10.

1.4K 93 3
                                    

Smutek. Strach. Bolest. Tři věci z které jsem chtěla vypadnout. Celí tenhle život se mi zhoršil. Čím víc chci najít něco na čem záleželo je fuč. Mladí život. Láska. Sen. Za to mám schopnosti. Vše jsem ztratila. Otevřela jsem oči cítila jak mě někdo hází do ledové vody s kousky ledu. První mi to přišlo pohldné ale když jsem tam stravila deset minut byla mi už zima.

Dveře se otevřely a dovnitř přišel Fourts se svými gorilami. Ztěžka jsem zamrkala a čekala kdy řekne svou větu.

"Jaká byla koupel ?"

"Hnusná. "

"Meliso. "

"Cože ?"

"Meliso !"

Ještě jednou jsem zamrkala a viděla Petera. Zpocený a plný strachu. Zavřela jsem oči a snažila se vše napravit svou myslí. Jedná holka mi poradila jestli mám hnusný sen tak až si něco vymyslím. A od tý doby to pořád dělám. Někdy se mi povede k vzbudit.

Otevřela jsem oči a viděla vyděšeneho Petera. Sedla jsem si a Koukla se na něj Petera a ten si sednul na postel.

"Co se stalo ?

"Měla jsi záchvat. "

Podruhy mám záchvat. Ale jak to ?

"Co se se mnou dělo ?"

"Měla jsi nebo spíš....máš."

"Co ?"

"Tyrkysový vlasy. "

Vzala jsem jeden pramen mých vlasů a Koukla se na Petera s nadzvednutím obočím. Peter mi vzal jiný pramen vlasů až mě zatahal a ukázal před očima. Vzala jsem ho.

"To je..."

"Tyrkysová. "

"Jen tohle se se mnou dělo ?"

"Ne. Byla okolo tebe tyrkysová mlha. "

"Tyrkysová mlha ?"

Peter kývl a já sebou bouchla na postel a dala ruce na obličej.

"Máš nějakou mikinu ?"

"Jo ale je dlouhá. "

"Nevadí tím lepší. "

"A proč ji chceš ?"

"Podle mě už bude ráno v New Yorku zima. "

"Nooo."

Řekl a hodil mi mikinu snad patnáct let starou. Vstala jsem a obelkla si jí. Aspoň je značková. Adidas.

"Jak noooo ?"

"Změnili jsem směr. "

"Směr ?"

"Tera je daleko a Asgard blízko. "

"Takže mi letíme na Asgard ?"

"Ano. "

Sedla jsem si na zem založila si ruce na hrudi a nehnula se.
"Nikam nejdu. "

"Proč ?"

"Chceš abych vypadala jako degeš ?"

Řekla jsem a rozhodila rukama. Peter udělala nechápavý výraz a položil si hlavu na rameno. On to fakt nezná ?

"Co to znamená ?"

"Degeš ?"

"Jo. "

"Že vypadám hrozně."

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat