2⚡Het Duo⚡

58 6 0
                                    

  Ik word wakker en wordt begroet door het zonlicht dat door mijn ramen schijnt, pfff... Ik moet naar mijn werk. Ik heb namelijk een job, ik werk in 'CC Jitters'. Leuk is het niet, maar op die manier moet mijn moeder niet alleen voor het geld zorgen. Ik doe mijn kleren aan en ga naar de eetkamer waar ik mijn moeder al een ontbijt voor me zie maken. "Ik heb vrij dus als je samen wilt lunchen...", "Ik ga lunchen met Iris, weet je nog?" vroeg ik terug, mijn moeder knikte en ik zag de teleurstelling in haar ogen. "Volgende keer." zei ik terug terwijl ik het lunchpakket van de eettafel pakte en een kus op mijn moeders wang gaf. "En je ontbijt?" vroeg mijn moeder terug. "Geen tijd, ik ben al te laat." zei ik snel terug toen ik het huis verliet. Ik ga natuurlijk nog later bij 'Jitters' komen, want ik heb mijn auto niet.

  Als ik doorweekt aankom bij Jitters, zie ik Iris al lachen. Toen ik nog 2 straten door moest begon het ineens te regenen. Ik loop snel naar Stacy en bood mijn excuses aan omdat ik te laat was en met te laat bedoel ik dan ook 2 volle uren te laat. "Zeg geen sorry, ik zal het afgetrekken van je loon als je nog een keer te laat komt." zei Stacy, ik knikte en deed mijn short aan en ging bij Iris aan de bar staan. "Overslapen?" vroeg Iris met een glimlach. "Oooh stop met glimlachen West, je vader heeft mijn auto in beslag genomen." zei ik terug met een sarcastische glimlach. "Dit is al de 3de keer deze week. Probeer is uit de problemen te blijven, Maddy." zei ze terug. "Doe ik ook... Alleen is je vader zo vriendelijk om me altijd te arresteren." zei ik terwijl ik met mijn handen door mijn haar ging. "Soms is hij echt zo-", maar ik stopte toen Iris me met grote ogen aankeek. "Wat is er, spook gezien?" vroeg ik terug. "Hallo Madlyn." hoorde ik Joe achter me zeggen. Ik draai me om en grijnsde even en zei "Het is Maddy.". "Mocha Latte met slagroom." zei Joe, ik zag Iris knikken terwijl ze meteen naar Stacy ging. Ik glimlach ongemakkelijk naar Joe als ik bestellingen ga afnemen.

  Ik ga naar een tafel en zie het duo dat ik hier vaker zie zitten meestal bedient Iris hen, maar deze keer niet. "Met wat kan ik jullie van dienst zijn?" vroeg ik. Ik krijg meteen de aandacht van het duo. "Doe ons maar een Cappuccino en een Latte." zei de ene jongen met bruin haar en grijze ogen terwijl degene met vuil blond haar en grijze ogen me gewoon een zwakke glimlach gaf. Als ik naar Stacy ga en de bestelling doorgeef zie ik Iris naar me toe komen. Ze kijkt me doordringend aan en ik geef haar een verwarde blik als ze mijn bestelling pakt en naar de tafel van het duo brengt. Als ze terug komt zeg ik met een knipoog "Je mag wel vaker het werk van me afpakken hoor.". Ze begint te lachen en ik ook als Stacy zegt "Kom neem maar pauze zodat jullie kunnen stoppen met zo kinderachtig te doen.". Ik wou mezelf verdedigen door te reageren op Stacy, maar Iris sleurt me al mee naar een tafel om te pauzeren.

Superheroes SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu