38.

419 25 4
                                    

"To je blbost."

"Není. Až půjdeš na Xandar......"

"Meliso. "

A do prdele. Kruci zase mluvím sprostě. Otevřela jsem oči a rychle šla otevřít dveře svého pokoje.

"Co je?"

"Jak dobře víš já....."

"Chceš žrát?"

Zeptala jsem se Lokiho a on nadzvednul jedno obočí.

"Em...."

"Chceš jíst?"

"Ano. "

"Až uvidím tvého tátu zák mi vše řeknu."

"Opravdu?"

Zeptal se a já šla dolů po schodech. Kde mám baseballovou pálku?

"Jo. "

"I když jsem tě zachránil?"

"Ha a to se stalo kdy?"

"Třeba se to stane. "

"Šlak by tě vzal. "

Taky pánů Asgardu jsem udělala lívance což za deset minut další protože přišel Edward. Nebyl teda normální hned se začal hádat. Což teď probíhá.

"Ty posranej šmejde. "

"Tony klid. "

"Ne Meliso kvůli němu jsem musel dostavovat můj mrakodrap a k tomu všemu tě unesl a pak si ztratila vědomí."

Na to si ještě pamatuju a hlavně na ten sen se neda zapomenout.

"Ale no tak!....."

Zakřičela jsem a Stark přestal a Loki se tvářil poslušně.

"......dáme si snídani a pak vypadnete z mého domu. "

"Ale......"

"Je to jasné?"

"Ano Meliso. "

Řekli oba nastejno a začali jíst. Otočila jsem se a nalila si vodu do hrníčku což udělalo načernalou barvu. Zamíchala jsem lžičkou a napila se. Asi to bude tím jak jsem se kvůli zeleňakovy nevyspala.

"Co se stalo Meliso?"

"Jen jsem špatně vyspala. "

Odpověděla jsem a Edward se zlověstně kouknul na Lokiho.

"Aha. "

Kluci nebo spíš muži odešli poměru rychlé natož i z nadávkama. Loki fakt neumí nadávat a vůbec jestli na Asgardu používají taky jen přídavný jména na nadávky? Protože je to opravdu trapný. Domem se ozval zvonek. Vstala jsem z gauče a šla otevřít. Konečně. Phil na nahnul a políbil mě. Pohladila jsem ho po tváři a on chytil mou ruku kterou jsem ho hladila.

"Ahoj. "

"Jak ses měl?"

"Dobře a ty?"

"To ti řeknu vevnitř. "

Phil si dal ruku k mému pasu a tak jsem šli až do kuchyně. Snad bude Phil reagovat normálně.

"Co že se stalo?"

Zeptal se Phil a málem vylil kávu. Tak jo bere to jako....no..jako.....

"Řeknu ti to tahle....."

Kouzla nebo MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat