12. kapitola - Oznámení

624 29 1
                                    

Hermiona

Konečně jsme měli prázdniny. Draco rozhodl, že je strávíme u jeho rodičů. Byla jsem mírně proti, protože jsem se chtěla učit na OVCE, které byly za dveřmi a trošku jsem měla strach. Draco ještě doma neoznámil naše zasnoubení, natož, že čekám dítě. Ke mě byl ale pozorný. Místo toho, abych nosila svojí brašnu do školy nosil Draco mé učebnice ve své. Seděla jsem s ním, tak jsem nic nenamítala.
Duch profesora Binnse opět úspěšně uspal celou třídu.
Draco i já jsme pomocí kouzla nechali psát zápisky a ulehli na lavici.
Opřela jsem si hlavu o Draca a opět usnula. Jen mě hladil ve vlasech a ani konec hodiny mě neprobral.

Draco

Teď mě čeká ta nepříjemná část celého sletu událostí. Jak oznámit rodičům, že se brzy stanou prarodiči. Otec bude šílet a začne ještě víc pít. Matka bude opět plakat, nemám na to zatím žaludek. Pozítří nás čeká odjezd. Nejsem připraven na tento šok.
Musím se vzpamatovat! Srabem jsem byl už dost dlouho a Hermionu miluju! Je čas začít bojovat!
Ještě dnes odešlu oznámení o našem zasnoubení do Denního Věštce. Toho otec čte.
Usnula mi na dějinách čar a kouzel. Je tak sladká. Za pár měsíců se to maličké má narodit.
Musel jsem jednat.

Lucius Malfoy

Jaká potupa pro náš rod čistokrevných kouzelníků. Můj jediný syn se tahá s mudlovskou šmejdkou a já mu to musím,
díky sankcím od Ministerstva, trpět! Žádný Malfoy ještě nikdy neklesl tak hluboko. Doufám, že je pro Draca pouhým rozmarem. A Narcissa mu ji ještě schvaluje!
"Luciusi, doufám, že se ke slečně Grangerové budeš chovat slušně."
Chovat se slušně ke spodině?! Nemůžu, nechci, ale musím! Aspoň nejsem v Azkabanu, díky Potterovi.
Ten nový dům je k ničemu. Dnes přijde Draco a ta šmejdka. Dám si pár skleniček Ogdenské, abych se vzpamatoval. No vida, Denní věštec.

Vážení čtenáři,
s potěšením vám oznamujeme, že minulý měsíc se zasnoubil Draco Malfoy se svou dlouhodobou a těhotnou přítelkyní Hermionou Grangerovou. Datum obřadu však zatím není znám, proto přejeme sympatickému páru mnoho štěstí.

Tohle přehnal! Však já z něj dostanu, co chci.

Narcissa Malfoyová

Konečně mám svého chlapce doma. Tak neuvěřitelně vyrostl a bude z něj otec. Jsem tak dojatá. Lucius opět pije. Přišel o všechen svůj vliv a dům jeho rodiny. Bojím se, že kdybych ho opustila i já, zbyla by z něj úplná troska.
Připravila jsem večeři a nachystala stůl. Ta Hermiona je šikovná dívka.
"Nechcete s něčím pomoci? Necítím se dobře, když nemám co dělat."
"Ve svém stavu, drahá Hermiono, ať tě ti ani nenapadne. Zvládnu to sama. Ale děkuju."
Slyšela jsem křik z obývací místnosti.
"Jak sis mohl dovolit přivést si ji vůbec sem? Jak je možné, že je těhotná s tebou? S čistokrevným kouzelníkem? Pošpinil jsi jméno celé naší rodiny, ode dneška nejsi mým synem!"
"Otče, už je dávno po všem. Je mrtvý a já nikdy nebyl na straně zla! Miluju jí od prvního dne, co jsem ji spatřil... "
Padla rána. On bije svého syna za něco, co on kdysi také dělal.
"Protego!"
To vykřikla Hermiona zároveň se mnou. Oba se na nás podívali.
"Luciusi, jak můžeš? Ty ses tenkrát taky zamiloval do dívky mudlovského původu! Kdybys tenkrát měl dost odvahy bojovat za její lásku jako má tvůj syn, neřekla bych nic! Hnusíš se mi!"
Druhé Protego se neslo místností.
Tentokrát od mého syna na mne a Hermionu. Byla jsem rozhodnutá ty dva ochránit za každou cenu.

Draco

Bylo mi matky líto. Musela žít vedle pokrytce a snášet jeho nálady. Hermioninou ochranou jsem nemohl ke svému otci ani pohlédnout. Celý týden jsem si užíval její přítomnost ve svém bytě na Příčné ulici. Kromě jídla jsme byli zalezlí v posteli a mazlili se. Miloval jsem ji den ode dne víc.

Never Let You Falling DownKde žijí příběhy. Začni objevovat