Vykulil jsem oči a podle mě celá parta. Melisa se nervózně hrála s tričkem a koukala na všechny. On má svou misi ?
"Počkat. Kdo ti dal tu misi ?"
Zeptal se Clint a všichni našpulili uší. Fury.
"Fury. "
"A kam jedeš ?"
"Do Miami. "
"Když je to daleko. "
"Lepší než Evropa. "
"A proč tam letíš. "
Řekl Stark. Ten je nějak už od rána klidnější míň sprostý a měl jen dvě skleničky. Za to by měl dostat pochvalu.
"Za jedním hackerem. "
"A kdy odlitaš ?"
"Zítra. "
"A to tam budeš sama ?"
"Budu mít parťáka."
"Koho ?"
"To nevím. "
Jak tak den utekl. Odlet. Vybalování. A oběd. Jsem se dočkala jedné věci. Poznám svého parťáka. Včera než jsem odletěla jsem se ještě rozloučila se všema. Avengers. Cleo. Leem. Philem. A nejvíc Stevem. Pořád říkal 'Dávej si pozor. ' 'Nechoď na místa kde to vypadá opuštěně.' a bla bla. Ale Clea mi jen řekla ahoj a obejmula. Museli ji vyřešit takže by mi pak měla zvolat. Popravdě telefon mám schovaný v nejlepším úkrytu. Moje podprda. Vin je to asi hnus ale hodně hodně žen i mužů to dělají. Někdo si tam dává i peníze.
Deset minut uběhlo a parťák nikde. Měla jsem si vzít sebou tu složku. Vytáhla jsem mobil a viděla upozornění na to že tu je WLAN. Hned jsem se připojila a šmědila na internetu. Jestli ten hacker má info o Avengers a U Furyho tak musí být má internetu nebo je má jen tak na parádu. A vůbec vadilo by kdyby je tam měl a nikam nedával na sociální síť ? I když je to nebezpečný.
"Slečno ?"
Vzhledla jsem na osobu která na ně mluvila. Černý vysoký muž který určitě byl dvojče Furyho.
"A..ano ?"
"Znáte Furyho ?"
"A...ano jste ten parťák ?"
"Ano...."
Dvojče se naklonilo ke mě až k uchu a já se jen bránila abych mu neřekla 'že je hezky' a nebo jinou kravynu. Popravdě je to fakt kus. Ale kolik mu může být ?
"....není tu bezpečno a potřeboval bych s vámi probrat dost důležité věci."
Odtáhl se a kývla. Kyvnul na zpět. Jestli je to Furyho syn tak kdo je jeho matka ? Podívala jsem se na něj a on se jen koukal před sebe a nezměnil svůj výraz. Asi s ním nebude sranda. Nebo tak něco probírat. Vyšly jsme ven a nastoupili do černého Jeepa. Zavřela jsem dveře a dala si pás. Parťák se usmál a já to jen nechápala. Opravdu proč se umývá že mám pás ?
Asi už přes hodinu jsme jely ven města někde ven. A taky celou dobu nikdo neceknul. Kromě kejchnuti nebo zakašlaní. Ale to se nepočítá. V kapse ní zavibroval mobil a já ho vytáhla a Koukla se na upozornění. Zpráva od Neznámé číslo. Otevřela jsem zprávu a hned podle oka poznala kdo to je. Cituji 'Tak co Meliso už si v Miami ? Jinak jsem poznala Avengers. A jsou příšerně boží ! Nemůžu pochopit jak se můžež ty hádat s Iron manem. Ale i když ty si taková že se hadaš ;). '. Jsem ráda že mi napsala ale nemůžu si s ní teď psát. Tak jsem odepsala jen že jsem Miami a dělám práci s parťákem.
"Em jak se jmenujete ?"
"Jmenují se Marcus Johnson. Vy ?"
"Melisa Beecham. "
"Fury mi o vás řekl. "
"To se rychle rozšířilo. Víte že jste podobný Furymu. "
"Hodně agentů mi to říká. "
"Aha. Takže kam jedem ?"
"Jedeme za jedním přítelem který nám pomůže najít adresu toho hackera. "
"Kolik vám je ?"
"Dvacet jedná. "
"Dobrý číslo. "
"Vám ?"
