Als Joe me uit de overhoringskamer sleurt, brengt hij mij naar zijn bureau. Hij gaat zitten op zijn bureaustoel en ik hang aan het bureau. "Dus...Weet je wie?" vroeg Joe doordringend. Ik schudde mijn hoofd "Hij zag niet wie, maar is het waar wat hij zei?" vroeg ik geschokt. "Wat bedoel je Ronan?" vroeg Joe niet-begrijpend. "Is mijn vader vergiftigd geweest?", ik zie Joe's ogen naar een dossier glijden op zijn bureau, zonder ook maar te vragen naar het dossier pak ik het van zijn bureau en slaag het dossier open. "Dat kun je niet menen..." zei ik verbaasd, als ik Joe aankijk zie ik de spijt in zijn ogen. "Waarom zei je dat niet?" vroeg ik op een kwade toon aan Joe. "Je vader..." begon Joe, maar ik onderbrak hem "Laat maar...Waar is mijn auto?" vroeg ik geïrriteerd terug. "Nog steeds bij S.T.A.R. Labs." zei hij neutraal terug. Ik pakte de sleutels van mijn Impala van het bureau en liep weg. Als ik net door de deur van het Central City Police Department loop, bots ik tegen Barry. Ik draai me om en kijk hem nog even in zijn ogen aan als ik me terug omdraai en verder loop.
Ik loop als een soort spook door de straten van Central City op weg naar S.T.A.R. Labs, ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn vader is vermoord geweest, maar door wie? Ik kom uit mijn gedachte als ik mijn auto zie, ik wil instappen maar wordt tegen gehouden door een gesprek dat zich achter me plaats vond. "Niet te geloven dat ze zijn terug gekeerd naar Central City." hoorde ik een vrouw zeggen. "Ja, toch raar? Maar zo zijn we tenminste veilig..." zei een moeder met een kinderwagen, ik sluit de autodeur van mijn Impala en vraag "Wie zijn ze?". "De vigilantes, je weet wel strijders die de stad beschermen door de wet te overtreden." zei de ene vrouw. "En weet u toevallig wie?" vroeg ik terug nieuwsgierig. De moeder en vrouw schudde hun hoofden "Als we dat hadden geweten zouden we hun tenminste bedanken." zei de vrouw, ik knikte en zei "Dat is waar..." "Dankje voor de informatie." zei ik voordat ik de vrouw en de moeder met haar kinderwagen zie weg gaan.
Ik kijk voor me en zie S.T.A.R. Labs voor me, ik stap binnen en kijk verbaasd rond me. Ik kijk rond me als ik Barry zie praten met een meisje met rood, golvend haar. Ik probeer zo onopvallend mogelijk naar hun toe te gaan als ik struikel over mijn eigen voeten vlak voor het meisje. "Ken je haar?" vroeg het meisje aan Barry, Barry knikte en vroeg zenuwachtig "He Madlyn, wat doe jij hier?". Ik stond recht en veegde mijn blouse proper en zei "Zeg maar Maddy en ik kwam-" ik stopte want ik zag plots een vacature hangen achter hun voor als assistente te werken voor ene Dr. Snow, "-voor de vacature." zei ik onzeker. "Oh echt?" vroeg het meisje enthousiast. Ik knikte en Barry vroeg "Je werkte toch bij 'Jitters'?", "Ja ik heb ontslag genomen." zei ik snel. Barry keek me doordringend aan en ik glimlachte zenuwachtig naar het meisje en Barry. Het meisje stak haar hand uit en zei "Ik ben Caitlin Snow." , "Dus jij bent Dr. Snow?" vroeg ik onzeker, ze knikte en ik antwoordde opgelucht "Goed...". "Kom maar met ons mee." zei Caitlin terwijl Barry en ik samen met haar in een lift stapte.
"Dit is het lab." zei Caitlin terwijl de rondleiding gedaan was, verbaasd kijk ik rond als ik zie dat er meerdere personen in het lab zitten. Ik herkende al één gezicht en dat was dat van Oliver. Ik zei niets meer tegen Caitlin als Caitlin zegt "Morgen kun je beginnen als je dat wilt natuurlijk...", "Ja tuurlijk graag." zei ik met een glimlach terwijl ik terug naar de lift ging en in de lift stapte. Ik verliet S.T.A.R. Labs en belde meteen Stacy op om te zeggen dat ik ontslag nam.
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...