We staan juist op het moment om te infiltreren in de schuilplaats van Deadshot als ik een geluid achter me hoor, we staan ergens bij een verlaten warenhuis op de parking. We draaien ons allemaal om en ik zie de Deadhuntress, onze laatste ontmoeting was in het huis van mijn moeder waar ik een kogel kreeg met Curare in mijn borstkast. "Niet gedacht jou nog te zien, Maddy" zei de Deadhuntress. "Ik ben sterker dan je denkt." zei ik terug met een grijns terwijl de squad in de aanval ga. Ik druk op het oortje in mijn oor en zeg "Ik ga in het warenhuis en ga Deadshot uitschakelen.". "Alleen is te gevaarlijk" hoor ik Caitlin vanaf de andere kant zeggen. Ik haal het oortje uit mijn oor en trap die kapot op de grond. Sorry, Caitlin. Deadshot moet uitgeschakeld worden door mij.
Ik sluip voorzichtig in het warenhuis, ik probeer aandachtig te luisteren want je kunt niet veel zien in het warenhuis. Ik richt mijn warmtelaser die ik van Roy had gekregen voor me en probeer me te focussen. Ik hoor iets vallen links van me en besluit links in een gang te kijken. Als ik halverwege de gang kom hoor ik achter me een stem zeggen "Ik heb gewacht op deze dag.", "Ik ben Floyd Lawton, beter bekend onder de codenaam Deadshot." vertelde hij. "Ik weet wie je bent." zei ik eigenwijs, ik hoor hem dichterbij komen en zie even zijn gezicht door het klein beetje licht dat scheen van een dakraam. "Je vader was een echte held... voorjou tenminste. Voormij was hij het zoveelste slachtoffer dat ik moest doden." zei hij heel neutraal. Ik voel mezelf weer gespannen worden en kijk naar de polsband die begint te oplichten. "Jij gaat er zo aan!" riep ik terwijl ik Deadshot in zijn gezicht wou boksen, maar hij was ineens weg. "Denk je echt dat het zo simpel ging." hoor ik Deadshot vanuit de duisternis zeggen. Ik voelde mijn hart te keer gaan in mijn borstkast maar negeerde dat en focuste me op de stem van Deadshot. Ik loop weg uit de gang en loop naar het midden van het warenhuis. "Je wilt me echt graag dood hebben of niet soms?" vroeg Deadshot. Ik negeerde zijn vraag en sloeg in het wilde weg als ik éénmaal mijn vuist in Deadshots kaak voelde, begon ik harder en sneller te slagen. Ik wil hem afmaken door de warmtelaser te gebruiken, maar ik voelde die ineens uit mijn handen getrapt worden. "Ik denk het niet." zei een stem, die ik herkende als de Deadhuntress haar stem. Damn It!
De Deadhuntress geeft me een paar trappen waardoor ik op de grond lig, "Doodt haar!" riep Deadshot tegen de Deadhuntress. Als de Deadhuntress een pijl wilt schieten in mijn hoofd geef ik haar juist een trap tegen haar knieën zodat zij nu op de grond zit. Ik tast in de duisternis opzoek naar de laser en als ik hem eindelijk vast heb, trapt de Deadhuntress me op de grond. Als ze weer een pijl wilt schieten, herstel ik mezelf en gebruik de laser op haar die ik stevig in mijn handen had. Ik zie de Deadhuntress dood branden en focus me terug op Deadshot. "Niet slecht voor een Ronan." zei Deadshot met een grijns. Ik wil mijn warmtelaser gebruiken als ik word tegen gehouden.
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...