După ce mi-am văzut mama adoptivă într-o baltă de sânge am conștientizat că nu sunt în siguranță . Acum mi-era frică să nu pățească ceva singura persoană fără de care sunt sigură că nu pot trăi : Erik , prefer să fiu torturată sau chiar ucisă în cel mai dureros mod posibil decât să îl știu rănit , el a făcut acea promisiune că mă va proteja. Și atunci o umbră de îndoială mi s-a cuibărit în suflet. Dacă nu mă iubește ci doar se asigură că mă ține în siguranță, adică lângă el? Am încercat să înlătur aceste gânduri nefaste și am început să mă gândesc la noua mea viață. De acum în colo trebuie să mă schimb , nu mai pot să fiu acea fetiță care pune binele altora mai presus de ea , o să îmi înfrâng fiecare teamă, o să devin la fel de puternic ca un vampir autentic , nu un semi. Simt că am nevoie de o schimbare radicală și asta am să și fac, dar mai întâi să începem cu partea fizică.
- Erik , am putea merge la mall ? Te rog.
A rămas puțin pe gânduri apoi a tras repede de volan pornind spre mall. Zâmbeam ca un copil mic care se duce să își cumpere o nouă jucărie . Erik îmi zâmbea ștrengărește și și-a mutat mâna pe a mea , luând-o doar pentru a schimba vitezele. După câteva minute am ajuns la destinație și ne-am îndreptat cu pași lejeri spre intrarea principală. Vampirul îmi plasa câteva săruturi dulci pe obraz în timp ce rotițele mele se chinuiau să aleagă între coafor și primul magazin de haine pe care îl văd. Până la urmă am ales prima variantă ,primul coafor a fost al meu. M-am așezat fericită pe scaun în timp ce hairsylistul , care era un tip foarte draguț , îmi aștepta indicațiile iar Erik mă privea nerăbdător.
Am stat timp de 5 secunde și apoi mi-a venit o idee genială, în sfârșit puteam să îmi fac părul cum visam , fără să ascult predicile mamei . Când gândul mi-a ajuns la ea am zâmbit trist , am tras aer în piept și mi-am schimbat starea , cred câ v-ați dat seama că sunt bipolară.
- Deci, vreau să ... Erik mă poți aștepta afară , te rog ? Spun eu cu o față de cățeluș
-Nu. Răspunsul lui a fost scurt și la obiect.
- Te rog ,vreau să fie o surpriză ...Poate am vreo șansă.
- Nu .
- Te roog , te rog , te rooooooog .... Iar rugămintele nu s-au oprt aici.
- Cred că ar trebui să vă ascultați iubita, vă promit că nu o să dureze mult și că o s-o fac mult mai frumoasă decât este deja.
Brunetul i-a aruncat o privire ucigătoare și s-a poziționat în fața mea , m-a aruncat peste umărul lui , exact ca la liceu , în timp ce mă zbăteam i-am luat telefonul din buzunar și i-am făcut semn blondului să mă aștepte , acesta a zâmbit în timp ce ne depărtam de salon .
- Erik , lasă-mă jos , trebuie să merg la baie, e o urgență!
M-a lăsat și prefăcăndu-mă îmbufnată, am intrat în baia care era chiar în dreapta mea. Am dat drumul la apa de la robinet și am căutat numărul Amaliei . După câteva secunde o Amalia voioasă mi-a răspuns .
- Ți-ai amintit că mai exist și eu sau ai fost prea ocupat cu Emma ?
- Hei ... ăăăă.
- O, Emm , mă bucur să te aud , ce faci și trebuie să îmi spui și mie cum ai reușit să îi iei telefonul pentru că eu mă chinui de mai mult de un deceniu?
- Am nevoie de o favoare , poți să vi la mall și sâ îl ții pe Erik ocupat până rezolv și eu ceva?
- Sigur , vin imediat , unde vă găsesc ? Stai că vă simt eu , oricum promit că nu întârzii !
CITEȘTI
Totul pentru el
VampireNimic nu este mai egoist și altruist în același timp decât a renunța la tine pentru altcineva. Odată sacrificată îi aparții acelei persoane. Ți-ai dat sufletul, deci nu îndrăzni să-ți strigi pretențiile în noapte. Ți-ai pierdut drepturile de a ripos...