32.

457 28 0
                                    

Když Steve odešel začala jsem panikařit. Co budu dělat! Vylezla jsem po žebříku nahoru a odychovala ztrátu síly. Jak to že taková ploutev je příšerně těžká? Sluneční paprsky mi ohřívaly tělo a nejvíc ploutev. Ploutev pomalu začala schnout až všude byly třpytky které pak zmizely a já měla své nohy. Do......zadeku oni mi nedali pryč tu...... ploutev.

Zavřela jsem dveře a začala chodit dokola. Co budu dělat? Neexistuje nějaká aplikace pro kouzla nebo magii? Rychlé jsem popadla mobil z stolku a rychle hledala WLAN. Pán Hvězda říkal že by tu měla být WLAN. Vypla jsem mobil a šla ven hledat WLAN. Nebo Pana Hvězdu. Podle mě má tu WLAN schovanou přede mnou. Určitě.

Po hodině a půl jsem našla zdroj WLAN. A kde jinde by byla? Než u Pana Hvězdy v pokoji. Ale nejlepší je že jsem našla appku která učí kouzlit.
Měla bych to zkusit. Dála jsem ruku před sebe a zavřela oči.
Myslet jen na věc kterou chci přitáhnout. Třeba......lampu. Bílá malá lapička která svítí. Docela by se mi hodila práce kde bych vydělávala hodně. Když ani nevím jak vypadá dolar. V ruce jsem cítila kožený povrch který byl velký. Otevřela jsem oči a viděla peněženku. Otevřela jsem ji a vyndala občánků.

"Anthony Edward Stark. "

Přečetla jsem jméno majitele. Edward jako z Twilight sága nebo-li Stmívání. Dveře se otevřely a v nich stál Stark. Asi mu budu říkat Edward. Je to hezký. Stark přišel ke mě a založil si ruce. A do máminy........podprsenky. Jak to jen Steve dělá by nemluvil sprostě?

"Meliso ?"

"Tony já jen šla sem protože tu je WLAN. "

Ukázala jsem nademnou a Edward se Koukl. To není fakt tak špatný.

"A proč máš mojí peněženku."

"Chtěla jsem zkusit kouzlo který jsem našla na internetu ale místo lampy......... peněženka."

"Meliso mluv pravdu."

"Opravdu. "

"Myslel jsem že jsi jiná."

Vytrhl peněženku s občankou z mich rukou a odešel. Vstala jsem a mířila k sobě do pokoje. Všechno se hroutí. Jako kdyby někdo řekl 'Ty se mi nelíbíš budeš pykat!' tím hladem jak mluví bůh. Ale přečíst si bibli můžu. Nebo jít do kostela ale i když jsou i jiné církve. Ale k čemu to povede?

Plavba byla čím víc dlouhá než se zdá a tak jsem usoudila že to tu prozkoumám. V pokoji je příšerná nuda. Otevřela jsem dveře a hned mě uvítala kuchyň a hlavně to jak Vision vaří. Zkoumavě jsem šla k němu a nakoukla do vařícího hrce.

"Em co to vaříš ?"

"Hovězí guláš. "

"No podle mě to bude....."

Nabral Vision a ochutnal. Podle jeho výrazu jsem usoudila že je to nepovedený jídlo.

"Hnusný."

"Co kdybychom udělala spíš polívku?"

"A jakou ?"

"Třeba Bramborovou?"

"A pamatuješ si recept?"

"Jo. "

"Opravdu?"

"Chceš ho říct ?"

"Ano. "

"Cibule. Olej....."

"Opravdu si to pamatuješ?"

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat