Capitolul 12 - Vreau să devin vampir, acum!

820 23 2
                                    

-După atâta timp, am putut să-ți gust în sfărșit buzele , nu ai idee cât am așteptat clipa aia deși ne-am fi putut bucura de momentele acelea dacă Erik nu venea și ne întrerupea distracția.

- Ce naiba?! Doamne , nici măcar când dorm nu pot să scap de existența ta sâcâitoare?!

- Dar scumpa mea ... nu-mi spune că nu ți-a  plăcut pentru că nu te cred.

- Normal că nu mi-a plăcut , suntem frați , ce naiba? Înțelege că eu îl iubesc pe Erik și dacă el ar fi mort așa ar fi și sufletul meu .

- Nu contează că suntem frați atâta timp cât ne iubim!

- Dar eu nu te iubesc și nu o voi face niciodată !

- O să mai vedem noi.

M-am trezit ușor deranjată de discuția cu Sebastian, dar mi-a trecut când am realizat că Erik mă ținea în brațe. Mi-am așezat capul pe pieptul său și am încercat să îmi fac curățenie în gânduri și în sentimente. Am închis ochii pentru o mai bună concentrare.

Voi deveni vampir complet , voi trăi veșnic și mă voi hrăni cu sânge. Trebuie să îl ucid pe Sebastian înainte să mă ucidă el pe mine sau pe Erik . Ceva îmi spune că nu va fi ușor dar va trebui să fac față fie că vreau sau nu.

Am simțit că Erik s-a trezit , mi-a mângâiat spatele și i-am dat un sărut fugar pe buze. Drept răsplată am primit unul dintre zâmbetele sale demențiale.

- Ai dormit bine ? mă întrebă pe un ton răgușit care mi s-a părut extrem de seducător.

M-am gândit puțin înainte să-i răspund, nu voiam să îi ascund lucruri, dar nici  să îl îngrijorez.

- Emm , ce îmi ascunzi ?

Nu, nu ... să-mi spună cineva că nu poate să îmi citească gândurile pentru că altfel am încurcat-o .... nu te gândi la nimic , nu te gândi la nimic ....firar mă gândesc la ceva ... se pare că n-am de ales. Am adus conversația dintre mine și Sebastian în prim plan și am simțit cum Erik se încordează la început apoi se liniștește spre fericirea mea . D

intr-o singură mișcare s-a poziționat deasupra mea și acum mă privea. Mi-era așa de dor de intensitatea ochilor aceia albaștrii. Și-a mușcat buza de jos , s-a uitat la buzele mele , m-a privit și mi-a atins ușor buzele. Simțeam că plutesc , am început să ne sărutăm și ușor , ușor sărutul a început să se transforme într-unul pasional. ot corpul îmi vibra , am început să rămân fără aer așa că am fost obligată să întrerup sărutul. Ne priveam și parcă nimic nu mai exista , doar noi .

- Mă bucur să aflu că însemn atât de mult pentru tine. Îmi șopti la ureche provocându-mi mii de fiori .

Îmi simțeam inima cumse lupta să iasă din piept, încercam din răsputeri să îmi încetinesc respirația . Simțeam cum rămân fără aer așa că am reușit să mă îndrept spre fereastră după ce l-am dat jos pe Erik de pe mine.

- Vreau să devin vampir, acum!Am afirmat în timp ce priveam zecile de copacii ce mă înconjurau. Mi-au fost martorii tăcuți la asumarea celei mai mari decizii din viața mea.

- Nu crezi că ar trebui să o anunți și pe Amalia? Are dreptul după câte a făcut pentru tine!

- Atunci sun-o și cheam-o aici .

Mi-am întors privirea și l-am văzut pe Erik cum privea absent tavanul. Privirea lui era de gheață , m-a înfiorat puțin.

- S-a întâmplat ceva ? L-am întrebat timidă.

Și-a îndreptat privirea spre mine și s-a schimbat complet , zâmbea atât de frumos.

- Eu mă duc să fac un duș .

- Super , și eu mă gândeam la același lucru , să mergem .

Mi-am ridicat o sprânceană însemn de dezacord . Chiar crede că m-aș culca cu el, adică e puțin prea devreme pentru asta. 

- Mai visează!

I-am zâmbit pervers și am fugit până în baie care spre fericirea mea era în cameră și avea și cheie. Am încuiat ușa fără să clipesc și am început să scap de haine. Am intrat ușor în cabina de duș și am fost foarte bucuroasă să găsesc un gel de duș. În timp ce apa fierbinte mă revigora, ziua de azi s-a derulat în capul meu ca la o sală de cinematograf. Lacrimile au încercat să își facă simțită prezența pe chipul meu, dar nu le-am lăsat . 

Mi-am terminat dușul și mi-am înfășurat corpul cu un prosop . Mă simțeam mai mult dezbrăcată, abia îmi erau acoperiți genunchii și cu un vampir pervers nu se știe niciodată. Mi-am luat inima în dinți și am ieșit din baie. Erik nu mai era în cameră , pe pat erau câteva haine , o lenjerie negră din dantelă , un maieu, o fustă neagră și niște balerini. Se vede că Amalia a ajuns. Am decis să cobor să văd ce se întâmplă .

Încă din capătul scărilor am auzit niște voci pe care le-am recunoscut ca fiind ale lui Erik și Amaliei. Cei doi erau așezați pe canapeaua albă..

- Erik nu o putem lăsa să devină vampir , cel puțin nu încă , nu o pot lăsa să ...

- Dar Amalia , este decizia ei , am încercat s-o conving , ți-ai dat și tu seama că este foarte încăpățânată.

Nu am mai putut suporta să mă bârfească, așa că am coborât . Amândoi au tăcut și o liniște apăsătoare s-a așternut între noi. Am luat-o pe Amalia în brațe.

- Îți mulțumesc din suflet că îți faci griji pentru mine, dar eu vreau să fac asta și nu vei reuși să mă faci să mă răzgândesc.

- Cu tine nu se poate discuta. Bine.

- De unde facem rost de sânge?

- Pe bune, Emm ?!

Chiar nu știam la ce se referă.

- Stai în casa unor vampiri, este imposibil să nu găsim.

Am începu cu totii să râdem, Amalia s-a dus la frigider și a luat o pungă de sânge. Îmi simțeam inima bătând din ce în ce mai tare. Când am luat punga din mâna blondinei s-a auzit o bubuitură . Speriată am lăsat punga și alături de Erik și Amalia am fugit să vedem ce s-a întâmplat.

Când am văzut cine era am simțit cum sângele îmi îngheață în vene!

Totul pentru elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum