10 ⚡Damn It!⚡

36 2 0
                                    

  Felicity en ik hebben zeker nog een paar lange uren over de jongens gepraat, het voelt echt goed om eens terug wat nieuwe vrienden te maken. Alleen hadden Felicity en ik de oude fles wijn beter kunnen laten staan in de kelder. We hadden namelijk allebei een kater terwijl we zaten te werken in het lab. "Wat doe jij hier, moet je geen papieren klasseren?" vroeg Caitlin verward als ze ziet dat ik naast Felicity zit. "Gedaan..." zei ik terug terwijl ik de papieren in haar handen duw. Ze knikt en legt de papieren op haar bureau en gaat verder waarmee ze bezig was. Felicity en ik zaten te lachen over gisteravond als ineens mijn gsm afgaat. Ik pak mijn gsm en zie dat Joe me belt. Ik neem op...

"Hey"

"Hey? Hey? Waar was je gisteren?"

"Ow ja sorry ik was bij Felicity...Ik was vergeten te bellen." zei ik terwijl ik mezelf facepalmde.

"Vergeten? Ik was wel kei-"

"Kei ongerust en bla bla bla, ik kan voor mezelf zorgen hoor."

Het was ineens stil aan de andere kant van de lijn en dan drukte Joe af.

   Ik laat een zucht en ga met mijn hand door mijn haar. "Wow als je gefrustreerd bent, ben je nog hotter." hoorde ik Ray's stem zeggen, ik draai me om en geef hem meen-je-dat-nu-echt-serieus-blik. Felicity begon strijk te gaan en ik draaide me meteen naar haar om en gaf haar een dodelijke blik. Ik had beter niet kunnen vertellen aan haar dat ik Ray wel zag zitten, dat had ik onder andere gezegd tegen haar toen ik ladderzat zat te dutten in de zetel die by the way eigenlijk wel goed lag. Ik zie Caitlin opkijken van haar bureau en ze kijkt me verward aan, ik geef haar een grijns en ze rolt met haar ogen en focust zich terug op haar werk.

   "Kom je weer mee naar de 'Big Belly Burger'?" vroeg Leonardo, ik schudde mijn hoofd en zag Roy en Thea al naast hem staan. "Allez komaan, kom mee." zei Felicity met een glimlach, ik schudde mijn hoofd. "Ik moet nog iets doen, maar Fe..." zei ik terwijl ik de aandacht kreeg van Felicity terwijl ze knikte. "Niet roddelen over me." zei ik terwijl ik haar een lichte glimlach gaf en knipoogde. "Wat ga je doen?" vroeg Caitlin die opkeek van haar bureau. Ik wrijf even aan mijn neus en zeg "Huis.". Ze knikte en zei "Doe voorzichtig.", "Altijd" zei ik terwijl ik mijn leren jasje aandeed en mijn autosleutels pakte uit mijn jasje. Ik krijg blikken van Oliver, Barry en Hartley maar negeer die en stap in de lift.

   Als ik mijn Impala weer stop voor de voordeur van mijn huis, zucht ik even en klop even op mijn stuur voor ik uitstap. Ik krijg een koude rilling over mijn rug en stap naar de deur, ik doe deze open en stap binnen. Ik kijk rond en onderzoek het huis goed, opzoek naar enige hint over wie de moordenaar van mijn ouders zou kunnen zijn. Ik loop door de spiegel in de hal en een rood stipje op de bloempot trekt mijn aandacht, ik kijk verward naar de bloempot maar al snel heb ik door wat het is en buk ik voor ik een kogel voel schieten boven mijn hoofd. Ik loop snel naar buiten en zie de mogelijke dader ontsnappen via het huis van de overburen. Damn it!

Superheroes SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu