23.

555 38 0
                                    

"Starku máš ho na zádech!"

Křikl jsem na něj a on hned vzal noviny a snažil se zabít pavouka na zádech. Už dvě hodiny se snažíme zabít toho pavouka ale pavouk vede. Zvuk skřípání dveří šel slyšet i přes Starkuv řev. Dovnitř přišel Fury a nevypadal jako vždy ale spíš hodně hodně mrzutě. Šel k Starkovy a placl ho po zádech. Pavouk spadnul na zem a hned byl do dvou sekund zašlapnutej Starkem. Teď mi je ho líto.

"Co děje ?"

Zeptal jsem se Furyho a ten nespustíl oči z Starka.

"Našly jsme slečnu Beecham."

"Stalo se jí něco ?"

"Ano. Vězni ji Hydra. "

Pohled Melisi

Gorila hodila bezvládné dívčí tělo na zem. Dívka se kouká na mě a jak její síly zmohli se šla až k mřížím které byly daleko od nás. Dívka se široce usmála a plakala. Prohlédla jsem si ji a nevěřila svým očím.

"Meliso jsi to opravdu ty ?"

"Cleo. "

Začala jsem brečet snažila jsem k ní co nejvíc dostat ale nešlo to. Vstala jsem a mířila svým prstem na mříže.

"Bombarda !"

Vykřikla jsem ale výbuch mě odhodil na protější zeď. Vstala a chtěla to zkusit ještě jednou ale někdo mě chytil a nehodlal pustit. Čím víc jsem brečela a gorila přišla a odvedla Cleu pryč. Clea křičela ale její křik se vytratil. Dotyčný co mě držel mě pustil a já padla na kolena a brečela. Vím co ji dělají a vím jak ji to bolí. Lehla jsem si a brečela.

"Meliso kdo to byl ?"

"Moje sestra. "

Někdo mě obejmul a nepouštěl. V tu chvíli jsem byla ráda i když to byla divná poloha ale v tuhle dobu jste rádi za to co máte. Dotyčný mě hladil a já se pomalu ztrácela mezi realitou a říši snu. Docela by mě zajímalo kdo mě držel objímá a hladí. Protože jsou tu dvě osoby plus ještě já. Může to být Marcus nebo Phil.

Hodinu nikdo sem nepřišel a Cleu ani neděl do věznice. Vypořádala jsem se nějak s citama ale strach bolest mě pořád vedl k pláči ale už nebrečím prostě čekám a modlím se aby tohle vše skončilo nebo aspoň aby Clea byla doma.

"Hej ty !"

Vzhlédla jsem k hlasu který patřil gorile. On ani nevypadá jako gorila ale spíš hrst steroidů. Vstala jsem a šla k němu nebo aspoň k tím mřížím jeho smrad je horší než když si uprde bullgod. Otevřel mříže a hned si mě přehodil přes rameno. Marcus a Phil hned běželi ke mě ale Pan Steroid rychlé zavřel dveře. Dávala jsem mu pěsti do zad ale měl to jen červený a jinak si klidku šel dal. Co vůbec jí ?

Pan Steroid mě pořádně hnusně posadil na židli. Automatiky šly na moje ruce pouta která byla v židli. Všude byla tma a jediný zdroj světla byla žárovka nade mnou. Dveře se otevřely a dovnitř přišel blond kluk a vedle něj plešatý muž. Blond kluk měl modré oči a postavu jak táž svalnatou.

"Ale zase se setkáme. "

"Jestli vás vůbec znám. "

"Neříkej tě že si mě nepamatujete. "

"Em."

"Sebastian Fourts. "

Vypadá tedy pořád stejně mezi námi. Plešatý a svalnatý? Opravdu má svaly ?

"Aha tak.....nazdar. "

"Proč jste tak hnusná ?"

"To říká ten který mě tu věznil per let. "

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat