•Pohled Clei•
Melisa jako zabitá ležela na zemi a občas se pohnula nebo otočila na bok. Už je to asi šest hodin co takhle spí a tím ve mě narůstá starch.
"Cleo ?"
Otočila jsem se a tam stál Steven. Hezký jméno a hlavně jmění Steven se může změnit na Steve nebo Stevie nebo zpěvák Stevie Wonder.
"Hmm ?"
"Měla bys ses aspoň najít. "
"Ne to dobrý."
"Opravdu ?"
"Ano. "
Opřela jsem se o stůl pod kterém jsem seděla a měla dobrý výhled na Melisu. Chudák pořád trpí.
"Jaká byla Melisa ?"
"Jako když jsme byly ještě rodina ?"
"Ano. "
"Nejlepší sestra. Jediná ona vždy byla se mnou a někdy mě i brala na párty kde ji pozvali kluci. "
"To muselo být hezký. "
"Jo ale pak to skončilo špatně."
"Jak to ?"
"Přišly rodiče. "
"Vaše ?"
"Ne. Toho kdo udělal večírek."
"Takže nebyla až tak dobrá sranda. "
"Byla protože jsme všichni kdo byly na večírku jsme se koukali jak jim vynadaly. "
"Šmirovani. "
"Dalo by se říct. "
Chvíli bylo ticho než se Melisa začala třást ve stylu záchvat. Rychlé jsem šla k ní a Koukla se na Stevena. Steven pohotově odběhl. Rychlé jsem šla ke stolu s hledala nějakou injekci která by mohla záchvat skočit.
"Co se děje ?"
Otočila jsem se a viděla Bruce. Ukázala jsem na Melisu a on z kapsy vyndal injekci a píchl jí Melise na ruku. Bruce pomalu šel k nám a Melisa zas klidu ležela ale s otevřeníma očima. Chtěla jsem k ní jít ale někdo mě držel.
"Nech jí chvíli takhle. "
"Proč?"
"Než si vše srovná v hlavě. "
Kývla jsem a stala na místě. Melisa se všude koukala každého si pozorně prohlédla. Vstala a pomalu šla před nás. Ruce měla založené jako by ji bolelo břicho. Váhavě mě dotyčný co mě držel dál svoje ruce pryč a já šla k Melise. Je to jako z nějakého filmu kde se člověk s nikým pozná třeba s mimozemšťanem. Melisa si mě prohlédla a šla pár kroků do zadu.
"Víš kdo jsi ?"
Položil první otázku Bruce. Melisa zavrtěla hlavou že NE. Dala jsem ruku před pusu abych hodně nevypískla.
"Víš kdo jsi ?"
Melisa znovu zavrtěla hlavou že NE a já opravdu začala ztrácet vědomí. Štipla jsem se do ruky a tak zas byla ve své formě.
"Máš hlad ?"
Zeptala jsem se a Melisa kývla hlavou. Asi hodně dlouho nejedlá.
"A chceš spát?"
Melisa potřásla rameni ve znaku že neví. Šla jsem k ní a chytla ji za ruku.
"Půjdu s tebou na oběd. "
ČTEŠ
Kouzla nebo Magie
FanfictionŽivot patnácti leté dívce Melisi Beecham se změní od doby, kdy ji unesla tajná organizace, která ji dala schopnosti. Její život bude jedna velká 'Italie' jak se říká. Schopnosti které budou pořád růst. Potká Melisa někoho, kdo ji pomůže? Bude chtí...