ATK 28. BÖLÜM ~* FİL YAVRUSU *~

13.9K 558 66
                                    

Zeycan, "Ben aşağıya ineyim. Sende çabuk gel." dedi. tamam diyip biraz daha yatakta oturdum. Kafam karışıyordu. Hemde çok. Ne yapacağımı ne söyleyeceğimi bilmiyordum.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Uzun bir aradan sonra...

Keyifli okumalar...

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●]●

Zaman geçiyordu. Bebeğim gittikçe büyüyordu. Hamilelikten dolayı bazı sorunlarım ve değişen ruh hallerim olsa da kimse umursamamaya çalışıyordu. Ama bir kişi vardı oda kafamı karıştırıyordu. O da ZEYCAN..

Bazen gözlerinde ki o nefret ateşini o kadar yakından görüyordum ki... Beni yakıp kül etmesinden korkuyordum. Ama bazen ise tam tersi.. O kadar iyiydi ki ... Ne düşüneceğimi şaşırıyordum.

Konakta ki durumlara gelirsek. Yemin, Özgül un aşkından kimseyi görmüyordu. Ne Aydın Ağa nin bu duruma sıcak bakmayışını umursuyordu ne de başka bir şeyi. Evet .. Belki bu aşk yolunda biraz zorlanacaklardı ama ... Yemin de ki o aşkı gördükten sonra her yer yangın yeri olurdu.

Kim aşkın önünde sapasağlam durabilmişki. Ben bile kalbime dur diyemedim...

Barzan dan...

Şirketin işleri bitmiyordu. Bir yandan Erdoğan şerefsizinin Mardin den defolup gitmesine karar verdik ama adam bulunamıyordu.

Yine bir dosyadan kafamı kaldırıp saate baktığımda 7 ye geliyordu. Bu kadar çalışma yeter diyip odadan çıktım. Yemin in odasına baktığımda her zaman ki gibi leyla durumundaydı. Odasına girdiğimi bile fark etmemişti. Artık bu olaya dur demenin bir vakti gelmişti. Biraz daha ilerlerledikten sonra ,

"YEMİN " diye bağırdım. Saf kardeşim dalgınlığından dolayı ayağa sıçramıştı. Beni fark ettiğinde Gözündeki hüznü fark etmiştim.Ama artık olmuyorsa olmuyordu. Yapacak bir şey yoktu.

"Haline bak lan! Yakışıyor mu hiç sana . Koskoca YEMİN ÜLKÜSOY... " Kafasını eğdiğinde masanın önünde koltuklara oturdum. hemen yanıma geldi. Biliyordum ki oda bu aşk çıkmazindan çıkıp kurtulmak istiyordu.

"Bak yemin benim sana dediklerim ne kadar iyi gelir bilmem. Sonuçta bende iki kadının arasında kalmış biriyim. Ama Erkekler deli gibi aşık olurlar, zamanla akıllanırlar.Sende öylesin. Kadınlar ise akıllı gibi aşık olurlar, zamanla delirirler. Aşk, kadını ve erkeği farklı etkiler. Aşık olan kadının gözünde başka hiçbir şeyin değeri kalmaz. Aşık olan erkeğin gözünde ise herşey yeniden değerlenir. Çünkü aşık kadın "nasıl olsa bitecek" sezgisi ile hareket eder.. Aşık erkek ise "nasıl olsa sonsuza dek sürecek" yanılgısıyla... Aşık kadınlar bu yüzden hep endişeli ve huzursuzdurlar; Aşık erkekler ise melekler gibi dingin ve aptallar gibi bön. Aşık olmak erkeğe yakışır. Kadına asla. Kadına yakışan sadece aşktır. Kendine yakışanı yap . Bu şekilde hasretinden yanıp biteceğine gider isteriz. Verene kadar da isteriz aslanım. Sorun yok. " dedim.ve kalktım. İçindeki düşünceler ile o kadar celisiyordu ki elimi uzatıp onu kurtarmak istedim. Ama herkes böyle bir sınavdan geçiyordu. Son kez bakıp odadan çıktım.

~°~°\°\°\~°~●°

Eve geldiğimde akşam yemeği için masa kuruluyordu. Biraz daha ilerleyip tam merdivenlerden çıkarken Dicle ile Fatma ablanın konuşmalarını duydum. Kapının oraya sessizce geldiğimde, Dicle nin ağzı gözü her zaman ki gibi bulaşıktı. Bu kadın hiç doymuyordu. Çocuk fil yavrusu gibi doğacaktı ya hadi hayırlısı.

Fatma teyze de kaşlarını olabildiğince çatmış Dicle ye bakıyordu.

"Kızım kaç oldu bugün tatlı yiyeli. En sonunda şekerin çıkacak.! E hadi anladım baklavayı yedin sütlacı yedin.. Neden Ferhan ağanın tatlısını yedin haaa. " Yok artik . doğru mu duymuştum. Babam şeker hastası olduğundan dolayı mama gibi normal insana şekersiz gelen şeyi mi yemişti.

AŞKIN TERAZİSİ: KUMA          (TAAŞŞUK-U KÛBRÂ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin