11.

1.3K 81 5
                                    

Čau ! Chtěla jsem jen oznámit abyste četli hodně ale hodně pozorně :-) a taky bych chtěla věnovat tuhle kapitolu Veve123456789 ale nejde mi to a mám 'spor' s počítačemi a můj jediný Kámoš je mobil. Jinak ohromná omluva za chybky a jestli vám štve kan píší tak mi to řekne. Vaši kritiku si klidně poslechnu ;-)

"Jak se jmenujete ?"

"Frigga. "

"Proč mi pomáhá té ?"

"Vím že tě Loki unesl bezdůvodně. "

"Takže mi věříte ?"

"Ano a vím to. "

"Víte ?"

"Loki utekl. "

"Jak jste to zjistila ?"

"Každý den jsem za ním chodila. Nebyl tam tak jsem šla za Heimdallem. Řekl mi že Loki je na Xandaru. "

"A kam dáte Lokiho ?"

"Do vězení. "

"A mě ?"

"Na Zem. "

Když si moje nohy zvyklý a já měla na sobě modré šaty a jak táž vypadala normálně tak jsme šly na Odinem. Plán zní takhle. Krok-1 Půjdeme za Odinem. Krok-2 Otevřít oči Lokimu. Krok-3 Jít domů. Ale jedná věc mi nesedí. Jak Frigga ví že Loki očaroval Odina ?

Zastavila jsem se a koukala na vchod na zahradu. Na lavičce seděl Odin a vedle něj nějaká osoba podobná Lokimu. Někdo mi dal něco na rameno a já se nadechla a šla. Jako první kdo mě hned uviděl byl Loki. Vstal a rychlým krokem šel ke mě. Zastavila jsem se a Loki mě chytil za zápěstí a tahal někam pryč. Jak jsme si řekli. Frigga půjde za Odinem a já za Lokim.

"Půst mě. "

Snažila jsem se vymanit ale nešlo to. Hrát nějak musím.

"Kde jsi vzala ti šaty ?"

"Dali mi je straže. "

Řekla jsem a koukala se dolů. Podle Friggi se mám koukat nějak nikam jinam aby Loki nepoznal jestli lžu nebo říkám pravdu.

"Modrá ti vůbec nesluší. "

"Taky jsem to říkala. Kam mě to neseš ?"

"Nějak kde tě můžu nechat na pospas smrti. "

"Chceš mě zabít ?"

"Ne někde jiný tě zabije. "

"A bude to bolet ?"

"Neměj hloupé otázky. "

"Magore není to profesionální."

"Nejsem magor a je to profesionální. "

"Není to dělají jen debilové. "

"Nejsem debil. "

"Ale patříš k nim. "

"Nejsi vůbec slušně vychovaná. "

"Pravda je taková že záleží na člověku jestli chce být slušný nebo ne. "

"Jste divný. "

"To říká ten který má na sobě ještě divnejši věci než blázni."

Loki se zastavil a surově mě vzal na ramena a drtil.

"Být tebou se chovám ke mě hezký. "

"A když ne ?"

Dala jsem otázku a Loki mi drtil ramena ještě víc až to křuplo.

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat