"Stop, Maddy." hoorde ik Oliver zeggen, ik zie dat Deadshot juist wilt ontsnappen maar Barry neemt hem gevangen met zijn supersnelheid door één of ander ding te gebruiken. Als Barry Deadshot mee naar buiten neemt, wil ik weg gaan maar Oliver houdt me tegen. "Jij bent de squad niet waardig." zei hij met een harde stem. Ik kijk hem neutraal aan terwijl ik diep vanbinnen wist dat het slecht was om het alleen op te nemen tegen Deadshot, maar ik was er zo op uit om de dood van mijn ouders te wreken dat ik de controle verloor. Ik wil mijn excuses aanbieden, maar ik weet dat niets zou uithalen want ik heb hun vertrouwen geschonden.
De rit naar Central City was stil, wat ik wel verwacht had. We gingen terug naar S.T.A.R. Labs en als ik iedereen terug naar binnen wilden volgen, hield Barry me tegen. "Je kan niet mee naar binnen." zei hij tegen mij. Ik kijk hem aan en wil iets zeggen, maar hij onderbrak me "We hebben Deadshot levend nodig en jij stond net op het punt om hem te vermoorden en paar uur geleden.". "Hij heeft mijn ouders vermoord, het minste wat ik kan doen voor hun is hem doden." reageerde ik terug terwijl ik hem kwaad aankijk. Barry zegt niets en ik zei terug geïrriteerd "Ik ga wel.".
Als het nacht is besluit ik naar S.TA.R. Labs te gaan wetend dat iedereen het gebouw heeft verlaten.
Ik stap uit de lift en ben opzoek naar de cellen en als ik ze gevonden heb, zie ik Deadshot met een grijns opkijken. "Ik wist wel dat je ging komen, je bent verteerd door de wraakzucht, dat is wat je sterk maakt." zei hij. Ik richt de warmtelaser op hem en zie de angst in zijn ogen, maar dat laat hij niet zien en hij zegt "Je kunt me niet doden, ze gaan je in deze cel stoppen.". Even had ik het gevoel fout te zitten met de beslissing die ik wil nemen, maar dan schiet ik op Deadshot. Ik zie zijn lichaam opbranden als ik het brandalarm hoor afgaan. Nog even en ze gaan er zijn, maar dat maakt niet uit. Ik ga niet weglopen, ik blijf hier gewoon wachten. Wachten op mijn einde. Ik heb niemand meer dankzij Deadshot dus waarom zou ik wegvluchten als ik toch niemand zou missen?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is het einde van mijn boek, ik vond het heel leuk om te schrijven. Ik wil iedereen bedanken voor de comments en de stemmen.
Ik wil mijn volgers en lezers bedanken voor de steun!
Doei <3
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...