Ik wacht buiten aan mijn Impala wachtend op wanneer ik terug mijn huis kan binnen gaan nu mijn moeder dood is. Ik ben nu helemaal alleen, niemand die nog voor mij zal uitkijken, ik zal voor mezelf moeten zorgen, maar een probleem zal dat toch niet zijn. Ik heb een job, een huis en een auto. "Het zal even duren voordat je terug naar binnen mag gaan..." zei Joe toen hij bij me kwam staan, "Wat bedoel je? Ik woon daar wel hè." zei ik botter dan ik eigenlijk wou klinken. Ik krijg een waarschuwende blik van Joe en hij zegt "Als je wilt kun je bij, Iris, Barry en mij overnachten.". Ik schud meteen mijn hoofd. Joe kijkt me niet-begrijpend aan en ik zeg "Ik kan beter niet in de buurt komen van Iris..." zei ik terwijl ik nonchalant met mijn hand door mijn haar ga. Joe gaat tegen mijn Impala aanleunen terwijl hij zijn armen kruist en me streng aankijkt. "Wat is er gebeurt?" vroeg hij nors. "Nog niets, maar als ze erachter komt dat ik bij S.T.A.R. Labs ga werken, zal er iets met mij gebeuren." zei ik terug terwijl ik bij het laatste een kleine lach niet kon onderdrukken. Joe knikte en zei "Waar ga je anders verblijven.", "Geen idee." zei ik terug zacht terwijl ik weer met mijn hand door mijn haar ging, maar deze keer door frustratie.
"Misschien kan ik even blijven..." zei ik dan uiteindelijk ervan overtuigd te zijn dat ik geen andere plek zal vinden om te overnachten. Joe krijgt een glimlach en geeft me een knuffel, "ik ben blij dat ik je heb kunnen overtuigen.". Als Joe los laat van de knuffel kijk ik hem deze keer verward aan, "sorry" zei hij snel. Ik herpakte me en stapte in mijn Impala, ik zie Joe nog even zeggen tegen Eddie dat hij samen met mij naar huis gaat. Ik zie Eddie knikken en zie hem nog even zwaaien voor ik de motor opstart en Joe volg naar zijn huis.
Ik stap binnen en word meteen ontmoet door de blikken van Barry en Iris. "Wat doe jij hier?" vroeg Iris met een zekere woede in haar toon. "Problemen thuis..." zei ik zuchtend bij het beeld dat in mijn hoofd te voorschijn kwam van mijn moeder die levenloos in mijn armen lag. Joe kijkt me ongeloofwaardig aan als hij aan de tafel gaat zitten in de eetkamer. Ik schud mijn hoofd en zeg geluidloos "Ik ga het later wel vertellen.". Hij knikt en vraagt "Pizza?". Ik knikte en zag Barry knikken terwijl hij aan tafel kwam zitten. Iris daarentegen schudde haar hoofd en zei "Ik hoef geen eten." terwijl ze naar haar slaapkamer ging. Joe pakte zijn gsm en bestelde 2 pepperoni pizza's .
"Wat is er nu weer tussen jullie?" vroeg Barry terwijl ik hem lichtjes hoor lachen. "Ze is boos omdat ik haar negeerde toen ze me belden." zei ik terug. "Waarom negeerde je haar?" vroeg Barry meteen terug, "Ontslag bij 'Jitters'." zei ik met een pijnlijke glimlach. "Aah oké, ik snap het al." zei Barry ongemakkelijk. Als Joe terug aan tafel kwam zitten stond hij al meteen recht met een geïrriteerde blik omdat iemand hem opbelde en ik hoopte stiekem dat het zou te maken hebben met de dood van mijn moeder. Spijtig genoeg kon ik niet veel van het gesprek opvangen, want hij verliet de eetkamer.
"Alles goed met je moeder?" vroeg Barry om de stilte te verbreken. Ik knikte en loog "Prima.". Barry bestudeerde ieder spier dat bewoog in mijn gezicht en fronste daarna. Ik hoorde daarna de deurbel gaan en meteen ga ik naar de deur om de pizza's in ontvangst te nemen.
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...