Hermiona
Čekala jsem druhé dítě s mužem, který mi byl vším. Ale stále více jsem byla osamělejší. Draco získal práci u Svatého Munga a byl doma čím dál méně. Amber byla u mých rodičů a já jsem bez váhání hledala větší byt, kde bychom mohli vychovávat naše drobečky. Narcissinu nabídku, bydlení na letním sídle Malfoyových, jsem odmítla bez rozmyslu. Nechci mít každý den na očích salón, kde visely obrazy Bellatrix, Amber byla neskutečně zvědavá a já nechtěla, aby znala její tvář nebo objevila knihy s černou magií, kterých tam podle Draca bylo více než čtyři sta.
Čím dál víc jsem přemýšlela nad bydlením v Godrikově dolu. Bohužel jsem zjistila, že dům, o který jsme s Dracem měli zájem, koupila Padma Patilová s mužem. A jak mi Ginny prozradila, byl to Zachariáš Smith. O něj jsem skutečně nestála, zvlášť když jsme se vídali denně na ministerstvu.
Pak mi Harry nabídl dům na Grimmauldově náměstí. Musela jsem o tom vážně přemýšlet, ale vídat dennodenně Siriusovu matku?
"Hermiono, co bys víc chtěla? Ten dům je prázdný víc než šest let. A my s Ginny, no řekněme, že dům po mých rodičích je skoro opravený..."
"Chci něco, co by bylo jen moje, Dracovo a našich dětí, rozumíš?"
"Tak se podívejte po něčem tady, v Londýně."
"Už o tom nemluv. Četla jsem o Ginny, podle věštce ji vzaly Harpyje."
"Jo, ale nevím jak dlouho bude za ně hrát, vypadá to, že čekáme dítě."
Pohladila jsem si rostoucí bříško a ten malý nezbeda mne kopl do ruky.
"Huh," hekla jsem.
"Jsi v pořádku, Hermiono? Nemám tě vzít k Mungovi?“
"Nene, to jen prcek dělá neplechu. Díky, Harry."
Uběhlo pár dní, stále jsme bydleli v našem malém bytě. Amber měla začít chodit do mudlovské školy.
Draco se na to netvářil moc nadšeně. I když se opravdu snažil, tak jsem poznala, že se nebojí toho, že jeho malá holčička bude mezi dětmi z mudlovského původu. Jak jsem jednou zaslechla jeho rozhovor s Harrym, bojí se spíš toho, aby ji nešikanovali.Draco
Získal jsem vysněnou práci lékouzelníka. Hermiona už sotva chodila, každým dnem mi měla dát syna. Měl jsem pro nás dům snů. Byl to "malý" domek po mém dědečkovi Abraxasovi u moře. Věděl jsem, že se jí bude líbit. Měl čtyři patra, velký pozemek, který by se dal přirovnat k menšímu zámeckému parku a výhled ze skal na oceán.
Amber měla jít do školy pro mudlovské děti a já měl strach, že skutečnost, že je jiná, povede k výsměchu ze strany ostatních dětí.
A věděl jsem, že se nemýlím.
Seděl jsem u matky v jídelně a svěřil se jí.
"Víš, Draco, něco mi říká, že to bude v pořádku. I já jsem chtěla, abys chodil do školy pro mudly, ale Bellatrix proti mně použila Cruciatus a já se musela podvolit."
"A otec? On ji nechal?"
"Ano, víš rozumím si mnohem víc s tetou Andromedou, Bella ovšem patřila k Tomu, jehož jméno nesmíme vyslovit a já se tenkrát bála hlavně o tebe."
Zíral jsem jak blázen.
"Proč? Proč jsi se za otce vdala? Ubližoval jak tobě, tak i mě a já kvůli němu nemohl..."
Vzplanutí vzteku na mrtvého otce mě tak nějak to nechalo chladným. To on celá ta léta....
"Kletba Imperius, zpočátku, později jsem se do něj doopravdy zamilovala."
To jsem už nevydržel a došel k jeho portrétu na stěně v hlavní hale.
"Jak jsi mohl? Proč jsi to udělal??!!," a rozbil jsem o jeho obraz láhev s ohnivou whisky.
Přemístil jsem se do Děravého kotle.Hermiona
"Mami, kde je tatínek?, "ptala se mě Amber a já jí nedokázala odpovědět.
Bylo už po půlnoci, naše dcerka už znovu upadla do říše snů, tak jsem vyšla do Děravého kotle, kde jsem našla namol opilého manžela.
"Hermjouno, kde se tu žereš?"
"Ty vypadáš, Draco, kolik jsi toho vypil?"
"Já tě mluju.."
Je to s ním těžší než bych čekala.
"Kolik jsi toho vypil?! A proč ses tak zřídil?!!"
"Hermiono, podle toho, co říkal, má vztek na otce, měl tři lahve whisky a pak pořád říkal něco o tom, že Lucius...," přispěchala s odpovědí Hannah Abbotová, nová majitelka Děravého kotle.
"Díky, Hannah."
Vyčarovala jsem nosítka, uložila na ně toho opilce, zaplatila jeho útratu a nasměrovala nosítka domů.
ČTEŠ
Never Let You Falling Down
FanfictionJak asi víte, Hermiona se s Dracem Malfoyem nikdy neměla v oblibě... Ale co se stane v sedmém ročníku, který musí celá škola opakovat díky bitvě ? Změnil se Draco Malfoy nebo Hermiona? A kdo je tajemná Nancy, o níž nikdo nevěděl?? (V mé verzi nezemř...