13. kapitola - Amber Malfoyová

611 26 5
                                    

Hermiona

U je to za námi. Před měsícem jsem oficiálně ukončila studium v Bradavicích a věřím, e na ty roky nikdy v ivotě nezapomenu. Bydlím s Dracem na Příčné ulici a ná ivot se točí okolo vybavení bytu a dětského pokoje. Za tři týdny máme přivítat nového človíčka do tohoto světa, za který jsme bojovali. Nevím, jestli to bude dívka nebo chlapec, ale s jistotou vím, e to bude krásné dítě. Draco získal práci v bance a je celý den pryč. Já čekám na estý srpen jako na smilování. To je datum porodu. Draco je pozorný a čím déle ho znám, tak ho více miluji. Včerejí večer jsme pozvali Ginny a Harryho. Velké překvapení přichystal Draco, kdy poádal Harryho, aby el naemu dítěti za kmotra. Jene Ginny nebyla spokojena a poádala na oplátku nás, jestli půjdu s Dracem za svědka na jejich svatbě. Ten v tu chvíli měl v ústech skřítčí víno a vyprskl jej z balkonu na hlavu pana Ollivandera. Starý kouzelník se troku podivil, e v červenci prí víno a pokračoval k Děravému kotli.

Draco

Ná ivot, spí matčin, zasáhla tragédie. Večer, týden po oslavě přila matka s brekem, oblečená do smutečního hábitu.
"Draco, o... ote... otec zemřel. Měl upito a sesílal na sebe kletby přes zrcadlo a jedna ho za...zasáhla."
Bylo ticho. Já ani Hermiona jsme nebyli schopni slova. To ticho přeruil Hermionin výkřik. Choulila se v bolestných křečích. Okamitě jsem byl u ní a věděl jsem, e příchod naeho děťátka je tady.

Narcissa

Odeel můj milovaný Lucius. Ihned se mi vybavilo nae seznámení.
1973
Primus s platinově bílými vlasy byl ze Zmijozelu. Vysoký a pohledný. Tento rok jsem nastupovala do pátého ročníku a sotva mě zaregistroval. Nikdy jsem nechtěla být středem pozornosti, tak ani nevěděl, e existuji. Jednou jsem do něho omylem vrazila, kdy na chodbě Potter a ta jeho partička týrali Severuse Snapea. Omlouvala jsem se mu, zadíval se mi do očí a já se začala topit v jeho tajemných edých očích. Kadá dívka by byla ťastná, jen já ne. Milovala jsem svou sovičku Codyho, byl pro mne vím. Od té doby jsme spolu pravidelně mluvili a já se zamilovala. On ne. Byl zamilovaný do jedné dívky mudlovského původu, myslím, e se jmenovala Sue. Po třech nebo čtyřech měsících ale přila změna. Lucius se do mne zamiloval a já byla nejťastnějí dívkou v Bradavicích.

Nae láska trvala a do Dracova estého ročníku. Tehdy byl Lucius v Azkabanu a naprosto se změnil.
Odmítal být dál Smrtijedem, ale Pánovi zla se těce odporuje.

Draco

Jsem s Hermionou u Svatého Munga. Nemohu k ní, jsou u ní léčitelé. Děsí mne představa, e se něco s naím miminkem stalo. Asi po půl hodině vyel Blaise Zabini z jejího pokoje.
"Gratuluju, Draco, má dceru. Je zdravá. U za můe jít."
"Co je s Hermionou?!"
"Je jen unavená, ale v pořádku."
el jsem tedy za svými dvěma enami. Za Hermionou a za? Jak se vlastně nae dcera jmenuje?
"Draco," zaeptala vyčerpaně, s úsměvem na tváři,"tohle je nae dcera, Amber Lucia Malfoyová."

Never Let You Falling DownKde žijí příběhy. Začni objevovat