"Dvacet. "
"Taky to není špatný číslo. "
Pohled Cleo
Jak naschvál mě pustili a řekli že je vše pořádku. Ani jsem se nemohla rozloučit s Melisou. A to jsem ji teď potkala. Ale zas jsem tu s Avengers kteří taky půjdou pryč a nějaká agentka Jeell mě odnese domů. Přesněji za deset šest minut. Sedla jsem si na zem v garáži kde mě navigovali a čekala kdy přijde agentka Jeell.
"Slečno."
Řekla má mikádo ostříhaná žena v černá uniformě. Vstala jsem a ona hlavou naznačila abych šla za ní. Hned šla a co nejrychleji ji doběhla. Ta agentka se nezdá. Je poměrně malá ale jinak je rychlá. Přišli jsme k černýmu Audi a bez jaké slušnosti jsme si obě sedli dovnitř. Agentka u volantu já vzadu za spolujezdcem.
Cesta autem trvala hodně dlouho ale zas jsem pořád byla čirá jako rybička. Jak tak přemýšlím co vůbec řeknu rodičům ? Mám jim říct že jsem byla na nějaké tajné organizaci kde pracují Avengers ? Popravdě tohle nesmím říct. Dala jsem slib. Ale jedno bych mohla. Jako vždy lhát. Což dělám skoro celý život.
Otevřela jsem dveře domů a hned mě přivítal mopsík Jerry. Zavřela jsem jeho pusu svýma rukama a on to pochopil a uklidil se. Rychlé se učí. Domem se rozlehl zvuk přicházejících rodičů. Jako připravena jsem si šla sednout na gauč a čekala co mi řeknou. Určitě dostanu zaracha na půl roku. Matka si sedla na sedačku a otec jen stal.
"Takže Cleo kde si byla ?"
"Nebudeš mi skákat do řeči že ne. "
"Ne. "
"Byla jsem u kamarádky která bydlí za městem. Taxík jsem poměrně našla levný ale zpátky nejel. "
"A jak ses dostala domů ?"
Zeptala se matka a její zrzavý pramen vlasů ji šel do obličeje. Trošku mi připomíná Natašu s tíma vlasama.
"Odvezl mě jejich táta. Má práci kde pracuje večer a měl sem cestu. Omlouvám se že jsem vám nenapsala měla jsem vybití mobil. "
Řekla jsem a sklopila pohled. Tohle by mělo zabrat vždy to vyšlo. Chtěla jsem se kouknout na otce ale matka mě držela mateřském objetí.
"Běž spát. Je hodně pozdě. Jinak budeš umývat nádoby do konce roku. Jak trest. "
"Ano mami. "
Odtáhla jsem se a matka s otcem odešly nahoru. Jo ! Prošlo mi to ! Vstala jsem a jako unavená jsem došla do pokoje ale ještě zasla světlo. Jerry šel za přede mnou a ladně u toho dělal pohyby. To je ale namyšlenej pes. Ale co lepší než nic.
Ještě než bych měla spár jsem byla na Facebooku a koukala na fotky a atp. Ale jedná fotka nebo-li zprávy mě zaujali. 'Večerní párty u pana Starka ? Že by to bylo něco jiného ?'. Koukla jsem se na datum které bylo o den později. Prootočila jsem oči odhlásila se a dala mobil na stůl. Lehla jsem si a přikryla dekou. Už jsem upadla do říše snů ještě náhlý divný zvuk mě vrátil. Dala jsem deku na hlavu a pevně zavřela oči.
Podle zvuku a taky podle toho že někdo sahá na deku jsem poznala že se jedná o osobu. Chtěla jsem dát deku pryč ale můj starch říkal že Ne. Chvíli vše přestalo než mě nikdo dál moji deku pryč a na pusu mi dal hadřík. Aniž bych mohla vidět osobu hned jsem upadlo do bezvědomí.
ČTEŠ
Kouzla nebo Magie
FanfictionŽivot patnácti leté dívce Melisi Beecham se změní od doby, kdy ji unesla tajná organizace, která ji dala schopnosti. Její život bude jedna velká 'Italie' jak se říká. Schopnosti které budou pořád růst. Potká Melisa někoho, kdo ji pomůže? Bude chtí...