17 ⚡Je Hoort Bij Ons⚡

38 2 0
                                    

   "Er is iemand die met je wilt praten!" hoorde ik een bewaker met een zware stem zeggen, ik wrijf even in mijn ogen en laat een kreun. "Ik wil nog langer slapen..." mompelde ik, ik hoor de deuren van mijn cel opengaan en wordt letterlijk uit mijn celbed gesleurd. "Ugh" zei ik mompelend terwijl de bewaker me naar de overhoringskamer bracht. Als ik naar binnen wordt geduwd, ga ik zonder op te kijken naar de tafel en ga zitten. Ik liet een grijns als ik zag dat ze mijn handboeien niet hadden om gedaan, maar voor ik het wist kwam de bewaker terug binnen en zei hij met een harde stem "Handen.". Ik keek teleurgesteld en geïrriteerd naar de bewaker terwijl ik voorzichtig mijn handen uitstak, al snel was de bewaker weg en ging ik op mijn stoel zitten. Ik laat een zucht terwijl ik me focus op de grond, maar als ik gekuch hoor, kijk ik op en zei met een harde stem "Wat!". "Ook goedemorgen zeg." zei Ray met een glimlach. Ik rol met mijn ogen en vroeg "Waarom moet je me eigenlijk zo vroeg spreken?", "In verband met een meta te zijn..." begon Ray ik knikte afwachtend naar wat hij te zeggen had. "Misbruik je krachten niet." zei Ray terug, ik schudde mijn hoofd en zei "Waarom zou ik.". Hij haalde zijn schouders op en ik focuste me op mijn handboeien en herinnerde ik me iets terug, das juist ik ben super sterk en genees snel. Ik moest een grijns tegenhouden en ik zag dat Ray er nog altijd was. Hij keek redelijk bezorgd naar me en zei "We weten wie de dader is...". Mijn ogen werden groot en ik voelde meteen de drang om de dader op te zoeken en te doodden.

  "Gaat alles wel goed met je?" vroeg Ray terug bezorgd. Ik knikte en Ray zei "Je trilt helemaal.", ik keek naar mijn handen en zag inderdaad dat mijn handen degelijk aan het trillen waren, maar dat kwam niet door de kou... "En we willen je graag in ons team zodat je je krachten kunt leren ontdekken en gebruiken." zei Ray met een glimlach, "en met we bedoel je, Felicity, Caitlin en jouw?" vroeg ik terug met een scheve glimlach. "Ook Leo en Cisco." vulde hij nog aan, ik schudde mijn hoofd en zei "Ik red me wel.". "Je gaat toch niet alleen achter de dader?" vroeg hij bezorgd en verbaasd. "Waarom zou ik dat niet doen, niets houd me tegen." zei ik terug. Hij keek me onderzoekend aan en zei "Wij kunnen je ook helpen...", ik schudde mijn hoofd. "Ik denk dat jij hulp nodig hebt..." zei ik terug op een lage toon, maar voor Ray iets kon zeggen trek ik mijn handen uit de handboeien en slaag met mijn vuist rechtop Ray's gezicht. Ik zie Ray bewusteloos neervallen op de grond en zie de bewakers de overhoringskamer binnenstormen, ik schakel de bewakers met gemak uit de ene door een stomp in zijn maag en de andere door een trap in zijn edele delen. Ik loop de overhoringskamer uit en ren snel naar de trap om naar boven te gaan, maar ik stop aan de onderkant van de trap als ik Joe en Barry zie.

  "Ronan, wat doe jij uit je cel?" vroeg Joe streng, ik verstijf en weet niet wat ik moet doen. Ik probeerde iets te verzinnen en dan kwam ik op een geweldig idee "Ze hebben me vrijgelaten." zei ik snel terwijl ik de trap opging. Als ik op de tweede verdieping was, zag ik Barry voor me met zijn 'Flash' pak aan. "Je loog." zei hij met een blik die zei waarom-doe-je-dit. Ik zucht en liep snel naar het dak van de CCPD. "Je kunt niet eeuwig vluchten, je hoort bij de 'Superheroes Squad'!" riep Barry terwijl hij het op gaf om me te achtervolgen.

Superheroes SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu