•Pohled Melisi•
Někdo si mě přitáhnul blíž a obmotal rukou kolem mého pasu. Svoji ruku jsem dala na tu která byla obmotana kolem mého pasu.
"Jak ses vyspala ?"
Řekl Phil a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila.
"Dobře a ty ?"
"Úžasně."
Vstala jsem a rychle popadla svoje oblečení a mířila do koupelny. O můj bože! Dveře se otevřely a v nich stál Phil. Otočila jsem se k němu zády.
"Phile zapní mi....."
Ne dořekla jsem to protože mi Phil zapnul podprsenku.
".....dík. "
"Mě nemusíš děkovat. "
Řekl a políbil mě na krk. Otočila jsem se a políbila ho. On víc do polibku přidával vášeň. Vzal mě za zadek a posadil na umyvadlo. Rychlé jsem se odtáhla.
"Ne teď ne. "
"Co ?"
"Někdo může přijít. "
"Meliso nikdo nepřijde. "
Řekl a políbil mě. Jak já ho miluju. Osm let jsem ho neviděla. Ale já ani nevěděla že je celou dobu......u mě. Phil mi pomalu začal sundávat sukni.
"Meliso? Phile? Je tu někdo?"Rychlé jsem se oblékla a Phil si vzal župan. Vylezla jsem z koupelny a Clea si mě rychlé všimla.
"Co jste dělali v......koupelně?"
Koukla jsem za sebe a viděla Phila. Kruci.
"Stejně jsme vstali a stejně si udělali hygienu. "
"Aha. No Stark říkal že chce všechny vidět. "
"A kde ?"
"Venku. "
Kývla jsem a Clea odešla. Oddychla jsem si ale hned mě ze zadu obejmul Phil.
"Znáš seriál Melissa a Joe ?"
"Něco jsem slyšela. "
"Co kdybych si změnil jméno?"
"A co kdyby jsme byly Peggy a Al. "
"Ženatý se závazky?"
"Spíš bylo těží najít děti. "
"Měly bychom jít. Ale jméno si zněním. "
"I papírově stoprocentně. "
Sedla jsem si na gauč vedle Thora a čekala co se bude dít. Zajímalo by mě proč tu jsme všichni. Stálo se něco? Hydra za něco kutí? To kutí zní docela divně když se jedná o Hydru. A vůbec o co se to jedna? Doprostřed místnosti si stoupl Pan Hvězda a všechny přítomné pozoroval. Co má zas v plánu?
"Takže určitě jste si včerejší večírek užili....."
"Úplně. "
Řekla potichu Clea a opřela si bradu rukou. Ouu to nebude dobrý.
"Cože ?"
"Proč si nás sem zavolal?"
"Chtěl jsem se s vámi dohodnout jestli byste letěli se mnou do Paříže. "
"Myslíš Francii. "
"Tak do Francie. "
"Protože Paříž je hlavní město Francie..."
ČTEŠ
Kouzla nebo Magie
FanfictionŽivot patnácti leté dívce Melisi Beecham se změní od doby, kdy ji unesla tajná organizace, která ji dala schopnosti. Její život bude jedna velká 'Italie' jak se říká. Schopnosti které budou pořád růst. Potká Melisa někoho, kdo ji pomůže? Bude chtí...