Ondertussen bij de 'Superheroes Squad'
"Ze heeft een goeie rechtse." zei Ray terwijl hij een ijszak op zijn bult hield die hij had gekregen doordat hij op de grond neerviel. "Ze heeft echt het temperament van haar vader..." zei Barry terwijl hij zijn hoofd heen en weer bewoog. "Ken je haar vader?" vroeg Oliver vragend. Barry knikte en vertelde "Hij was de vorige partner van Joe, hij kwam redelijk vaak langs bij ons.". "Maar wat doen we nu?" vroeg Leonardo, "We kunnen het hier niet bij laten...". "Misschien wel." zei Caitlin terwijl ze bedenkelijk keek naar iedereen. "Ik zal Felicity opbellen om te vragen of ze al wat beter is." zei Oliver. "Wat heeft Felicity?" vroeg Caitlin, "Ze had een verkoudheid en wou ons niet ziek maken." antwoordde Oliver terwijl hij het nummer van Felicity intikte.
Terug bij Madlyn...
Als ik wandel in Central City vraag ik me eigenlijk af waar mijn Impala was, maar dan herinnerde ik me dat ik hem had achtergelaten bij het oude huis van mijn moeder. Ik pak mijn gsm en mijn oortjes en steek deze in mijn gsm terwijl ik joggend naar het huis begin te gaan. Ik neurie de beat me van het liedje 'Finally' van Mr. Belt & Wezol.
Als ik uitgeput aankom aan het huis wil ik mijn autosleutels pakken, maar dan bedacht ik me dat die nog bij de CCPD liggen, Godverdomme. Ik zoek naar een peperklip die ik meestal bewaar ergens in mijn broek en als ik hem vind forceer ik het slot van mijn Impala. Ik doe de deur open en stap in en doe de deur terug toe van mijn wagen. Ik kijk in mijn klein kastje en zie de reservesleutel liggen die ik daar altijd in bewaar, ik wist wel dat die ooit van pas zou komen...
Ik rij op een rustig tempo naar Felicity hopend dat ze niet bij S.T.A.R. Labs zou zijn. Ik kom aan en stap uit en bel aan. Als ik een zieke Felicity de deur voorzichtig zie opendoen, kijk ik een beetje bezorgd naar haar meteen stelt Felicity de vraag "Wat doe je hier? Moet je niet in S.T.A.R. Labs?", ik schudde mijn hoofd "eigenlijk kwam ik vragen of je wist wie de dader was...die mijn vader en moeder heeft vermoord.". Ze knikte en liet me binnen en ik ging zitten in de zetel. "Wil je iets drinken?" vroeg Felicity met een zachte stem, ik schudde mijn hoofd en zei "Nee, dankje, ga maar zitten." . Felicity ging zitten in de zetel en vertelde "We wisten eigenlijk al een tijdje wie de dader was... Zijn naam is Deadshot, maar we vermoeden ook dat hij niet alleen werkt.", "We denken dat Deadshot je vader heeft vermoord en dat degene die je moeder heeft vermoord de handlanger is van hem.". Felicity geeft me een zwakke glimlach en ik hoor aan de bekende ringtoon van Felicity dat ze word opgebeld, ik heb meteen al een vermoede van wie dat zou zijn dus zei ik "Ik moet doorgaan...".
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...