Fasülye Prenses

4.5K 116 7
                                    


Multimedyaları izlemeyi ve dinlemeyi unutmayın :)

T*

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evde sanki her şey Carmen'e yabancı gibiydi. Fazlasıyla sessiz, karanlık ve iç sıkıcıydı. Karnı gurulduyordu. Mutfağa gidip atıştıracak bir şeyler ararken Antonioyla yaşadığı herşey aklına geldi ve midesi bulanarak tuvalete koştu.

'Bu kız oldukça yoracak belli ki' diye geçirdi aklından. Neler düşündüğüne inanamayarak kendine gelmeyi diledi. İçten içe kız olmasını istiyordu demek ki karnındaki fetüsün...

Tuvaletteki öğürme seansı bitince Stellayı aradı, evde durmak istemiyordu. Bu ev kısa sürede Antonioyla alakalı çok fazla anıya ev sahipliği yapmıştı. Adam kendi kendine onun evine taşınmıştı resmen! Ne büyük salaklıktı ama... Bir de Antonio'nun yarasına kendi yarası gibi davranıp ona üzülmüştü, onu sakinleştirmeye yatıştırmaya çalışmıştı! Kendine de aynısını yapıyordu şimdi. Bunları düşündükçe gözleri doluyordu ki Stella telefonu açtı:

-döndün demekk! Nasıl geçti? Bu arada tekrar başın sağolsun Carmen; çok üzgünüm.

Stella gerçekten üzgündü, sesi çok hüzünlü geliyordu.

-Evet döndüm, bişeyler yemeye gidelim mi? Karnım deli gibi aç ve 2-3 gündür kusmaktan içim dışıma çıktı. Birileriyle konuşmaya ihtiyacım var..

-Tabiki de hayatım, 1 saat sonra 3.Caddedeki yeni italyan restoranı uygun mu?

-Uygun, evden çıkıyorum gelip seni alırım. dedi Carmen ve kapattığı gibi bir duş aldı.

Giyinme odasındaki boy aynasına baktı. Elini karnına götürdü, yemeği fazla kaçırmış gibi minik bir karnı vardı. Giyinmeye geçtiğinde ise hiçbir sütyeninin artık ona olmadığını farkederek iç geçirdi.


Stella arabaya bindiği gibi, "Carmen kilo almışsın!" Diye tiz bir sesle çığlık attı. "Aman Allahım, çok yakışmış seni kaç senedir bu halde görmemiştim, kilo verme sakın, ay aşk yaramııışşş" diye ellerini çırparak oturduğu koltukta tepindi. Carmen ne diyeceğini bilmez bir şekilde iç çekti.

Restorana geldiklerinde Carmen bol malzemeli büyük boy bir pizza ile Pesto soslu mozarella peynirli penne makarna arasında karar vermeye çalışırken Stella birden bağırdı:

"Tanrım! Carmen, sen hamilesin!" yüzündeki şok ifadesini senelerdir ilk defa görüyordu Carmen.

"Nerden çıktı o Stella?" diyerek inkar etmeye çalıştı. Ne kadar az kişi bilirse karnındaki iştahını ve göğüslerini kabartan bu canavara bağlanması o kadar az olurdu.

"Arabaya ilk bindiğimde kilo aldın diye göğüslerinin de büyüdüğünü düşündüm. Şu an tam karşımdasın ve göz çevrende kaz ayakları oluşmuş. 2 günde oluşmaz bunlar. Tabi hamile değilsen!" dedi Stella kendinden emin bir şekilde.

Carmen de son 2 gündür başına gelen herşeyi,bu bebeğin aniden hayatlarına girmesini, Antonio'nun gebelik testi sonucunu ondan önce görmesini ve sonrasında verdiği efsanevi(!) tepkiyi, Katerinayı, babasının mirasını herşeyi anlattı. Anlattıkça hafiflediğini hissetti.

"Hala hamile olduğuna inanamıyorum, bunu kutlamalıyız!" diyerek yerinde duramıyordu Stella.


"Stella, bunları bir tek sen biliyorsun. Almina bile bilmiyor, ve ben açıkçası Antonio'nun da bu tepkisinden sonra bu fetüsü istemiyorum..." dedi, sesi umutsuz ve yorgundu.

KİMSİN SEN?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin