35.

429 24 2
                                    

'Jsi nejsilnější z celé planety. Nikdo nemůže číst tvoje myšlenky. Nikdo nemůže vzít tvou moc.'

"Dost!"

'Jsi nejsilnější z celé planety. Nikdo nemůže číst tvoje myšlenky. Nikdo nemůže vzít tvou moc.'

"Přestaň!"

Věta kterou jsem pořád slyšela odešla. Otevřela jsem oči a vydělá krásnou louku s krásným stromem který měl krásný růžový květy. Vstala jsem a šla k stromů. Pár centimetrů od stromu byl křišťálový potůček. Usmála jsem se a sedla na zem a opřela se o strom. Zavřela jsem oči a snažila se soustředit na potůček.

"Beylo. "

"Beylo. "

Otevřela jsem oči a nikoho neviděla. Vstala jsem a pomalu šla za strom. Za stromem nikdo nebyl jen další krásné louky a potůček který se vzdaloval. Otočila jsem se s potřepenym ramen.

"Beylo. "

Chytil mě muž vypadající strašidelně za ramena. Pořádně je zmáčknul a já začal syčet bolesti.

"Zemři. "

Řekla a já upadla na zem. Pomalu jsem začala dýchat.

"Kdo jsi?"

"Tvůj strýc. "

"Kdo ?"

"Jack. "

Moje mysl odcházela a s tím se mi začalo být špatně. Celý svět se okolo mě točil. Květy od stromu lítaly okolo mě a tak zakrývali svět. Zamrkala jsem a přede mnou se objevila mlada žena čtyřiceti let.

"Beylo. "

Řekla žena a Klekla si ke mě. Žena mě pohladila po tváři.

"Kdo jste?"

"Jsem tvá matka. "

"Ale to byste byla tmavá. "

"Je to jen maska. "

"Proč nejsi v paláci?"

"Protože to není můj pravý manžel. "

"Ale co já a Wennizei?"

"Neboj přijdu si pro vás."

"A jak se jmenuješ?"

"Wannesia. "

Řekla matka a zmizela. Květy které se okolo mě točila spadly na zem a já viděla Avengers a 'otce'. Postavila jsem se a s kuchyním šla k ním. Stoupla jsem si vedle Steva který mi nabídl pomocné rámě. Chytla jsem se a bolavou nohu dala do špičky. V místnosti nikdo nepromluvil ani se nepohnul. 'Otec' vstal že svého trůnu a přišel ke mě.  Bradu jsem nastavila dost namyšleně ale pak ji dala normálně.

"Můžež jít ale pod jednou podmínkou. "

"Která zní ?"

"Za tři dny se sem vrátíš. "

"Slibuji. "

"Tak běž. "

Řekl a mavnul rukou. Usmála jsem se a Koukla se na Steva a Edwarda. Oni se jen zamračili s Thorem.

"Jdeme domů. "

Domů jsme přišli rychle a to jsme ještě pluli ale jedná věc mě opravdu překvapila celý Avengers kromě Wandi mi řekli abych našla si našla dům byt nebo někde kde budu bydlet. Jinak práci vyřeší za mě.

"Kde mám najít nějaký bydlení?"

Řekla jsem a bouchla se do stolu z hlavou.

"Madam neměla byste se bouchat do stolu. "

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat