1.

3.9K 152 15
                                    

"Jedna dvě čtyři dvě Fredy jsi jde pro tebe. "

Zpívala jsem si v celé, kde mě vězni. Už tu jsem den a žádný plán na únik jsem nevymyslela. No jo jsem magor. Asi si říkáte jak jsem se sem dostala? Je to dlouhý příběh, který ještě nekončí.

Z normálního života se stane jen přežívání. Jak to? Když po čase na sebe vidíte že se měníté co byste dělali? Řekli to někomu? Zkusili to třeba nějak vyléčit? Já udělal to, že jsem utekla. Začalo to před pár lety.

1.Července 2009.

Šla jsem si sednout do předposlední lavice a čekala kdy zazvoní. Včera byl maturitní ples a dnes se jen rozloučímé, a pak můžem jít domů. Zazvonil zvonek a všichni si šli sednout do lavic. Víte není tak těžký být šprtka a být oblíbená. Na vysoký je to lehčí než na základce a střední. Do třídí přišla učitelka a mi všichni vstali.

"Dobrý den třído."

Řekla uča a sedla si za svůj stůl. Někdy tuhle učitelku fakt nesnáším.

"Psst Melisso. "

Koukla jsem se kdo mě oslovil. Phil Nolan. Phil je asi snad ten neoblíbenější kluk na škole.

"Co?"

"Chytej. "

Řekl a hodil mi smuchlaný papír. Chytila jsem ho a rozbalila. Na papíru bylo psaný citují 'Dneska je u mě večírek a jsi pozvána '. Odepsala jsem mu a hodila papírek zpět.

Hodina uběhla docela rychle a já se jen co nejrychleji dostala domů. Otevřela jsem dveře klíčkem, rychle zavřela dveře a běžela do pokoje. Philovy jsem napsala že tam asi půjdu. Večírek je v sedm a je dvanáct. Proč tak pospícham ? Segra má taneční vystoupení, který začíná v půl jedni.

Rychle jsem si vzala kabelku a běžela. Rodiče jsou v práci a můj bracha je někde s holkama. Takže všechno je na mě. Ale zas dostávám větší kapesné. Tak jo kecam. Nastartovala jsem auto a rychle jela.

Zaparkovala jsem na parkovišti pro zaměstnance školy, vystoupila jsem, zavřela auto a zas běžela. Potichu jsem otevřela dveře a šla si sednout dopředu, kde jsem viděla volné místo.

Světla se zashla a začala písnička. Malé baletky přišli a postavili se do řady, a tak začali tancovat. Jak byly baletky seřazení tak jsem hledala malou holčičku s blond vlásky a krásným úsměvem a modrýma očima. Když jsem našla svou vyhledánou holčičku jménem Cleo, tak jsem jí zamávala a ona se nazpátek krásně usmála.

Když vystoupení skončilo a já vyzvedla Cleo, tak jsme jeli domů, udělali si oběd a koukali na TV. Teď ve dvě dávají Simpsonovi tak proč se nekoukat?

"Melisso kdy přijde máma?"

"Až v šest. "

"A kde je Jeremy?"

"Venku. "

"Aha. "

Jak jsem řekla tak se stalo. Máma přišla v šest a táta hned po ní. A teď ? Teď se jen rozhodnout jaký šaty si vzít na večírek. Vzala jsem ze šatny černé uplé šaty a boty na vysokém podpatku.

"Jaký si mám vzít?"

Zeptala jsem se své kamarádky přes Facebook. Takhle si vždycky radíme přes FB. Já nebo ona mi zavolá a pak bum! Pět hodin si povídáme.

"Melisso bude to bazénova party. "

"Já myslela že normální. "

"Ne, jeho rodiče právě jedou pryč na dva dny. "

"A to je snad super ne?"

"Já tak být tebou si vemu kraťasy. "

"A co ty vemeš ?"

"Taky kraťasy, ale ještě poď tím plavky."

"Nejsi normální. "

V sedm jsme zazvonili na dům 236 a čekaly, kdy nám otevřou. S Nicolou jsem přišla. S tou holkou co jsem si povídala. Dveře se otevřeli a nás dovnitř pozval svalnatý kluk. Mile jsem se usmála a šla dovnitř. Všude kam jsem se koukla byli všichni opilý.

Řeknu Vám, že za pět hodin jsou všichni unavený a úplně na moll. No taky jsem trošku 'pila'. Co se dá dělat, když sedíte u bazénu a jen pijete džus.

"Ahoj. "

Řekl Phil a sednul si na druhy lehatko vedle mě.

"Ahoj. "

"Jak sis užila mejdan?"

"Dobrý jen by to chtělo víc srandy. "

"Kdo by taky měl ještě 100% energie ?"

"No asi jen ti, kteří měly asi tucet Enegridrinku. "

"Jo víš ....."

Řekl vstal a sednul si vedle mých nohou.

".....jsi krásná. "

"Děkuju taky nejsi špatný. "

Řekla jsem a usmála se. Popravdě Phil mi pomohl s 'populaci'. Natáhl se ke mě a já k němu. Cítila jsem jeho dech na mém krku, a pak ho políbila. Odtáhla jsem se a koukla se do jeho krásných očích.

"Melisso už od ty doby co jsem tě viděl ve třídě jsem se do tebe zabouchl. Řekl jsem to Zackovi, ale on se mi smál. "

"Teď nechápu co myslíš s tím Zackem."

"Že se v tobě mílil. "

Usmála jsem se a políbila ho. Phil není můj první nebo druhy kluk. Spíš čtvrtý.

"Hlavní je, ale co si ty myslíš. "

"Je. "

Ještě asi tak hodku jsme si povídali, a pak mě v náručí Phil odnesl do pokoje. A co asi tak patnáctiletý teenagery budou dělat? No sex ne, ale líbat a muchlovat, jo. Jsme lidí, tak proč si neužít život? Phil se odtáhl ode mě a já se jen na něj koukla.

"Melisso?"

"Ano?"

Čekala jsem na jeho odpověď, ale než stačil cokoliv říct zavřel oči a třásl se. Záchvat. Rychle jsem hledala mobil a chtěla vytočit číslo, ale když jsem ho našla byl vybitej. Abych řekla pravdu, nikdy jsem neslyšela, že by Phil měl záchvat.

Šla jsem k němu a hlídala, aby nespadnul z postele. Koukla jsem se mu do oči, který jen koukali nahoru. Prosím až ten záchvat přestane. Vzala jsem do svých rukou jeho ruku. No tak, až ten pitomej záchvat skončí.

Jako na přání záchvat skončil. Sedla jsem si na zem a ztěžka odychovala. Dala jsem si ruce na břicho, a jen klidu dýchála. Ale než jsem se nádechla, po desátý zasáhla mě velká bolest v nohou, která šla celým tělem. Než jsem se nadala, ležela jsem  nehybná na zemi a svírala se v bolestech. Když bolest ustala tak mě píchlo u srdce. Chtěla jsem až křičet, ale neměla jsem na to sílu. Koukla jsem se na Phila, který hned přišel ke mě.

"Melisso co ......"

Neslyšela jsem vůbec nic a neviděla. Zavřela jsem oči a čekala, kdy skončí bolest nebo život. Jedno u toho si, ale nejsem pořad jistá. Spíš tím, že tohle všechno je jen sen.

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat