Mijn eerste dag in S.T.A.R. Labs is meteen goed gestart, ik heb kennis gemaakt met heel de club. Je hebt natuurlijk Barry en Oliver die ik al kende en Caitlin die ik gisteren heb leren kennen, maar er waren natuurlijk nog anderen. Als ik eerlijk moet toegeven zijn het wel allemaal knappe gasten zoals Ray of Raymond en Roy, ik had altijd al een zwak voor zo'n soort jongens die hun charmes gebruiken om een meisje te imponeren. Hartley was wel schattig vooral met zijn bril die me deed denken aan Harry Potter. Dan had je nog Leonardo, ik vond hem maar een kille persoonlijkheid hebben, niet dat dat slecht is, maar ik heb meer iets met mensen die een warme persoonlijkheid hebben. Je hebt ook nog ene Harry en Cisco, ze leken me wel leuk. Cisco leek wel op een typetje dat veel grapjes maakten.
En dan natuurlijk heb je niet alleen maar gasten in de club ook meisjes waren er. Je had de jongere zus van Oliver, ze leek me wel oké en dan had je nog Felicity Smoak. Met Felicity zou ik eerlijk gezegd nog wel vriendinnen worden, ze leek me wel zo'n akward persoon wat ik wel grappig en tof vind. "Dus jij bent de nieuwe assistente van Snow?" vroeg Raymond al voor de 3de keer. "Ja." zei ik een beetje gefrustreerd en de anderen begonnen meteen te lachen van mijn reactie. "Als je zo blijft voortdoen gaat ze niet lang blijven." zei Leonardo voor te lachen, iedereen moest lachen behalve Raymond natuurlijk. "Oké, goed nu je iedereen kent, kun je beginnen met werken." zei Caitlin, ik knikte terwijl ze me een stapel papieren gaf. "En wat moet ik hiermee?" vroeg ik verward. "Klasseren." zei Caitlin, ik wou zuchtte maar stapten in de lift terwijl ik naar mijn kantoor ging.
Al snel was de taak klaar die ik had gekregen sinds, ik mijn moeder altijd hielp met klasseren was dit niet moeilijk. Ik keek op van mijn bureau en zag Felicity voor de deur staan van mijn smal kantoortje. "En lukt het?" vroeg ze terwijl ze wat rond keek, ik knikte en wees naar de stapeltjes op mijn bureau. "Zo snel al?" vroeg ze terug terwijl ze mijn kantoor binnen stapte. "Klasseren is niet moeilijk voor mij." zei ik terug met een lichte glimlach. Ze glimlachte terug en zei "Je hebt pauze als je wilt kun je met ons een hamburger gaan eten.". "Klinkt leuk, ik kom graag mee." zei ik terug tegen haar, "Goed...Fantastisch, kom!" zei ze duidelijk met een enthousiaste toon in haar stem. "Wie gaat ermee?" vroeg ik terug toen we naar de uitgang van S.T.A.R. Labs liepen. "Thea, Leo, Ray, Roy en Cisco, de rest blijft hier." zei Felicity als antwoord op mijn vraag.
We zitten in de 'Big Belly Burger' en we gaan meteen aan een tafel zitten bij het raam. "En heb jij een vriendje?" vroeg Thea meteen heel open en geïnteresseerd. Ik moest even lachen en zei "Nee.". "Ja, die twee zijn een koppel." zei meteen Ray als reactie, terwijl ik Roy en Thea handen zag vasthouden. Ik moest glimlachen en zei "Leuk!". "Dus jij hebt geen vriendje?" vroeg Felicity verbaasd. "Nee, nergens voor nodig." zei ik terug, Felicity knikte en ik vroeg "En jij?". "Ingewikkeld." zei ze terug meteen als antwoord wegdwalend van het gesprek.
"Dus ik maak kans?" vroeg Ray met een grijns op zijn gezicht. Ik faceplam mezelf en zeg "In je diepste dromen nog niet." zei ik en Leonardo antwoord meteen "Oeh je bent net afgewezen, fail!". Ik moest lachen en dacht bij mezelf dit gaat nog een lange pauze worden...
JE LEEST
Superheroes Squad
FanfictionWat als er nu een team bestaat uit superhelden en superschurken die samen de stad beschermen tegen het kwade? Zou dat mogelijk zijn? Zou er dan geen gevecht zijn om wie de leider is enzo. Oliver Queen, Roy Harper, Barry Allen, Raymond Palmer, Leona...