16.

1.1K 73 0
                                    

Čau ! Takže vím že to asi bude divný ale v pátek se školou jsme byly na 'polní nemocnice doktoři bez hranic' nějak takhle se to jmenovalo. Bylo to zajímavý a tak ale nejlepší bylo že jsme si zkusili virtuální realitu ! A řekni vám je to bomba celí den kdy jsem se vrátila jsem hledala až jsem našla. Vím je to divný ale je to problém proč jsem nevidala kapitolu. A o



Začalo mě bolet pusa z toho jak jsem ji vletěla mi tam moucha. Opravdu Phil se mi pak smál ale smích ho pak přešel když jsem mu ukázala zprávu. Ale k věci. Napsala jsem Clee aby přišla na brooklynský most. Souhlasila a teď tam letíme. Jinak neví moji pravou identitu. Na  Facebooku se jmenuju Len Twoja Melisa.

"Takže Meliso.... "

Kouzla jsem se na Phila a po jeho pravici šel trošku malí chlap.

"Em ano ?"

"Meliso tohle je Leo Fitz. Leo Melisa. "

Řekl Phil a ukázal na mě a pak Leo. Nebo to bylo opačně? Podala jsem ruku a Leo jí příjmul.

"Moc mě těší. "

"Nápodobně. A kdy budeme nad tím mostem. "

"Máš snad strach ?"

"Ne jen chci vědět další informace. Co když to bude někdo z Vydry ?"

"Myslíš Hydry. "

"Když jsem to řekla. "

"Řekla si Vydra nebo Hydra."

"Oouu. "

"Budeme tam za pět deset minut. "

"A proč jsem tu ?"

Řekl Leo. Ten chlap je vždy tichej nebo ho nebaví se se mnou mluvit ?

"Půjdeš jako její přítel. "

"Počkat. Jakože bude hrát že je to můj kluk ?"

"Ano. "

"A jaký to má důvod smysl k čemu to bude ?"

"Musíte jí přivést sem. "

"A není to riskantní ?"

"Ne. Bude s náma v S.H.I.E.L.D-u. "

"Proč se to nejmenuje jinak ?"

"Je to zkrátka. "

"Mlčím. "

"Měla bys ses připravit. "

Kyvnu a odejdu z jeho křikem 'Myslel jsem tady ne obléknout!'. Popravdě se nejdu obléknout ale zahálit. Někdo venku by mě mohl poznat a Vydra by to zjistila. Ale problém je jaký si vzít šátek ? Protože každá barva má své náboženství a nechtěla bych udělat rozruch.
Jak táž jsem se zahalila tak že když jsem k Philovy všichni na mě divně koukali. Docela mi Phillovo jméno připomíná Phila. Miho kluka. Ale tak by mě zajímalo jestli s někým žije. Když mu je jak mě. Jestli se nepletu. Otevřela jsem dveře a všechny pohledy se přikovali na mě. Zapozovala jsem a dala sluneční brýle na oči a pak šla k Couslonovy.

"Takže?"

"Máš opravdu starch. "

"Ne. "

"Podle mě si to malinko přehnala. "

Řekl Leo a ukázal prsty jak. Fakt jsem to přehnala ?

"Opravdu ?"

"Tamhle je zrcadlo. "

Ukázal Phil a já šla k zrcadlu. Postavila jsem se před něj a pak se Koukla. Dala jsem brýle nahoru. Jen oči a nos šly vidět. A hlavně nejsem tam černá. Tak až bude léto budu se mazat máslem nebo tukem na pečení až jsem černá jak uhlí.

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat