41.

390 24 3
                                    

Rychlé jsem šla do sedu a zrychleně dýchala plus k tomu zpocena. Koukla jsem se na Cleu ale ta spala jako zabitá. Vylezla jsem z postele a vzala si župan. Snad někoho nevzbudím. Po chodbách se docela chodilo dobře a tiše což jsem se dostala na svoje oblíbené místo. Věž hradu. To bylo jediný místo kde jsem si mohla odpočinout. I když tu jsem asi jen dva dny ale to místo se mi prostě zalíbilo.
Kouzlem jsem se dostala na střehu věže.

"Hezký kouzlo. "

Koukla jsem se vedle sebe odkud šel hlas. Málem jsem spadla kdyby mě Loki nechytil a nevytáhl.

"Co třeba říct 'jsem vedle tebe'?"

"Já myslel že tak silná žena se nelekle. "

"Opak se stal. A hlavně je večer kdo by se nelekl."

"Já třeba ne. "

"To ti tak uvěřím. "

"A proč by ne?"

"Někdo může říct že se nebojí krysy ale až jí uvidí třeba vedle sebe tak je horší než ženská. Natož chlapy křičí jak malý holky. "

"Ale já nejsem člověk. "

"Ani bůh. "

"Jsem. "

"Prosíme tě bůh je všehomocný a je v nebi ne na zemi. "

"A jak se jmenuje ten bůh?"

"To nevím ale v kostele říkají že Ježíš je bůh. "

"Kdo je Ježíš?"

"Ježíš je nebo byl syn Boha."

"To já nevím každý věří v něčem jiném. "

"A čemu ty věříš?"

"Já? No že bůh poslal Ježíše na zem aby uzdravil lidí a dál za nás výkupné. "

"Výkupné?"

"Víš co zapomeň na to. "

"Počkej proč mám na to zapomenout?"

"Protože máš slepičí mozek. "

"Jsi hodně drzá. "

"A ty snad ne? Když tebe je nejlepší zabít. "

"A kdo to řekl?"

"Si tak otravnéj. "

"A co výš ode mě čekala."

"Hodně dobrých věcí. Když to nejsi až tak zlej. "

"Když si rekla že mě je nejlepší zabít. "

"No právě. Nerozčiluj. "

"A já tě rozčiluju?"

Dala jsem mu velkou ránu do ramene a on spadl. Rychlé jsem ho chytla a on se usmál.

"Proč se směješ?"

"Jsi roztomilá. "

"Jak to.....myslíš?"

Řekla jsem nemohoucí ho moc držet.

"Jsi opravdu roztomilá když se snažíš zachránit život. "

Řekl a pustil se. Chvíli padá ale pak se zastavil a letěl ke mě. Začala jsem couvat dozadu až jsem se dostála na špičku věži.

"Tak asi to bylo zbytečný. "

Ráno se všichni vzbudili a se mnou šel táta a Loki. Cesta byla horší. 'Otec' který přišel i s Jackem jsme se přesunuli pryč. Jen Loki a táta musely zůstat na Xandaru co mi jsme se ocitli na poušti.

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat