Capitolul 10 - Îmi venea să plâng, dar am reușit să îmi stăpânesc lacrimile

802 25 7
                                    

Din perspectiva Emmei :

După ce Erik a terminat de povestit am rămas fără grai, simțeam cum totul se prăbușește în jurul meu ... Eram o semi-vampir blestemată de propria mamă , iubită de propriul frate care voia să mă omoare , 4 vampiri au fost omorâți pentru a mă salva , tot ce am trăit a fost o minciună , cum se poate ca în mai puțin de o săptămînă viața mea să se schimbe atât de radical ? Pare un coșmar din care vreau să mă trezesc cât mai repede cu putință ...

Mi-am îndreptat privirea spre Erik, vampirul ăsta și-a riscat viața pentru mine și nu o dată. După ce am analizat din nou situația, am realizat că mă simțeam ciudat , nu cred că m-a afectat atât de mult povestea . M-am ridicat din brațele lui Erik și m-am dus în bucătărie, urmată de el . Mi-am făcut o cafea în timp ce brunetul meu mă privea tăcut , probabil se așteaptă să clachez sau ceva asemănător, dar asta nu se va întâmpla , sunt mai bună de atât. După ce mi-am terminat cafeaua am spălat vasele și am început să îl privesc. Nu știu cât am stat așa , ne uitam unul la altul și nu spuneam nimic până m-a bufnit râsul .

- Deci , o să ne holbăm unul la altul toată ziua ? L-am întrebat încă chicotind .

Erik încă se uita la mine uimit .

- Dacă te mai holbezi mult la mine îți arunc frigiderul pe geam !

Și uite așa m-am dus la frigider și am încercat să îl tărăsc pănă în mijlocul sufrageriei când am fost oprită de brațele puternice care mi-au înconjurat talia , și-a pus capul pe umărul meu stâng și mi-a șoptit ușor :

- Te iubesc !

Mi-am lăsat capul pe spate și l-am sărutat.

- Mai ai treabă cu frigiderul ? Mă întrebă el pe un ton amuzat.

Am stat puțin pe gânduri și am dat din cap în semn că nu . Erik a luat frigiderul și l-a pus la loc .

- Emm ?

- Da?

- Du-te sa te schimbi , mergem să îți depunem dosarul pentru liceu și apoi trecem să vorbim cu părinții tăi.

- Bine, dar te anunț de pe acum că o să fie o zi lungă .

- Nu mă deranjează atâta timp cât ești lângă mine .

A venit și m-a luat în brațe , m-a sărutat ușor pe buze , apoi eu m-am îndreptat spre camera noastră. Am deschis dulapul și m-am holbat puțin la el neștiind cu ce să mă îmbrac .Până la urmă m-am hotârât să fiu practică, blugi și veșnicul meu tricou alb. M-am pieptănat rapid dar nu m-am machiat , nu sunt genul , glossul fiind singurul meu prieten din '' grupul '' machiajului. Când am ieșit din cameră Erik a fluierat in mod admirativ .

- O singură dată dacă mai faci așa ceva, mă jur că o să dormi pe preș !  M-am îmbufnat la el si mi-am pus mâinile în șold .

Nu a mai stat mult pe gânduri și m-a fluierat din nou. Ok , acum chiar mă enervase .

- Bine, te sfătuiesc să o suni pe Amalia și s-o rogi să te primească la ea diseară pentru că eu nu te primesc in casă , să nu zici că nu te-am avertizat ! I-am spus pe un ton amenințător și m-am îndreptat spre ușă .

- Dacă stau să mă gândesc mai bine, te plăceam mai mult când nu reușeai să articulezi niciun cuvânt ! Spuse el oftând, îndreptându-se spre ușă.

Am zâmbit satisfăcută și l-am urmat. Când am ieșit din hotel eram plină de energie. Soarele îmi mângaia ușor chipul, acum zâmbitor , aerul '' curat''  îmi alerga prin plămăni ca nebunul. Când m-am trezit din visare Erik era proptit de Porsche-ul său și mă privea fericit.

Totul pentru elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum