonra kapı açıldı. Ve Hülya hanim ile oğlu egemen bey içeri girdiler.
-merhaba selin (nese) hanim. Bizimle acil görüşmek istediğinizi soylemissiniz umarım bir sorun yoktur.
-çok fazla merak edilecek bir şey değil merak etmeyin. Sadece aklıma takılan bir kaç soruyu merak ediyorum. Onların cevabını almak için sizinle görüşmek istedim.
-Buyrun sizi dinliyoruz.
-Konuya girmeden önce içecek bir şey ister misiniz?
-Hayır. Teşekkürler.
-Tamam o zaman hemen konuta giriyorum. Geçen gece son iki ayin raporlarını kontrol ederken bir şey dikkatimi çekti. Muhasebe raporlarını kontrol ederken sizin benim iznim olmadan sirketimin hesabından 250 bin TL cektiginizi gördüm. Sonra muhasebe Müdürümüz Haluk beyi aradım. O da faruk beyin benim adima ona açık çek yazacağımı söylemiş ama ben öyle bir şey soylemedigim için faruk beyi aradım bu sefer. Ama o bu durumu açıklayıcı bir şey söylemedi.