-8-

1.2K 59 2
                                    

Çocuklar ile kahvaltıya indigimizde annemde masaya yeni oturuyordu. Günaydın faslindan sonra ben Meleğe o da Selmana bir şeyler yediriyorduk. Çocuklar masadan kalkınca bizde de kendi kahvaltımızı yapmaya başladık. O sırada ev çalışanlarından Derya toprağın ağladığını söyledi. Hemen toprağın Yanına çıktım. Acıkmıştı ve o yüzden Ağlıyordu. Onun karnını doyurduktan ve uyuttuktan sonra onu bebek yatağına yatırıp aşağı indirdim. Maksat gözümün önünde olsun.

- niye indirdin çocuğu?
- gözümün önünde olsun Hem hava sıcak bir şey de olmaz.
- İyi madem sen bilirsin sonra Anne bu çocuk niye hastalandı deme bana daha dün gece hastanedeydiniz.
- A doğru ya ben doktor arayacaktım
-ne doktoru?
-toprağa dün birkaç test yapıldı. Onun sonuçları cikmismi onu sorucam.
-iyi sor bakalım. Bence bir şey yok bebek bu.
-Off Anne. Neyse sen toprağın yanında kal ben Telefonumu alıp geliyorum.

Telefonu almaya geldim ama telefon nerde Kom bilir. Neyse ev çalışanlarından birine sordum. Yatak odasında masanın üzerinde olduğunu söyledi. Yatak odasına çıkıp telefonu bulup hemen doktoru aradım. Çok şükür bir şeyi yokmuş. Normalmis bir haftada iki kez hastalanmasi. Ama bir iki ilaç vermemi istedi. Bağışıklık sisteminin güçlenmesi için.
-selin hanim
-efendim?
-faruk bey geldiler.
-tamam geliyorum.
Faruk bey bizim sirketin ortağı. Yeni yapacağımız DEP şirketiyle olan anlasmamizda karşı tarafla o ortak olacaktı.
-Merhaba faruk bey. Hoşgeldiniz
-Merhaba efendim hoş bulduk.
-sebebi ziyaretiniz nedir?
-DEP şirketi ile yapacağımız anlaşma belgeleri karşı taraf imzalamış. Bende imzaladim. Ama sizin imzaniz olmazsa geçersiz sayılacak.
-verin bakalım. Bu arada bu şirketin sahipleri veya ortakları kim hala ogrenemedim.
-Hülya Boztepe Ve oğlu Egemen Boztepe.
-Boztepe holding in grup şirketlerinden biri o zaman
-evet
-Al bakalım imzaladim. Hayırlı ugurlu olsun.
-iyi gunler.
-sizede
Faruk beyi gonderdikten sonra annemin yanına bahçeye geri döndüm. Melek ve Selman ile toprağı seviyorlardi.
-gel Anne bak uyandı.
-gördüm oğlum. Siz ne zaman indiniz bahçeye?
-sen amcayla konuşurken
-amcami?
-ben sana anlatırım.  Neyse. Çocuklar hadi derya ablaniza söyleyin sizi havuza soksun.
-yuppi

-amca kim ya?
-faruk bey geldi. Onu diyo.
-neden geldi?
-imzalamam gereken belgeler vardı. Onları getirmiş.

-demir geçenlerde DEP şirketi ile anlaşma yapacagindan söz etti.
-evet anlaşma belgelerini imzalamam gerekti onları getirmiş. Kapatalım mi artık konuyu. Gel bakalım annesinin yakışıklı oğlu. Sen ne zaman uyandın.  Hii oğlum benim. Oh miss gibi kokuyorsun.

Zoraki Bir Evlilik-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin