14 ⚡Ben Je Klaar?⚡

36 3 0
                                    

Met een goed uitgeslapen hoofd stap ik uit mijn Impala die ik voor de deuren van S.T.A.R. Labs had geparkeerd. Terwijl ik vrolijk een deuntje fluit, stap ik in de lift.

Als de liftdeuren terug open gaan, stap ik uit en zie dat ik ben beland in het lab. Ik zie Felicity en Caitlin druk bezig zijn met iets dus ga ik naar hun toe. "Kan ik helpen?" vroeg ik terwijl ik achter hun stond, ze verschieten en draaien zich snel om. "Nee...Het lukt wel." zei Caitlin terwijl ze een papier vast had, ik pak het meteen uit haar handen en begin het te bekijken. Ik zag aan het papier dat het een soort plan was voor een wapen te maken, maar voor ik het beter kan bestuderen pakt Caitlin het papier uit mijn handen. Ik kijk verward naar hun beiden en zei "Goed, dan niet...". Ik zag in het midden van het lab een soort trainingspop staan en ik wijs verward naar de pop, Felicity vangt de boodschap op en zegt "Dat zal Oliver vergeten weg te zetten hebben.", ik knikte en stapte naar de pop toe en begon het een paar keer te slaan en schoppen tot dat ik er zo in opging dat ik bijna de vraag van Caitlin niet hoorde. Ik draai me naar haar toe en zeg "Welk?", "Moet je vandaag sparren met Ray?" vroeg Caitlin met enthousiasme. Ik knikte en zei "Jep" terwijl ik nog één trap geef aan de pop tot dat ik de liftdeuren hoor open gaan en meteen stop.

"Ben je er klaar voor?" vroeg Ray die zelfverzekerd uit de lift stapte en tegenover me ging staan, ik gaf hem een grijns en zei "Absoluut.". "Goed, ik zal me inhouden want-", ik liet Ray stoppen met zijn zin toen ik hem een rake slag in zijn gezicht gaf. Geschokt kijkt hij mij aan, maar begint meteen terug te reageren door slagen en schoppen uit te delen. "Ik had niet verwacht, dat je me al meteen in mijn gezicht zou slaan." zei hij terwijl hij zijn armen strak bij zijn lichaam hield om zijn lichaam te beschermen. "Het moest nodig eens verbouwd worden." zei ik als reactie met een grijns en een knipoog. Ray wordt kwaad en geeft me een rake trap in mijn maag en daar lag ik dan op de grond. Ray komt boven met zijn hoofd boven me hangen en wou iets zeggen, maar ik duwde hem op de grond en ging op hem zitten waardoor hij geen kant meer op kon. Ik keek hem strak aan.

"Zit je lekker?" vroeg hij als grappige opmerking terwijl hij tevergeefs weg wou geraken, wat niet lukte. Ik knikte vrolijk en tilde mijn hoofd op en zei "Laat dit een waarschuwing zijn...". Ik stond recht en voelde me echt wel goed, beter heb ik me nog nooit gevoeld, het voelde alsof ik voor één keer de macht had en dat was geweldig. Ik help Ray terug recht en ik zie Ray zijn kleren afvegen, hij stapt naar Oliver toe en zegt heel onverstaanbaar "We moeten het haar vertellen.", meteen vraag ik "Wat moeten jullie mij vertellen?", Oliver en Ray kijken me verbaasd aan en Cisco zegt "We zijn de Superheroes Squad.". "CISCO!!" riep iedereen tegen hem en ik kijk hun geschokt aan. "What the hell?! Ik ben hier weg.".

Superheroes SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu