9 ⚡Ga Maar Terug Naar Huis⚡

42 3 0
                                    

   Na de hele preek die ik kreeg van Joe ben ik terug gekeerd naar S.T.A.R. Labs, waar ik naar het lab ging van Caitlin. Als ik uit de lift stap zie ik natuurlijk Thea, Ray, Roy, Leo, Cisco en Felicity. Felicity kijkt me met een glimlach aan en ik probeer ook te lachen, wat spijtig genoeg niet lukt. "Waar was je? Je kunt niet zomaar extra pauze nemen." zei Caitlin boos. Maar die boosheid verdween meteen toen iedereen zich focuste op het nieuws.

   "Elisabeth Ronan, vrouw van Francis Ronan is gisterenavond dood gevonden in haar eigen huis."

   Ik krijg meteen blikken van iedereen. "Is jouw naam ook niet Ronan?" vroeg Oliver. Ik knik lichtjes en zie iedereen geschokt kijken. "Het spijt me voor je." zei Thea meteen. Ik kijk haar boos aan en zei "Praat niet tegen me.", Thea slikte en zweeg meteen. Oliver geeft me een dodelijke blik, maar die krijgt hij ook meteen terug. Zijn blik verzacht en ik krijg van iedereen te horen dat ze het spijtig vinden en ik haal mijn schouders op. Ik krijg het een beetje moeilijk en probeer mijn tranen tegen te houden. Iedereen blijft me maar aanstaren en ik voel me ongemakkelijk worden. "Stop met staren..." zei ik zacht terug. Iedereen wenden zijn blikken af en ik vraag aan Caitlin "Wat moet ik doen?". "Ga maar naar huis." zei ze, maar ik protesteerde. Caitlin kijkt Felicity even aan en Felicity zegt tegen me "Kom, je mag bij mij logeren.". Ik zucht en besluit uiteindelijk om maar gewoon te luisteren naar Caitlin.

   Als ik in de passagiersstoel van mijn Impala stap en Felicity in de bestuurdersstoel, bestudeerd ze mijn auto. "Het is een 67" zeg ik meteen, ze glimlacht en start voorzichtig de auto. Als ze wegrijdt was er een ongemakkelijke stilte tussen ons. "En ben je nog boos op Thea?" vroeg ze voorzichtig. "Wat denk je zelf?" vroeg ik terug aan haar. "Nog altijd dus..." zei ze terug met een grinnik. "Thea bedoelde het wel niet kwetsend, ze kan gewoon heel erg bot uit de hoek komen.". "Ja, en ik kan dat ook." zei ik koppig terug. Ze begint te lachen en ik kon het niet laten om ook te lachen.

   "Je bent echt wel tof." zei ik terug tegen haar, Felicity glimlachte en zei "Dankje.". Als het terug even stil was zette ik de radio harder en begon mee te zingen met het liedje dat speelde. Het was namelijk 'Thunderstruck' van AC/DC, echt een bangelijk nummer. Felicity kijkt me raar aan en ik zeg "Classic Rock fan". Ze knikt en begint ook mee te zingen met het nummer.

   We komen aan bij het huis van Felicity en ik stap uit. Felicity doet de voordeur open en laat me binnen. "Doe maar alsof je thuis bent." zei ze tegen me terwijl ik naar de woonkamer ging en neer plofte in de zetel. "Pfff..." zei ik terug. Felicity kwam naast me zitten en zei "Het is wel grappig om Ray te zien flirten met jou.". Ik moest glimlachen en vroeg "Heb je al met één van de jongens verkering gehad?" vroeg ik geïnteresseerd. Ze knikte en zei "Ja, met Ray en een soort van met Barry.". "Haha." zei ik terug. En toen herinnerde ik me wat ze had vertelt in de 'Big Belly Burger', "En wat is er ingewikkeld?" vroeg ik terug. Ze keek me niet-begrijpend aan, maar ze had al snel door wat ik bedoelde. "Oliver..." zei ze zuchtend, ik knikte en zei "Aaah hij lijkt me zo'n stil typetje.". "Is hij ook." zei ze terug wegdromend. "Jongens toch hè." zei ik terug als reactie. Felicity lag strijk te gaan en zei "Je zou beter passen bij Leo.". Ik gaf haar een serieuze blik en zei "Of gewoon bij niemand.", "Nee, je past echt wel bij Leonardo."

Superheroes SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu