Hermiona
Amber Lucia Malfoyová. Tak se jmenuje moje, naše, nádherná dcera. Její oříškové oči a blond vlásky jednou poblázní mnoho chlapců. Jsem s ní už týden doma a Draco si vzal v bance volno, aby mohl být s námi. A já, místo toho, abych si užívala miminka a faktu, že je Draco doma, jsem propadala panice. Byla jsem vyčerpaná z nočního vstávání k Amber a neustalých návštěv, kdy se mi polovina lidí snažila radit co mám vlastně dělat a ta druhá část se pozastavovala nad tím, že Draco není v práci.
"Harry, aspoň přijeď s Ginny na týden, abych nemusela čelit Dracovu nadšení. Byla by to vítaná změna."
"Rádi bychom přijeli, Hermiono, ale Ginny má trénink čtyřikrát do týdne a já chodím na školu pro bystrozory. Rozhodně se ale zastavíme," řekl mi, když jsme se potkali u cukrárny na Příčné ulici.
Rozhodně bylo lepší být matkou v kouzelnickém světě než v tom mudlovském. Nemusela jsem se tolik namáhat s domácími pracemi jako mudlové. Pár pohybů hůlkou mi stačilo k tomu, abych vykouzlila večeři, umyla nádobí, uklidila byt nebo prostřela stůl. Měla jsem víc času na sebe než dosud.
Narcissa neodjela hned po porodu, zůstala s námi, aby mě naučila všechna kouzla potřebná pro domácnost. S láskyplným výrazem se dívala na Amber. Stejně jako Draco.Draco
Matka u nás zůstala asi tři dny a plně jí stačily k tomu, aby si zamilovala mou dceru. Druhý den zašla se mnou do krejčovství madam Malkinové pro svatební hábit. S Hermionou výběr šatů neprobírala, nechala jej zcela v její režii.
"Narcisso, vůbec si nemusíte dělat starosti s mými šaty, Ginny Weasleyová a Fleur mi je společně vykouzlí."
A tak jsem se rozhodl dávat pozor na Amber. Každý den se u nás objevila Fleur nebo Ginny. A Hermiona neměla alespoň tolik práce.Hermiona
Uběhlo už tolik dní od porodu a před rokem bych si ani nepomyslela, že se budu vdávat už zítra. Jsem tolik šťastná, že to nejde ani vyslovit.
Amber si k sobě vzala Narcissa, tak jsme s Dracem měli alespoň trochu času na sebe.
Rozlučka se svobodou neprobíhá tak jako v mudlovském světě, jak mi Ginny, Fleur a Draco vysvětlili. "Snoubenci vzájemně spolu tráví poslední noc. Nemáš se čeho bát, vy jste oba šťastní a bude to v pořádku. Jen nechoďte spát spolu. Každý pěkně zvlášť," řekla mi Ginny před tím než odešla domů, sedly jsme si na balkón.
"To ale je u nás nemožné. Musím spát vedle sebe s Dracem."
"Jednu noc?"
"Nezvládnu to. Bude mi chybět."
Ginny se usmála.
"Ne? Zvládla jsem to i já, paní Malfoyová. Ale ty jsi jiná. A nezapomeň se hned po probuzení přemístit do Doupěte."
"Rozkaz, ale nebude tam Ronald?"
"Ne," odpověděla mi prostě Ginny,"ten bydlí přece s...,"zarazila se.
"S kým?"
"...s Hannah Dorseynovou."
"Už jsem se chtěla leknout, že s Brownovou. To by bylo vcelku odporné."
Smály jsme se na celou Příčnou ulici.
"Musím jít, Hermiono, tak ráno."
"Ahoj." A přemístila se.Harry
Ginny se vrátila od Hermiony později než jsem čekal. Neměl jsem o ní strach, vždyť je celá záležitost s Voldemortem minulost. Musel jsem si s ní promluvit o mém bystrozorském výcviku a o Pastorkovi. Nakonec, bude na svatbě.
Druhý den ráno jsme vstávali všichni brzy, Hermiona se přemístila do Doupěte velice brzy po ránu i s Narcissou Malfoyovou a drobounkou Amber.
Molly a všechny ženy začaly létat okolo toho malého uzlíčku v peřince, a tak jsem popadl pánské osazenstvo a vyburcoval je k famfrpálu.
Asi v poledne dorazil i Draco a chystalo se vše na tu velkou Hermioninu svatbu. Hosté se začali sjíždět a tak jsem ještě s Fredem a Georgem doladil poslední detaily ve stanu.
Hermiona se vdává. Za Draca Malfoye.Minerva McGonagallová
Svatební stan byl přeplněný kouzelníky a čarodějkami. V první řadě seděla Narcissa Malfoyová se svou vnučkou v náruči, Weasleyovi a pochopitelně rodiče Hermiony Grangerové. Elphias Dóže se znovu ujal role oddávajícího a ve svátečním hábitu vypadal celkem mladě.
Draco Malfoy v šedozeleném hábitu už netrpělivě očekával svou nastávající manželku a sledoval, kdy vkročí do stanu.
Všem spadla brada z jejích šatů.
Krásné, jednoduché šaty na ramínka těsně obepínající její tělo, se volně rozšiřovaly do nadýchané dlouhé sukně. Květinový pás světle červené barvy se linul od pravého ramene k pasu, kde se stočil do červenobílé růže. Ve vlasech stočených do drdolu visel závoj vykouzlený z vody, luční kvítky doplňovaly Hermioninu přirozenost a svatební kytice z nich vyrobená podtrhovala její mládí a nevinnost.
Jsem na své studenty hrdá. I Draco Malfoy nakonec našel sám sebe. A lásku.Ginny
Mladý pár stál u oltáře a pozorně naslouchal oddávajícího. Poté každý z nich pronesl svůj slib a jejich novomanželský polibek byl prosycen láskou a oddaností.
Novomanželé Malfoyovi se jeden druhému dívali do očí plných lásky a respektu.
ČTEŠ
Never Let You Falling Down
FanficJak asi víte, Hermiona se s Dracem Malfoyem nikdy neměla v oblibě... Ale co se stane v sedmém ročníku, který musí celá škola opakovat díky bitvě ? Změnil se Draco Malfoy nebo Hermiona? A kdo je tajemná Nancy, o níž nikdo nevěděl?? (V mé verzi nezemř...