Uyandığımda üzerimde pijamalarim vardı. Buraya nasıl geldim. Hatırlamıyorum. Ama bir gemide olduğum odanın sallanmasindan belliydi. Örtüyü kaldirdiktan sonra odadan çıktım. Merdivenleri çıktıktan sonra karadan uzak olduğumuzu fark ettim. Guverteye doğru giderken uç kısımda meleği ve selmani gördüm.
-Annecim. Siz ne zaman geldiniz?
-Ohooo çok oldu. Sen uyuyordun.
-ya. Selman Annecim ne oldu?
-babam yuzmeme izin vermedi.
-Selman kızıyorum ama daha gideceğimiz yere gelmedik. Oraya gidince yuzeceksiniz zaten. Daha fazla mızmızlanma.-Anne babama birşey desene
-Baba haklı oğlum.
-yaaa offf.Minik oğlum hep inatciydi yine inatçı. Ne yapcam ben bunla.
-Anne ben açım.
-Tamam kızım. Toprak nerde?
-Icerde.
-Tamam.
-ben balıkları tazeliyim. Sizde salata fln yapın
-Tamam o iş bizde. Siz Selman ile balıkları hazırlayın.
-tamam. Gel selman.Melekle mutfak gibi yere girince toprağın ordaki koltukta olduğunu görünce sessiz olmamız gerektiğini anladım. Uyuyordu
-sessiz olmamız lazım. Kardeşin uyuyor.
-tamam anne.Biz daha doğrusu ben kızım ile salata yaparken onlarda balıklar ile ilgilensinler bakalım. Sonuçta ben hamile halim ile çiğ balık koklayamam. Iyyyy şimdi bile midem bulandı ya. Domatesleri doğarken yüzümü ekşitmem kızımın dükkanı çekmiş olmalı ki bana ne olduğunu sordu.
-önemli değil canım benim sen kardeşinin yanında dur.
-tamam.
Tekrardan salata yapma işlemine geri dönerken aklıma olup olmadık şeyler geldi. Babamın kazası. Lan hakikaten bu gün ayin kaçı? 19 temmuz mu? Inanamiyorum. Babamın ölüm yıl donumune sadece 4 gün kalmış.
Ahh
Merak etmeyin iyiyim. Sadece elimi kestim o kadar. Ama daha dikkatli olmalıyım.
-sevgilim ne oldu neden bağırdın?
-yok canım önemli birsey. Elimi yanlışlıkla kestim o yüzden bagirdim.
-dikkat etsene ya.
-neyse beni boşver hadi balıklar hazır mı?
-onlar hazır hazır olmasına da salata hazır değil galiba
-yağı tuzu ve limonu fln koyulcak.
-tamam hadi ben masayı hazirlayayim.
-Çocukları da al. Toprak uyandığında yer. Uyandirmayalim onu.
-Tamam
Özür dilerim.bu güne kadar bekletip sonrada saçma yazdığım için ama nedeni herkez tarafından bilinir zaten değilmi? ? Burdan tüm ülkeye geçmiş olsun başımız sağ olsun diyorum. ..