Als ik het papierwerk aan Caitlin lever van gisteren, kijkt ze me weer verbaasd aan en ik geef haar weer een glimlach. "Goed geslapen?" vroeg Caitlin die me goed bestudeerde, was het zo duidelijk te zien dat ik maar 4 uur had geslapen waarvan ik 2 uur wakker had gelegen. Ik knikte en loog "Mijn koffie overgeslagen deze ochtend.". Ze knikte terug, maar ik kon zien aan haar blik dat ze me niet geloofde maar ze liet het rusten. Ik focus me terug op het lab en zie Oliver druk in gesprek met Thea dus besloot ik naar hun te gaan, maar wachtte op een afstand van hun want misschien waren het persoonlijke familiezaken dat ze waren aan het bespreken. Als ik Thea zie weggaan van Oliver krijg ik van haar een zwakke glimlach maar ik probeer haar te negeren wat lukt.
Ik stap naar Oliver toe en wacht tot dat ik van hem een reactie krijg. "Wat moet je van me?" vroeg Oliver een beetje aan de botte kant. "Ik vroeg me af of je een bepaalde uitklep hebt voor je woede of frustraties?", hij keek me verward aan en zei "Ja, ik train." zei hij droog. Ik besloot direct te zijn en vroeg "Kun je mij trainen?", Oliver keek me verbaasd aan en schudde zijn hoofd. "Dat kun je beter zelfstandig doen...", nu kijk ik hem verward aan en zeg "Oké dan...". Ik verlaat Oliver en ik zie meteen dat Ray het gesprek had gevolgd.
"Weet je... Ik kan je ook trainen..." zei Ray met een grijns waarvan ik wist dat hij het niet over 'trainen' had, ik moest lachen en zei "Nee, dankje.", "Maar ik ben een goede vechter." zei Ray snel, ik moest weer lachen en hij zei "Wedden dat ik je verslaag.". Ik keek hem aan en zei "Goed, morgen gaan we sparren en dan zullen we eens zien wie de sterkste is." zei ik terug met een knipoog terwijl ik mijn hand uitstak om een deal te sluiten. Ray pakt mijn hand aan en schud hem even voor hij mij terug een knipoog geeft en zegt "Ik ga je helemaal in maken.", ik moest terug lachen en verliet het lab terwijl ik terug naar mijn kantoortje ging. Ik pakte mijn sleutels van mijn Impala en besloot om naar een sportcentrum te gaan.
Ik kom aan en heb meteen een persoonlijke coach gekregen die me zal proberen te leren vechten binnen de 24 uur, of dat gaat lukken weet ik natuurlijk niet.
"Je bent een snelle leerling." zei mijn coach, ik gaf hem een grijns en probeerde al mijn woede en frustraties in mijn schoppen en klappen te geven, wat lukte. Ik adem diep uit en in en ben een beetje trots op mezelf.
Bezweet stap ik terug in mijn auto en zie dat het al redelijk laat is geworden dus besluit ik om naar mijn hotelkamer te gaan. Ik val uitgeput op mijn bed en pak mijn gsm om te zien of ik sms'en heb gekregen. Ik zie dat ik er twee heb gekregen, maar als ik de namen 'Iris' en 'Joe' op mijn balk zie verschijnen van sms'en, leg ik mijn gsm meteen terug neer op het nachtkastje naast het bed. Ik heb geen goesting om ook, maar in de West's hun buurt te komen dus laat staan sms'en.
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...