ATK 2.Bölüm ÇIĞLIK

39.7K 896 101
                                    

Dicle GÜMÜŞEN
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hızlıca evden çıkar ve arkasında ki abisini durmaksızım koşar. Ve DİCLE NEHRİ NİN önüne gelir. Uçurumun tam kenarında durur. Ve abisi

"Dicle'm dur yapma !"

"NE YAPTIM BEN SANA HA NE YAPTIM AMED" (Diyarbakir)

Abisi Dicle ye karşı yaklaşır ve onu arkasından tutup yere düşerler. Dicle hıçkıra hıçkıra ağlar.

"Ben yapamam... dayanamam..ağabey. "

Dicle daha 19 yaşındaydı oysaki . Barzan ile Zeycan ın aşkını bütün Midyat ve Amed bilir.

"Dicle'm yapacak bir şey yok. Töre gereği.."
Dicle abisini iterek bir hışımda kalkar.

"LANET OLSUN TÖRELERİNİZE ." diyerek bağırır ve oradan koşarak ayrılır.

Barzan ÜLKÜSOY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şirkete gelir ve Ferhan Ağa nın yanına çıkar. Kapıyı hızlıca açar ve içeriye dalar.

"Destur oğul"

"Beni dinle Ferhan Ağa size çocuk yapmamız için daha zaman var demiştim. Nereden geldi bu kuma olayı?!" kumayı bastırarak söyler.

"Yıllardır deniyorsunuz oğul, gitmediğiniz hastahane kalmadı. Artık aşiret bir çocuk bekler."

"Sen nereden biliyorsun Ferhan Ağa?!"

"Sen beni kör veya sağır sanıyorsun herhalde Barzan Ağa!" otoriter sesi ile söyler ve tek kaşını kaldırır. Neredeyse bütün aile Zeycan nın kısır olduğunu biliyordu.
Barzan sinirlenir;
" Yemin olsun o kadın sadece sizin o aşiretinize çocuk vermek için gelecek. Benden bir şey bekleme baba o kadının bir hizmetçiden farklı olmayacak !!!"

Babası tam bir şey diyecekken öfkeli gözleri ile bakar ve hızlıca odadan çıkar.

Dicle GÜMÜŞEN
~~~~~~~~~~~~~~~~
Genç kız artık ağlamaktan gözleri şişmiş bir şekilde odasından çıkar. Yemek yemez oldu. Bir deri bir kemik kalmıştı neredeyse. Annesi bunu farketmişti ama ne yapsa Dicle ye yaranamamıştır. Babasının da gözünden kaçmıyordu bu durum. Kızı git gide ölüyordu. Ama aldırmaya ya çalışıyordu.
Dicle iyice suskunlaşmıştı. Konuşmuyor , yemiyor. .. Azat artık sinirlenmişti. Dicle nin odasına girer ve

"Yeter artık Dicle !"

"..." sadece o ela hareleri ile bakar.
Abisi sinirlenir ve Dicle yi oturduğu yerden kolundan tutarak , " O adam seni sevecek ! Kendine çeki düzen ver!" Dicle bir hışımda kolunu kurtararak sinirli bir şekilde uzaklaşır. O adam onu sevecekti(!) . Allah biliyor ya Barzan ona sevgi yerine nefreti öğretecek ve sevdirecekti...

-BÖLÜM SONU-

Merhabalar arkadaşlar . 2. bölümde bitti elimde 1 bölüm daha hazırda var onuda hayırlısı ile yarın atmayı düşünüyorum. Bu arada yarın ki sınav için bütün kardeşlerime allah yardımcınız olsun. Emeklerinizi boşa çıkarmasın. :) Olmuyorsa dünyanın sonu değil arkadaşlar. Tekrar denersiniz. Kendinizi üzüp hayatınızı mahvetmeye gerek yok. Allah yardımcınız olsun. Hepinize başarılar diliyorum. ve hepinizi çok çok öpüyorum 😊😊😙😙

AŞKIN TERAZİSİ: KUMA          (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin