20.

878 52 0
                                    

Pohled Melisi

Marcus konečně zastavil před samotným domem na poli. Vystoupila jsem a čekala kdy půjde Marcus první. Zamknul a zazvonil na dům. Chvíli se nic nedělo ale pak podle zvuku se otevíraly jedenáct zámku. Osoba jehož jméno jsem neznala se obejmul s Marcusem a pak se kouknoul na mě. Muž přišel ke mě a prohlížel si mě. Naklonil se ke mě ale já hlavou šla dozadu. Co hledá ? Nebo co to dělá ?!

"Marcusi kdo to je ?"

"Parťáčka. "

"Opravdu ?"

"Ano.

Zamračil se a odešel jako upír dovnitř. Marcus šel první a já hned za ním. Zavřela jsem za sebou dveře a rychle doběhla chlapce. Docela mě zajímá jak se jmenuje. Třeba bych ho znala. Sklonila jsem se a pak se Koukla na místnost. Pět počítačů po celé místnosti. Mapy. Velký stůl a všude papíry a plný malý koš. Svůj pohled jsem dala k fotce která byla stará. Asi z roku 2010. Šla jsem k ní a Koukla se. Fotka byla jako moje a všechny osoby na ni též i..........já. Já tam byla.

"Meliso. "

Otočila jsem se a otočil se i muž. Šla jsem k němu a on se trošku usmál.

"Ano ?"

"Přespí mé tu. "

"Takže jsem jsi zbytečně nechala věci na hotelu ?"

"Možná. "

"A proč jste mi to neřekl ?"

"Když pojedete zpátky ten hacker si vás může najít. "

Přiložil ruku k jídlu muž a něco mačkal na PC.

"A kde budeme spát ?"

"Jsou tu tři pokoje. "

"Kolik je ?"

"Bude půl dvanácti. "

"Aha. "

"Chcete si lehnout ?"

Zeptal se Marcus a já jen uraženě na něj koukala.

"A co vy ?"

"My taky půjdeme. "

"A já můžete vědět že jsem unavená ?"

"Máte unavené oči. "

"Bude vám vadit když půjdu do jednoho pokoje ?"

"Ne. Pak vám donesu oblečení."

Kývla jsem a odešla. Když mě Fury sem poslal zbytečně ! K čemu tu jsem ? K uklízení ? Je to snad zkouška ? Nebo co. Já blbá jsem nechala složku v hotelu. Ne ne. Musím být klidu. Nádech výdech. Vše bude dobrý. Jen to potřebuje klid. Co je tak těžký být v klidu ? Myslet na hezký věci. To je snadný. Ne ? A nebo nejlepší způsob který pomáhá je........dělení kliku.

Sedla jsem si na postel a čekala kdy mi muž přinese oblečení. Co asi tak dělá Marcus ? Vypadá jako Fury ale víc mladší a sexy. Je mu skoro jak mě. Ale chová se jako Fury. Jeho dvojče jak říkám. Dveře na chodbu se otevřely a dovnitř přišel. Stoupla jsem si a on mi dal pyžamo. Vděčné jsem se na něj Koukla a on se krásně usmál. Má krásný úsměv.

"Tady. Našel jsem jen tričko a tepláky. "

"Díky. Jak se jmenuješ ?"

"Phil. "

"Tam díky Phile. "

Ještě jednou se usmál a pak odešel. Je tu koupelna ?

Pohled Cleo

Chtěla jsem otevřít oči ale nešlo to. Jako by mi je někdo zalepil. Chtěla jsem si na to nahnout ale moje ruce jakoby byly spoutaný. Poslední mi zbyly nohy. Zkusila jsem je natáhnout ale nešlo to. Co to se mnou je ? Je to sen ?

"Jak se máte ?"

Řekl nějaký hlas a já se koukala všude. Hluboký hlas. To mi něco říká.

"Kdo to je ?"

"To pak poznáš. "

"Kde to jsem ?"

"Jsi jiná než svoje sestra. "

"O čem to mluvíte ?"

"Ona byla ticho než vy. "

"Co po mě chcete ?"

"Nic jen vaše utrpení. "

"Proč ?"

Osoby dech jsem cítila na svém uchu jeho dech a horší bylo jak smrděl.

"Protože Melisa je hodně zlobivá holka. "

"Kvůli ní budu trpět ?"

"Ano. "

"To nemá logiku. "

"Má ale to zjistí jen zlý. "

Řekla osoba a nahlas se zasmala. Mám z toho hodně strach. Osoba asi odešla podle prasknutí dveří. Z ničeho nic mě pohltil smutek. Strach. Lítost. Bolest. Začala jsem brečet čím dál víc. Až mě někdo odpoutal a vzal za zápěstí oči jsem měla pořád slepené a podle mě budou ještě dlouho. Čím víc mě ta gorila tahala tím jsem a nebrečela.

Gorila mě na něco hodila a připoutala. Začala jsem se z toho škubat vymanit ale nic nepomohlo. Chtěla jsem nadávat ale někdo mi dal něco do pusy. Ostrá bolest na levé ruce mi pomalu šla až ke srdci až k hlavě. Přes hadřík jsem křičela a slzy nechala téct.

Když vše bolelo a přestalo někdo mi odlepil oči. Světlo mě hned zabolelo v očích ale pak jsem si zvykla. Vše tu bylo divné. Vše černohnědé a doktorské věci. Bezchybně jsem se klepala. Pá pár minut na mě někdo hodil něco horkého. Voda. Když všechna voda byla odlita přišel ke mě muž. Muž u kapsy vyndal zapalovač zápalky a benzín. Benzínem mě polil a pak zapálil zapalovačem. Bolest přišla rychlé. Koukla jsem se na ruku a ta hned zčervenala a maso šlo vidět. Křičela jsem brečela ale to co jsem cítila bylo něco co nejde vybrečet nebo vykřičet.

Hodinu oheň na mě ještě hořel a pak mě polili vodou a odnesly do věznice. Spíš hodili. Schoulená v koutě jsem brečela ale po pár hodinách jen klidu koukala do zdi jako debil ale pořád jsem vzlylala. Koukla jsem se na svoje ruce a málem se zadusila. Celá moje ruka byla popálená. Byly všude po ní stopy a maso šlo ven. Chvíli bych cítila nenávist na Melisu ale její vina to není. Taky bych utekla.

Pohled Melisi

Koupelnu jsem našla perfektně dlouhou dobu. Ale vykoupala a to je to hlavní. Lehla jsem si do postele a přikryla se dekou. Zavřela jsem oči a upadla do říše milované snů která dělá má fantazie.

Velká celá a v koutě seděla malá holčička. Šla jsem k ní ale hned jsem se zastavila. Její tvář byla bílá a její blond vlasy padaly do očí. Ale taky mě překvapil znak namalovaný na zdi. Chobotnice s lebkou. Zvuk bot šel slyšet určitě i ven jaký byl. Otočila jsem se a viděla gorilu která mě házela do celý a k mému 'doktorovy'. Gorila otevřela celu a v ruce držel bič. Šel k dívce a bez jakého jiného pohybu ji začal bičovat. Dívka křičela brečela krev po těle ji stékala a maso i šlo vidět.

Tvrdý pád na zem mě vzbudil a já měla obličej mokrý od stop slz a potu. Dech pomalu zpomaloval. Vstala jsem a šla si zpátky lehnout. Čím dál víc jsem se otáčela na bok čím víc jsem měla strach ze snu. Ne že bych se bála ale spíš to že budu muset vidět tu hrůzu.

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat